user icon
user icon

Geen verzoening tussen Perez en brillenmerk

  • Gepubliceerd op 25 nov 2016 13:15
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra

Force India-coureur Sergio Perez is niet van plan om zonnebrillenfabrikant Hawkers te vergeven voor een grappig bedoelde tweet over de verkiezing van Donald Trump tot nieuwe president van de Verenigde Staten. De Mexicaan kon niet lachen om de grappig bedoelde mededeling van Hawkers en kondigde gelijk aan de recent afgesloten samenwerking stop te zetten.

Op die beslissing komt hij niet terug, ondanks verwoede pogingen van Hawkers om het goed te maken. Perez behandelt het als een principekwestie. "Ik ga echt niet meer met ze samenwerken. Woensdag hebben we de zakelijke relatie officieel verbroken. Ze hebben voorgesteld om een goed doel in mijn naam op te richten, maar dat heb ik geweigerd. Ik heb al een eigen foundation. Als ze iets voor het goede doel willen doen, dan is dat prima zolang het niet in mijn naam gebeurt. Ik heb het niet nodig", ving Marca op van de Mexicaan.

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Kijk, de man heeft principes.....

    Dat is voor ieder persoonlijk.

    • + 6
    • 25 nov 2016 - 13:21
  • Goed zo Checco, gewoon je poot stijf houden en het gaspedaal naar beneden ;)

    • + 2
    • 25 nov 2016 - 13:28
  • manuel

    Posts: 2.936

    Ben blij dat geld niet voor principes gaat. En zeker als men wil kapitaliseren over de rug van minderheden.

    • + 2
    • 25 nov 2016 - 13:29
    • CTRA

      Posts: 3.506

      In Mexico zijn de Mexicanen geen minderheid ;-)

      • + 4
      • 25 nov 2016 - 13:32
    • manuel

      Posts: 2.936

      Denk eerder dat jij een bril kan gebruiken want dan had je vast wel gelezen dat het daar niet over ging ;-)

      • + 0
      • 25 nov 2016 - 19:25
    • CTRA

      Posts: 3.506

      Sorry, heb net mijn contract met mijn brillenfabrikant Villeroy & Boch verbroken.

      • + 0
      • 25 nov 2016 - 20:16
    • Patrace

      Posts: 2.219

      @CTRA: je bedoelt je contact met je WC bril?

      • + 0
      • 25 nov 2016 - 21:07
    • CTRA

      Posts: 3.506

      Jij snapt het.

      • + 0
      • 25 nov 2016 - 21:55
    • Ik heb voor de 2e keer vandaag het contact met de Villeroy & Boch bril verbroken. Gister Chinees gegeten dan krijg je dat. Vind die muur in China wel mooi trouwens.

      • + 0
      • 26 nov 2016 - 02:25
  • Prima Checo! Hier scoor je bij mij een heleboel krediet mee.

    • + 1
    • 25 nov 2016 - 13:50
  • is Hawkers toevallig ook de fabrikant van de bril die Perez op de foto draagt?
    Begrijpelijk dat hij die relatie verbreekt...

    • + 0
    • 25 nov 2016 - 14:47
  • Sporters (en artiesten ook trouwens) zouden zich helemaal niet moeten bemoeien met politiek gerelateerde onderwerpen,zelfs de schijn vermijden. Kan je ook wel zeggen dat hij slecht bezig is ,milieu-technische gezien...

    • + 0
    • 25 nov 2016 - 16:15
    • Axel

      Posts: 2.160

      Ook niet als de bevolkingsgroep waartoe je behoort, wordt beledigd door fabrikant?

      Btw Het is juist goed dat een persoon een mening heeft, ook al is het een sporter of artiest
      Er lopen al genoeg mensen op de wereld rond die last hebben van meningnietus.

      En wat betreft dat hij slecht bezig vanuit milieu-technische oogpunt, heeft niets te maken met het uitgangspunt van het artikel.

      • + 0
      • 25 nov 2016 - 18:39
    • Iedereen mag zijn/haar mening geven, beetje raar om daar uitzonderingen op te maken of niet?

      • + 0
      • 26 nov 2016 - 01:08

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Mexico (land)
  • Geb. datum 26 jan 1990 (30)
  • Geb. plaats Guadalajara, Mexico (land)
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar