VT3: Rosberg bovenaan na derde vrije training
- Gepubliceerd op 22 nov 2014 12:08
-
25
- Door: Jeroen Jonkers
Het teruggekeerde Caterham rijdt zoals verwacht eenzaam achteraan rond. Kamui Kobayashi gaf een seconde toe op Adrian Sutil, terwijl nieuwkomer Will Stevens bijna een seconde tekort kwam op zijn teamgenoot bij Caterham. De Brit moet duidelijk nog wennen aan het niveau in de Formule 1.
Vanmiddag om 14.00 uur start de laatste kwalificatie van het seizoen.
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Williams
- Basis Grove, Oxfordshire, Groot Brittannië
- Jacques Villeneuve 1
- Logan Sargeant 2
- Ayrton Senna 2
- Jacques Villeneuve 3
- Nicholas Latifi 6
- Jacques Villeneuve 6
- Nico Rosberg 7
- Nico Hülkenberg 10
- Nico Rosberg 10
- Jenson Button 10
- Pastor Maldonado 12
- Pastor Maldonado 16
- Nico Rosberg 16
- Nico Rosberg 16
- Valtteri Bottas 17
- Lance Stroll 18
- Pastor Maldonado 18
- Felipe Massa 19
- Alexander Albon 23
- Sergey Sirotkin 35
- Nyck de Vries 45
- Carlos Sainz jr 55
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
- Robert Kubica 88
161.361 reacties op Williams
39 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Williams

Reacties (25)
Login om te reagerenPosts: 11.132
Het zal toch niet 11-7 worden ;-)
Posts: 12.432
De opmaat voor de race.......geen druk bij Lewis, gewoon lekker rond tuffen op de 2e plek.
Gewoon bijna een seconde sneller dan nr. 3............kan hij onderweg nog rustig een bak koffie drinken. Dames en heren: uw nieuwe WK heet Lewis Hamilton. :)
Posts: 10.412
Ik duim nog steeds voor Nico.
Posts: 12.432
Kijk uit dat je duim niet verkrampt.
Posts: 11.132
In 2007 ging Lewis ook als leider de laatste wedstrijd in...
Posts: 12.432
Rosberg heeft ook nog een WK gewonnen, dus waarom nu wel.....
Posts: 12.432
Moet zijn: Rosberg heeft ook nog NOOIT een WK gewonnen, dus waarom nu wel.....
Posts: 3.592
@Dutch1: Tja, je hebt wat dat betreft gelijk. Enige wat nog zou kunnen is een start incident of een mechanisch falen wat Hamilton van het kampioenschap af kan houden. Verder zie ik geen andere opties die Rosberg zouden kunnen helpen.
Posts: 11.132
Kimi had voor 2007 ook nog nooit een titel gewonnen.
Exact dezelfde situatie , Hamilton als leider de laatste wedstrijd in , Kimi kampioen
Posts: 12.432
Het zit je hoog he.......Grow up and move on. Het gaat maar om rondjes rijden op 4 wielen.
Posts: 11.132
Het zit me helemaal niet hoog.
Maar je kunt er wel 100 theorieen op los laten , maar je kunt het nog steeds niet wie er kampioen wordt.
Zowel Rosberg als Hamilton kunnen kampioen worden
Dat weten we morgen pas rond 16.30.
Posts: 673
Ik heb vanmorgen FP3 live gekeken en Lewis doet het absoluut niet rustig aan en gaat nog altijd vol voor de overwinning. De snelste tijd van Rosberg zette hij tijdens een eerste snelle ronde op de superzacht. Hamilton was tijdens zijn eerste snelle ronde op de superzacht 4 tienden langzamer door een foutje bij bocht 16 en doordat hij zwaar driftend startfinish op kwam. Zijn snelste tijd heeft hij gezet op het zelfde setje superzacht tijdens zijn 4e ronde. Kijkend naar de rondetijden van de twee, zit er over het algemeen slechts enkele honderdsten tussen de twee.
Kijkend naar de racepace is het opvallend dat Red Bull sneller is dan Williams en behoorlijk in de buurt lijkt te komen van Mercedes. Red Bull heeft alleen problemen met de achterbanden in de racestints, terwijl Mercedes dit heeft met juist de voorbanden.
Ik denk dat de start morgen erg cruciaal gaat zijn voor Rosberg en Hamilton. Ik sta ook niet gek te kijken als Rosberg alles uit de kast haalt om Hamilton respectvol te benadelen. Hij kan vandaag Pole pakken en morgen de leiding nemen, maar als Nico en Lewis dan wegrijden bij de rest van het veld moet Nico hopen op pech van Lewis. Wie weet zal Rosberg dan een lager tempo gaan rijden om het veld dicht bij elkaar te houden en zo te hopen dat Lewis in een gevecht om P2 verliest van Bottas, Massa, Vettel of Riciardo. Wie weet staat Nico makkelijk de leiding af om zo op Lewis te jagen en hem in een grote fout te dwingen.. Wie weet.... Ik ben benieuwd! Mijn favoriet is duidelijk, dat is al sinds de F3 Hamilton. Ik hoop op een mooi gevecht en een zinderende race!
Posts: 8.908
Beste mensen van F1Today, reclame is een noodzaak dat begrijp ik ook nog wel. Maar een pop up reclame is al irritant! Laat staan een reclame die de hele website naar beneden weg drukt om zijn boodschap te verkondigen. Zelfs een Jehova is minder opdringerig vandaag de dag!!!
Posts: 267
Ze hebben er gewoon maling aan wat wij vinden van de gebruiksvriendelijkheid. Zolang iedereen blijft terugkomen, zal het zo blijven. Of nog erger worden. Maar ja, er is verder ook weinig keus als het gaat om Nederlandstalige F1-sites waar ook nog enige vorm van interactie mogelijk is. Ik weet wel dat ik met alle plezier verkas als er een site voorbij komt die het beter doet.
Posts: 1.682
Volledig met Lars eens, op een tablet is lezen nauwelijks te doen, reageren schier onmogelijk.
Ik laat deze site dan ook steeds meer links liggen.
Posts: 437
Wat Daan zegt is waar.
Ik gebruik mede daardoor adblock. Heel soms, zit ik wel eens op een pc zonder adblock en ik schrik me dan dood hoeveel 'ads' er op websites staan.
Overigens heb ik geen adblock op mijn tel, en die irritante popup komt dan ook bij mij tevoorschijn. En 9/10 keer dat ik dan op dat kruisje druk om het weg te krijgen, opent die ***site alsnog....
En wat ik nog wil opmerken is dat 2 jaar na de nieuwe layout. Het 'nieuwsarchief' nog steeds niet werkt (er moet nog een url toegevoegd worden).
Posts: 181
@REDACTIE
WAAROM kan ik met het account ayrtons niet meer inloggen??
Op een andere manier kan ik jullie niet bereiken
Posts: 3.592
Op een telefoon hoef je niet meer op deze site te komen. Ergernis alom! Op een pc met ABP is het prima te doen. Maar juist in een wereld waar iedereen op een telefoon of tablet zit is het belachelijk.
Posts: 3.846
Enig kritiek hierover wordt vrij snel weer verwijderd,daar weet @B-BT50 alles over.
Posts: 930
Heb het ook lang geprobeerd zonder adblock maar het werd steeds gekker met die ads. Nu ga ik dus echt niet meer terug, heerlijk gewoon een normaal werkende site.
Posts: 963
@Hessel
En wat dacht je van "bekijk hier de volledige kalender"?
Posts: 4.805
De gebruiker staat hier op de laatste plaats, dat is de laatste jaren wel duidelijk geworden. Je krijgt hooguit een "de mobiele site heeft geen prioriteit voor ons" als "antwoord", terwijl de halve wereld inmiddels mobiel internet heeft. De gebruiker is een noodzakelijk kwaad om de adverteerders tevreden te houden.
Posts: 181
@ REDACTIE
Waarom kan ik niet meer met het account. Ayrtons niet meer inloggen???
Posts: 11.132
Misschien omdat je veel onzin hebt verteld de laatste tijd ;-)
Posts: 9.505
Er moesten inderdaad maatregelen worden genomen :)