user icon

Video: David Croft dol van enthousiasme na prachtige inhaalactie Max Verstappen

  • Gepubliceerd op 05 nov 2016 10:39
  • comments 17
  • Door: Mathijs Carolus

Max Verstappen was vorig jaar in zijn Toro Rosso een van de smaakmakers in de Grand Prix van Brazilië. De Nederlander kwalificeerde zich buiten de top tien en kende een lastige openingsfase. Naarmate de race vorderde kwam de snelheid er steeds beter in en begon Verstappen in te halen.

Op een circuit waar je volgens Lewis Hamilton niet kan inhalen, bewees Max Verstappen het tegendeel. In onderstaand filmpje zie je de inhaalactie van Verstappen op Force India-coureur Sergio Perez. Skysports-verslaggever David Croft kan het bijna niet geloven wanneer Verstappen Perez passeert.

 

 

Reacties (17)

Login om te reageren
  • Volgende week hetzelfde maar doen met de Mercedessen! :)

    • + 0
    • 5 nov 2016 - 11:00
    • Wat gaan we doen?

      • + 0
      • 5 nov 2016 - 11:19
    • We? Geen idee, kom je langs? Ik ga in ieder geval F1 kijken.

      • + 1
      • 5 nov 2016 - 11:25
    • Carrinthe

      Posts: 877

      Liever niet, ik heb momenteel geen geld voor een nieuw bankstel. Deze zal na het enthousiast springen erop wel aan vervanging toe zijn.

      • + 1
      • 5 nov 2016 - 16:54
  • Toen was hij nog bescheiden.

    • + 1
    • 5 nov 2016 - 11:02
    • Ja, jammer dat die David Croft tegenwoordig zo onbescheiden is. ;-)

      • + 3
      • 5 nov 2016 - 11:11
    • https://youtu.be/L6DJ9vXHK2E Deze met commentaar van channel 4 is nog leuker.

      • + 2
      • 5 nov 2016 - 11:36
    • Trabant

      Posts: 535

      Prachtige beelden!

      • + 0
      • 5 nov 2016 - 12:07
  • The dre

    Posts: 2.184

    2015 was echt genieten met max. Het is natuurlijk fantastisch dat hij nu bij een topteam rondstuurd, maar helaas zien we nu wel minder acties van hem.

    • + 0
    • 5 nov 2016 - 11:54
    • Ja, ik verveel me tegenwoordig echt rot met Max in een topteam.

      • + 5
      • 5 nov 2016 - 12:06
    • Ja er gebeurd niks rondom Max helaas.......wahaha

      • + 1
      • 5 nov 2016 - 12:37
    • Keertje slecht kwalificeren of gridpenalty en we kunnen genieten

      • + 0
      • 5 nov 2016 - 12:44
    • The dre

      Posts: 2.184

      Ik heb het over acties, niet over opspraak....
      Alsof we nu minstens zoveel mooie inhaalacties zien.
      Als je alleen reageerd om je dagelijkse post quoatum te halen, post dan wat inhoudelijks

      • + 0
      • 5 nov 2016 - 20:51
    • Mocht je het per ongeluk tegen mij hebben:

      Het gaat niet over "in opspraak raken". Ook "acties" in het midden- of achterveld kunnen mij mijn **** roesten. De allerbeste en meeste kunde met betrekking tot elkaar inhalen en elkaar tot het uiterste dwingen vinden in het voorveld plaats. Simpelweg omdat daar de allerbeste rijders en wereldkampioenen zich met elkaar bemoeien.

      En ik vind het heerlijk dat er een ventje is wat op dit moment de boel op stelten zet. Het is lang geleden dat ik zo fanatiek naar de f1 beeldbuis zat te staren.

      • + 0
      • 5 nov 2016 - 23:46
  • Ik ken alleen Lara Croft

    • + 0
    • 5 nov 2016 - 20:29
  • "Op een circuit waar je volgens Lewis Hamilton niet kan inhalen"

    Lewis Hamilton haalde anders ooit zonder moeite Glock in ... *badum tss*

    Zou wel fijn zijn om even te vermelden dat Verstappen al die hele stint achter Perez vast had gezeten. Hij kwam er met geen mogelijkheid voorbij. De snelheid kwam er bij Verstappen niet, maar Perez had een probleem met de auto waardoor zijn banden veel sneller sleten dan gebruikelijk. Zijn banden waren dus gewoon op en daardoor konden Verstappen en Grosjean er uiteindelijk ineens langs.

    • + 0
    • 5 nov 2016 - 21:04
    • DaanF1

      Posts: 266

      Om eerlijk te zijn geef je wel een heel slecht voorbeeld. Glock reedt volgens mij op droogweer banden in barre omstandigheden. Dat was niet te doen. Daar had ik met mijn VW zelfs nog voorbij gekomen :)

      • + 0
      • 6 nov 2016 - 15:50

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar