De internationale autosportbond FIA heeft Red Bull Racing-coureur Max Verstappen opgeroepen voor de persconferentie van donderdag in Abu Dhabi. De jonge Nederlander krijgt gezelschap van de afscheid nemende Jenson Button (McLaren) en Felipe Massa (Williams), Felipe Nasr (Sauber) en Kimi Raikkonen (Ferrari).
De FIA heeft de persconferentie in twee delen gesplitst. Het eerder genoemde vijftal komt in het eerste deel aan het woord, het tweede deel is gereserveerd voor Mercedes-rijders Nico Rosberg en Lewis Hamilton. Zij strijden op Yas Marina Circuit om de wereldtitel. De persconferentie begint om 15.00 uur plaatselijke tijd, dat is 12.00 uur Nederlandse tijd.
Vrijdag is het de beurt aan de teambazen. Stephen Fitzpatrick (Manor), Monisha Kaltenborn (Sauber), Otmar Szafnauer (Force India), Claire Williams (Williams) en Toto Wolff (Mercedes) nemen dan plaats achter de tafel. Die persconferentie vangt aan om 19.00 uur plaatselijke tijd, dat is 16.00 uur Nederlandse tijd.
7

Reacties (10)
Login om te reagerenPosts: 5.734
Alweer zitten. Populair dit jaar hoor.
Posts: 622
En dan ook nog tussen allemaal F1-pensionado's en 'bijna-F1-pensionado's'
Zolang hij maar niet met z'n mobieltje gaat zitten 'spelen' ;-)
Posts: 1.466
Max: perhaps we can get some rain on sunday. Oh wait....
;)
Posts: 34
Dat is dus zeer goed mogelijk, die maken ze daar zelf. newsfeed.time.com/(...)n-abu-dhabi-desert/ Nu alleen de vraag: Is er regen gepland voor zondag?
Posts: 34
Waarom Hamilton? Die gast wil toch niet.
Posts: 13.929
Ik denk anders dat hij best zijn titel wil prolongeren.
Posts: 34
dat wel nothingbutthetruth, maar die gast wil geen persconferentie doen ;)
Posts: 6.198
Wel als er kleine meisjes in het publiek zitten die vragen stellen. En nee, dit is geen viezerikken hint, maar duidt op het PR filmpje van afgelopen week ;-)
Posts: 8.768
If there is going to be a sandstorm, we can use Full Wet maybe!
Posts: 6.198
Nee, niet weer die safetycar..