Sebastian Vettel snelste in Red Bull-feest op Silverstone
- Gepubliceerd op 10 jul 2010 15:01
-
84
- Door: Robin Smeets
Q1
Snelste coureur in het eerste kwalificatiedeel op het vernieuwde Silverstone was Sebastian Vettel. Teamgenoot Mark Webber volgde op nog geen vier honderdsten en Fernando Alonso reed de derde tijd. Het gaat in Q1 echter om de achterkant van de grid. Langzaamste was, weinig verrassend, Sakon Yamamoto. De Japanner kwam nog maar vier tienden tekort op de tijd van teamgenoot Karun Chandhok, die de race als 23e zal starten.
Snelste coureur van de nieuwe teams was wederom Heikki Kovalainen. De Fin bleef in de slotfase van Q1 de Virgin van Timo Glock voor. Jarno Trulli volgde in zijn Lotus op de 21e positie, terwijl Lucas di Grassi de race als 22e zal aanvangen. Jaime Alguersuari had een slecht getimede run en stond in de laatste anderhalve minuut van de sessie binnen, terwijl zijn concurrenten nog sneller gingen. Uiteindelijk kwam de Spanjaard twee tienden tekort voor een plaats in het tweede deel van de kwalificatie en start hij slechts als achttiende.
Q2
Ook in het tweede kwalificatiedeel was het Red Bull Racing dat de klok sloeg. Webber was ditmaal de snelste coureur, drie tienden voor teammaat Vettel. Alonso volgde wederom als derde, Massa reed de vierde tijd. Langzaamste in Q2 was Sebastien Buemi. De Toro Rosso-coureur kwam zeven tienden tekort voor een plaats in het derde deel. Daarbij kent Toro Rosso een teleurstellende kwalificatie, aangezien Alguersuari al in Q1 afviel.
Vitaly Petrov kende nog een probleem aan zijn Renault, maar wist in de allerlaatste minuut zich alsnog te verbeteren tot voor Buemi. Vitantonio Liuzzi eindigde de kwalificatie op de vijftiende plaats, terwijl Jenson Button de grootste tegenvaller was in Q2. De Brit kwam er totaal niet aan te pas en eindigde op de veertiende startplaats. Nico Hülkenberg eindigde vlak voor Button, nadat hij nog even werd opgehouden door Liuzzi. Verder kwamen Kamui Kobayashi en Adrian Sutil ook nipt tekort voor een plekje in het derde kwalificatiedeel.
Q3
Red Bull ging als grote favoriet het derde en beslissende kwalificatiedeel in en maakte deze favorietenrol ook waar. Sebastian Vettel reed een 1:29.615, de allersnelste ronde van het hele weekend, en bleef hiermee teamgenoot Mark Webber 0.143 seconden voor. Fernando Alonso, die na afloop van de kwalificatie een beetje beduusd naar de Red Bull-bolides keer, kwam op de derde plaats al acht tienden tekort op Vettel.
Lewis Hamilton eindigde op de vierde plaats, een tiende voor Nico Rosberg. Robert Kubica haalde wederom het maximale uit de Renault-bolide met de zesde startplaats, nog voor de Ferrari van Felipe Massa. Rubens Barrichello pakte de achtste startplaats, slechts drie hondersten achter Massa. Pedro de la Rosa en Michael Schumacher completeerden de top-tien.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 629
- Podiums 9
- Grand Prix 199
- Land ES
- Geb. datum 29 jul 1981 (44)
- Geb. plaats Oviedo, ES
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,71 m
187.760 reacties op Aston Martin
78 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Fernando Alonso
Team profiel
- Team naam Renault
- Basis Enstone, Frankrijk
- Fernando Alonso 1
- Daniel Ricciardo 3
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 7
- Romain Grosjean 8
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 8
- Pastor Maldonado 13
- Jenson Button 15
- Kevin Magnussen 20
- Nico Hülkenberg 27
- Jolyon Palmer 30
- Esteban Ocon 31
- Carlos Sainz jr 55
236.937 reacties op Renault
26 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Renault

Reacties (84)
Login om te reagerenPosts: 9.176
Toch weer jammer die vingertjes van Alonso. Die Williams reed er een km voor en toch denk Fernando dat hij gehinderd wordt.
Netjes gedaan van Rubens. Die heeft altijd wat extra\'s op Silverstone.
Posts: 116
Het was Schumacher in de Mercedes en hij reed er net geen 100 meter voor in Luffield.
Eerst kijken, dan praten!
Posts: 9.176
Ik heb het live gezien dus dat is het probleem niet. Probleem is wel dat mijn ogen minder worden volgens de arbo arts :( Maar het blijft gewoon een irritant gebaar. Wie er ook voor rijdt.
Posts: 10.089
zozo nipte pole voor redbull
Posts: 9.176
Je vergeet je sarcasme-mode weer uit te zetten ;)
Posts: 413
Redbull\'s overduidelijk snel, te snel...
Alonso best of the rest...gezien zijn laatste ronde kon hij nog sneller denk ik omdat hij na de 2de sector maar op 2/10 stond..maar jah hij had er zo ie zo niet voorbij geraakt maar Hamilton kon hem bijna nog paseren...Hopen dat de Redbull\'s niet zo snel zijn morgen..
Posts: 3
Ongeloofijk die Redbull´s he, maar wel terechte nummer 1 ;)
Posts: 9.176
Nee, met 8/10 voorsprong zijn de RBR\'s niet de terechte nr 1.
Posts: 7.033
Redbull was hier ongelovelijk snel. Niet te verslaan en als alles normaal verloopt pakken ze morgen de dubbel. Ik ben blij met P4 ondanks Lewis bijna een seconde langzamer was dat Vettel. Wie weet is de racepace een stuk beter morgen en kan Lewis er nog wat moois van maken! Button teleurstellend.
Posts: 1.016
En nu maar hopen dat we in de race het zelfde zien als in voorgaande races; namelijk dat de racepace van Ferrari en McLaren een stuk dichte bij die van de RB\'s zit...
Posts: 489
Dat zal ook zo zijn, je zult het zien ! Toch had ik gedacht dat McLaren hier hen het vuur aan de schenen zou kunnen leggen...niet dus... Ferrari maakt de laatste twee races duidelijk een goeie stap voorwaarts, hun racepace is volgens mij ook de hoogste..
Posts: 78
WAKA WAKA BABY!!
Posts: 412
Nu maar hopen dat hij niet uitvalt anders roept Dhr. Vettel dat morgen ook.
Posts: 2.567
Wat heeft McLaren met auto gedaan?????? De auto was toch sneller!!!!
Posts: 3.091
Dit is het verschil tussen een baan als Valencia en Canada en Silverstone.
Posts: 3.091
1e en moet of zijn
Posts: 116
De updates waaronder de blown diffusor zorgde ervoor dat er onderdelen onder de auto veel te heet werden. Dus heeft het team van McLaren testrijder Gary Paffet naar het McLaren Technology Center gestuurd om de hele nacht in de simulator te zitten. Vervolgens heeft het team besloten om zonder updates te gaan rijden.
Posts: 87
Waar zijn die fans van McLaren die zeiden dat de superupgrade zo iets fenominaal was. Ferrari afbreken dat hun upgrade niet werkte enz. Ik weet ook dat de prijzen morgen worden uitgedeeld maar geef maar toe dat McLaren op hetzelfde is blijven staan als de race ervoor. Er kan nog veel gebeuren dus we moeten afwachten tot morgen als ze zijn afgevlagd. Nu denk ik wel dat er enkele zijn die hun mond gesnoerd is, zonder verder namen te noemen. Morgen een spannende race en dat de beste mag winnen ;-)
Posts: 85
Je hebt mensen die dromen en je hebt mensen die realistisch zijn. Waar hoort V8power bij?
Posts: 2.714
Misschien maakt Alonso wel een valse start..
Posts: 11.414
Waar waren de fans dan die dat zeiden? Ik heb ze hier op het forum niet gezien.
Posts: 87
Ik heb helemaal niets tegen dromen, maar er zijn er hier veel die alleen maar dromen, ga eens terug naar andere reakties op andere dagen over de upgrade van Ferrari en die van McLaren. Maar we gaan er ons niet moe aan maken. Dus ik ben een dromer die realistisch is ;-)
Posts: 2.181
Ik weet t niet wat jij hebt gelezen,wel is het zo dat de mclaren fans waren wel enthousiaste en benieuwd naar de update\'s,maar niemand hier heeft leterlijk gezegd dat ze 100% goed zouden gaan doen...
Posts: 1.650
Klopt! Mc Laren heeft de meeste van hun updates weer van de wagen gehaald... Door het niet kunnen testen is het niet altijd zo dat de goede simulaties en resultaten van de windtunnel in realiteit net zo goed meevallen.
Valt me ook op dat diegene die maar riepen dat de upgrates van Ferrari niet werkten, nu ineens heel stil zijn.
Goed dat Hamilton nog de vierde plaats pakt want in de race kan hij misschien nog wat doen maar Mc Laren had hun thuisrace wel degelkijk anders voorgesteld.
Ik vind dat Mercedes er ook op is vooruit gegaan.
Ferrari goed zoals in Canada en Valencia maar toch nog veel te traag vergeleken met Redbull. Wat hebben die kerels toch aan de wagen dat ze zo snel maakt ?
Posts: 2.181
Nou en toch zie je dat mclaren zonder update\'s wel gewoon erbij staat(altans hamilton),we moeten niet gaan overdreven het verschil met rb is dan wel groot maar niet met de rest...
Alonso zegt zelf\'\'hamilton in valencia stond niet bij in vrije trainingen en maar in kwalificatie wel bij dus.
Posts: 7.033
@Werner
De verklaring voor de superieure snelheid van Red Bull in de kwalificatie is mogelijk gevonden. Volgens de Italiaanse website auto.it, heeft het Oostenrijkse team een speciale elektronische instelling voor de Renault motor. Deze zou ervoor zorgen dat de uitlaatgassen onder een constante druk door de dubbele diffuser worden geblazen. Zelfs als de coureur geen gas geeft. Dit betekent dat in de langzamere bochten, en bij het aanremmen, er meer downforce beschikbaar is. Deze speciale elektronische instelling zou maar spaarzaam gebruikt worden, en met name in Q3. De reden hiervoor is dat het schadelijk zou zijn voor de motor. Met de RB6 wist Red Bull dit seizoen al acht keer de pole te pakken.
Posts: 1.650
L. Hamilton... Is dit tegen de regels of is het iets volledig legaals ?
Er moet toch iets zijn want Redbull heeft ècht vleugels nu.
Posts: 1.650
Wil dit nu zeggen dat de teams die ook dat uitlaatsysteem nu ook kunnen werken aan zo\'n systeem ?
Zou dat echt het grote verschil verklaren ?
Posts: 7.033
Daar is niks over gezegt of het legaal of illegaal is. Ik denk wel legaal. Maar ik geloof er in dat Redbull die elektronische instelling wel degelijk heeft want telkens zijn ze in Q3 veel sneller dan in Q2 en vervolgens is hun racepace niet bijzonder. (Dat hebben ze dat natuurlijk niet ingeschakeld omdat het schadelijk kan zijn voor de motor)
Posts: 7.033
Dat uitlaatsysteem zal wel wat voordeel opleveren op basis van downforce maar dat is ook iets wat je eerst goed moet ontwikkelen om daar pas voordeel mee te hebben en zover is Mclaren nog niet. Hopelijk vanaf hockenheim wel. Maar dat is zeker niet de reden dat Redbull zo snel is. wel één van de...
Posts: 11.414
Dat verhaal over die vertraagde timing van de ontsteking (om zo de uitlaat stroom ook gaande te houden als het gas los gelaten wordt) gaat al een paar dagen.
Als het al zo is dan vraag ik me af of het echt zoveel verschil maakt. Vettel gaf aan dat hij zijn Q2 verprutst had en Webber gaat van Q2 naar Q3 ruim 3 tienden sneller. Dat zou dus mogelijk het verschil zijn.
Alleen gaan alle coureurs wel een paar tienden sneller van Q2 naar Q3. Alonso ook 3 tienden, Hamilton ruim een halve seconde en Rosberg ook bijna een halve seconde.
De tijden die Webber neerzet in Q2, daar komen de andere coureurs niet eens aan in Q3 als ze echt alles geven.
Die Red Bull is gewoon veel en veel sneller. Dat ding heeft gewoon onder alle omstandigheden enorm veel grip in de snelle bochten. Dat ligt er echt niet (alleen) aan dat ze in Q3 mogelijk iets extra\'s hebben.
Posts: 412
- Dubbel
Posts: 412
Saaie kwali ik hoop dat het morgen spannender is.
ALonso laat weer zien waarom hij een arrogante kleuter is. Kansloos, denkt zeker dat hij de koning is en dat iedereen aan de kant moet
Posts: 2.567
geen saai kewli
maar over alonso heb jij gelijk(de 1x geef ik je gelijk) er was voldoente ruimte en MS was ook bezig met sneller ronden,tja alonso!!!!!!
Posts: 223
wat een stomme vent ben jij zeg!! ga met je barbie\'s spelen mongol! schumacher reed zeker te langzaam voor de finish!! jij moet echt oprotten van deze site!!
Posts: 2.181
Ik vond geen saaie kwalificatie,wat wel duidelijk dat rb hier de dienst zouden uitmaken en daar achter was ee raadsel.
Maar jij hebt wel een punt over dat gebaar van alonso,het niet helemaal eerlijk wat hij daar deed.
Posts: 10.089
amir
zo ik geloof dat ze jouw er eerder vanaf moete schoppen.. wat een aso reactie zeg
Posts: 2.181
Ik snap het niet zo goed dat de laatste tijden dat mensen hier niet kunnen reageren zonder te schelden of vernederen...
Het is nergens voor nodig, ben je het niet mee eens,het is normaal, maar laat dan op een sportief manier merken dat het anders kan ...
Posts: 1.175
@Raikonnen Fan: ben het niet met je eens.
Eikelstein heeft wel eerder ( samen met Colombiaan) grove teksten gebruikt. sterker nog heb redactie een mailtje gestuurd dat ik mij mateloos erger aan de niveau van deze kleuter( die graag de aantal comments willen opwaarderen: Eikelstein begon begin vorige week met 5 en staat nu op 186 met allen maar: kleuters, eikels etc).
als reactie van redactie kreeg ik te horen dat ze gisteren of vandaag erop terug zouden komen.
Wat denk je, nog steeds niet gehoord.
Posts: 10.089
bernie is er al wat langer dan 1 week hoor
Posts: 2.567
@Baron
McLaren is langzaam door &^%$#upgrade(uitlaat) dat heeft niks te maken met circuit!!!
Posts: 7.033
@Ex-ferrari fan uit Sneek
Baron heeft wel gelijk. Het ligt duidelijk wel aan het soort circuit. Mclaren heeft nog steeds veel moeite op circuits waar je veel downforce nodig hebt zoals hier weer in Silverstone. En mclaren reed niet met de nieuwe updates, die zijn er gister afgehaald omdat ze nog niet voor resultaat zorgde en niet de goede afstelling konden vinden. Dus dat gaan ze doorontwikkelen en in Hockenheim opnieuw proberen.
Posts: 11.414
Het probleem is natuurlijk wel dat McLaren terug gegaan is naar de oude auto. Dan hadden ze dus alleen vanmorgen om de auto nog snel af te stellen. Dan krijg je nooit het optimale uit de auto.
In Turkije en Barcelona zat Mclaren er (in de race) ook heel goed bij. Dus dit soort banen gaat de auto juist wel goed op. Vergeleken met alles behalve Red Bull dan.
Posts: 7.033
@patrick
Daar heb je ook gelijk in ja
Posts: 2.567
+ 0.811 dat is heeelll snellleerr
de enige team onder 30 echt dikke respect!
Posts: 2.181
Wat een tijd zeg!!!
Er zit veel snelheids in de Rb\'s.
Posts: 2.714
Juich maar niet te vroeg!
Posts: 2.181
Dat klopt racepace bepaalt uiteindelijk alles.
Posts: 85
Ongelooflijk wat RB hier wier neerzet t.o.v. de rest tijdens Q. Ga daar maar tegenaan zitten zou ik zeggen en wat een gezichten van die Webber en Alonso......geinig dat Vettel er met een grote glimlach tussen zat.(en terecht)
Posts: 962
Wat een machtsvertoon hier van Red Bull zeg!! Ongelofelijk! 8 tienden sneller dan Alonso!! Dat is bijna een seconde per rondje.. Nu is de racepace van de Ferrari en de McClaren doorgaans wel bijna even sterk maar toch, 8 tienden is wel HEEL veel.
Posts: 154
Die 8 tienden hebben ze ook alleen maar in de kwali was het niet zo dat Red Bull hun Blow diffuser tijden Q3 appart kunnen laten werken waardoor ze dan een stuk sneller zijn , iemand head daar een mooi stukje over pas geleden. Maar toch Super gedaan , ik hoop dat alonso hem morgen voor webber kan krijgen tijdens de start want hij staat aan de schone kant .
Posts: 9.176
Fijn dat je ons even op de hoogte brengt dat 8/10 bijna een seconde is. Wist ik nog niet.
Posts: 7.033
@Tuur
Dit zal je wel bedoelen:
De verklaring voor de superieure snelheid van Red Bull in de kwalificatie is mogelijk gevonden. Volgens de Italiaanse website auto.it, heeft het Oostenrijkse team een speciale elektronische instelling voor de Renault motor. Deze zou ervoor zorgen dat de uitlaatgassen onder een constante druk door de dubbele diffuser worden geblazen. Zelfs als de coureur geen gas geeft. Dit betekent dat in de langzamere bochten, en bij het aanremmen, er meer downforce beschikbaar is. Deze speciale elektronische instelling zou maar spaarzaam gebruikt worden, en met name in Q3. De reden hiervoor is dat het schadelijk zou zijn voor de motor. Met de RB6 wist Red Bull dit seizoen al acht keer de pole te pakken.
Posts: 2.181
Redbull heeft een speciale eletronische zitting voor de renault motor die zorgt voor een constant druk van uitlaatgassen.En als de zitting geselecteerd is,stromen de uitlaatgassen constant door de doubbele diffusor,ook als de correur van zijn gas afgaat,dit zou meer downforce creeren bij lage snelheids..
Posts: 2.181
Maar dit allemaal volgens een britse journalist James Allen
wou ik nog toevoegen;)
Posts: 1.650
Ik las dat Alonso 0.5 sec.verloor achter Schummi maar heb dat niet gezien ? Iemand wèl ? Hoe dan ook; Red Bull is onaantastbaar snel; zo snel dat het begint te vervelen maar ja, het is hen gegund.
Posts: 11.414
Ja, Alonso had het niet makkelijk vandaag. Volgens mij eerst Barrichello ervoor (maar dat was tijdens Q2) en in Q3 zat Schumacher in de weg.
Die paar tienden sneller hadden hem toch geen moer geholpen, maar toch.
Blijkbaar geven ze daar haast geen straffen meer voor tegenwoordig. Alleen die bezopen actie van Liuzzi op Hulkenberg kreeg een straf. Die maakte het dan ook wel heel erg bont.
Posts: 2.181
Alonso heeft 0.656 verloren achter schumacher in dat snel rondtje.
Posts: 10.412
@patrickl ik dacht dat die luizzi gedronken had..:P
Posts: 46
1 2 voor ferrari
Posts: 7.033
1 2 voor Hispania, als iemand kans heeft op de dubbel is het Redbull wel
Posts: 46
zat net ff te kijken naar vrije training 3 de uitslag en dan de top 10 is gewoon bijna hetzelfde als kwali deel 3 hoop wel op een mooie race morgen alleen jammer dat massa achter kubica staat
Posts: 2.181
Met Massa daar achter wordt een moeilijk verhaal!!
Posts: 10.412
wat was er nu met het frame van vettel? webber presteert er toch mee...
Posts: 10.089
had jij dat bericht wel gelezen??
daar stond in dat dat chassis Gerepareerd is.. dus nu gewoon weer goed is
Posts: 1.745
Genoten van Vettel zijn vinger? Ik wel iig. :)
Posts: 3.091
Ik ook.
Posts: 10.089
hele mooie vinger idd :D
Posts: 2.181
Het is maar een vinger:)
Posts: 1.745
idd. Waar mensen zich druk om kunnen maken :)
Posts: 17
ach Button 14de , 1 safety car en het is opgelost.
Posts: 2.181
Hij worstelt met de auto,ik zag hem val alles te proberen om een redelijk rondtje uitpersen maar nee hoor auto was niet snel,weinig downforce...maar idd de eerst safety car kan dit wel eens oplossen.
Posts: 3.592
Ik heb de kwalificatie niet kunnen zien, maar wat was er met Button? Gat met Hamilton is wel vaker aanwezig, maar een 4e plaats voor Ham en een 14e plaats voor Button is wel heel extreem...
Blijkt maar weer dat een grote upgrade aan een auto niet zomaar ff gepiept is met de huidige testafspraken (lees; geen....)
Ferrari doet wel leuk mee en ik denk dat Alonso moet hopen dat de RB\'s of weer eens uit elkaar vallen of dat de race-pace minder is, maar het gat lijkt op papier te groot.
Posts: 11.414
McLaren heeft er inderdaad voor gekozen om een rechte lijn test te doen in plaats van een \"promotioneel event\". Misschien achteraf toch niet zo verstandig geweest.
Posts: 3.592
Jep, dat heeft Ferrari slimmer aangepakt, maar die zeiden ook al dat ze de eerste race (Valencia) niet het meeste uit de updates gehaald hebben en dat dat meer tijd kost. Bij McLaren zal vanzelfsprekend hetzelfde het geval zijn.
Posts: 343
Stel nou, dat het waar is:
Dat er dus constant een luchtstroom is over de achtervleugel afgezien van de stand van het gaspedaal en of snelheid en stel nou dat dat er voor zorgt dat redbull zo snel is.
Wat een geniale vinding is dat dan, niet dan?
Posts: 2.181
Als maar legaal is,dan is wel een geniale vinding
en daar ben ik met je eens!!
Posts: 603
Prachtig !!!
Hoe Schumacher weer totaal niet in het plaatje voorkomt !!!
Posts: 10.089
gelukkig kom jij ook niet in het plaatje voor
Posts: 1.745
:D
Posts: 1.278
Webber weet het ook niet goed hé! Vorig jaar klaagde hij steen en been omdat hij gehinderd werd door Raikkonen en 3e was ipv tweede (en zo niet met Vettel kon vechten om de zege)
Nu staat hij 2e en zegt hij dat hij liever als 3e start...
Posts: 78
Is de la Rosa altijd zo goed? Of heb ik de voorgaande weken ff niet op zitten letten.
Posts: 1.650
Als Alonso zoveel tijd heeft verloren achter Schummi dan is de Ferrari toch wel sneller geworden; zeker op zo\'n baan... Massa is toch wel definitief nr. 2 bij Ferrari. Kan toch niet anders ?
Hopenlijk krijgen we een mooie race. Met Lewis naast Fernando kan het wel een een spannende start worden. Hopenlijk tikken ze elkaar niet aan want ik zie ze liever tegen elkaar racen die twee.
Moet gezegd : Lewis heeft het toch weer top gedaan.
Posts: 61
Ik vind het sowieso complete onzin om een fan van een bepaald team te zijn. Stel nou dat Vettel en Massa naar Mclaren gaan en Hamilton naar Ferrari gaat, worden de Mclaren fans dan in eens \" Ferarri Fan Boys\" ? Om maar even in Patrick z\'n bewoording te spreken. Dus waar gaat \'t eigenlijk over ? In de tijd van Senna was ik een zeeeer grote fan van \'m ongeacht voor welk team hij reed.