user icon

Sponsor loopt op zaken vooruit met Alonso in Lotus-kleuren

  • Gepubliceerd op 27 okt 2014 09:59
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra
De toekomst van Fernando Alonso houdt de gemoederen in de Formule 1 flink bezig. Verkast de Spanjaard naar McLaren-Honda, neemt hij een sabbatical, verbindt hij zich aan een nieuw project van Audi of keert hij terug naar Enstone, naar Lotus? Met dat team won hij zijn twee wereldtitels toen het nog Renault heette. Lotus-sponsor Burn ging aan de slag met Photoshop, creëerde dit beeld van Alonso in de kleuren van Lotus en stuurde dat vervolgens via Twitter de wereld in.

Reacties (15)

Login om te reageren
  • maar Alonso heeft al gezegd dat hij niet met een Mercedes motor zou gaan rijden.

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 10:05
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Hij zei ook dat hij zijn carrière bij Ferrari zou afsluiten.

      Snapt nou werkelijk niemand hoe deze sport commercieel en marketingtechnisch in elkaar zit?

      Zolang hij aan Ferrari gebonden is en Ferrari geen officieel statement heeft uitgegeven dat Alonso eind dit seizoen bij ze zal vertrekken zal Alonso altijd loyaal en toegewijd aan het merk Ferrari blijven. Dus gaat hij NATUURLIJK (nog) niet roepen dat hij volgend jaar met een Mercedes motor zal rijden.

      • + 0
      • 27 okt 2014 - 10:40
    • Lees elders wat ik al dacht en een tijdje terug schreef: Alonso stapt zelf niet op en laat de keuze aan Ferrari. Als ze van m af willen is dat in ieder geval gunstig voor zn bankrekening want dan kost t ze de somvan 50 miljoen (waarde van het resterende contract) Ferrari schijnt al te hebben gezegd dat hij vrij is om te gaan waar hij wil dus een andere partij zal niks hoeven afkopen. Haha de uitgenaste slimmerik speelt t spelletje gewoon uit en geeft geen cadeaus. Weet zeker dat ie zo bij McLaren kan instappen maar hij wacht lekker af met een stok van 50 miljoen achter de deur :)

      • + 0
      • 27 okt 2014 - 12:39
    • LimboF1

      Posts: 4.666

      Alonso speelt graag psychologische spelletjes, dus waarom zou hij ons hiermee niet op een verkeerd been willen zetten?

      • + 0
      • 27 okt 2014 - 13:23
    • Dit zijn geen spelletjes maar is zakelijk de boel uitspelen ;)

      • + 0
      • 27 okt 2014 - 15:20
  • WTF! !
    Wie had dit gedacht zeg!
    Alonso toch naar Lotus!
    Heeft ie ons ff allemaal in het ootje genomen door te zeggen dat hij volgend jaar niet met een Mercedes motor ging rijden.
    Nu maar hopen dat hij niet om zijn oren wordt gereden door het Pastoortje.

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 10:07
  • Kevin

    Posts: 4.811

    Lotus kan een hele dikke streep doorheen, vergeet het maar. Hij zou wel heel stom zijn om bij Lotus te tekenen. Daar een titel winnen kan hij wel vergeten.

    Nee, Alonso tekent gewoon bij McLaren! Geruchten als Lotus, Mercedes en Audi komen opzetten om hem sterker te positioneren in de contractonderhandelingen. In januari rijdt hij gewoon rondjes in Jerez met een door Honda aangedreven auto.

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 10:58
    • Kevin

      Posts: 4.811

      Enige gerucht dat kan kloppen naar mijn idee is Audi. Maar dat heeft Audi zelf alweer verzwakt..

      • + 0
      • 27 okt 2014 - 11:02
  • Charrel

    Posts: 601

    Waar ik nog niemand over gehoord hebt, misschien ook niet heel waarschijnlijk.. maar..

    Wat als Ferrari met 3 auto's (moet) rijden?

    Dan heb je Alonso, Vettel & Raikkonen bij Ferrari :-D Zou dat niet kunnen?

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 11:22
    • 3 rijders die samen meer verdienen dan het totale budget van FI of TR :-)

      • + 0
      • 27 okt 2014 - 11:29
    • hoogie35

      Posts: 675

      eikelstone heeft al bevestigd dat er volgend jaar niet met 3 auto's gereden gaat worden

      • + 0
      • 27 okt 2014 - 18:43
  • Zo missie geslaagd voor Burn Energy Drink! De volle aandacht, goede reclame.

    Alonso gaat gewoon naar McLaren.

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 11:32
  • chico

    Posts: 210

    nee

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 12:03
  • Hell grappig, maar jammer dat ze hem Partneren met Maldonado. :)

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 12:16
  • sailor

    Posts: 10.268

    Dit pakje staat hem best goed moet ik zeggen.

    Alonso gaat gewoon voor Mclaren rijden , maar als ik hem was , zou ik wel eisen dat hij wel het pakje van Lotus mag dragen :-)

    • + 0
    • 27 okt 2014 - 12:50

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 132
  • Podiums 0
  • Grand Prix 78
  • Land Spanje
  • Geb. datum 29 jul 1981 (39)
  • Geb. plaats Oviedo, Spanje
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar