user icon
user icon

Kubica: "Ik verwacht veel kapotte voorvleugels en onderdelen"

  • Gepubliceerd op 20 nov 2008 17:13
  • comments 8
  • Door: Dennis Roke
Robert Kubica heeft zijn bezorgdheid geuit omtrent de nieuwe voorvleugel van BMW Sauber. Het Zwitserse team bracht een nieuwe, bredere vleugel mee naar de test in Barcelona. Kubica is niet te spreken over de vernieuwing en vreest voor veel afgebroken vleugels in het nieuwe seizoen.

Kubica: "De vleugel is veel te breed. Er gaan massaal vleugels afbreken, onder andere door contact met andere auto's. Ik ben benieuwd hoeveel vleugels er rond gaan vliegen in Australië."

Reacties (8)

Login om te reageren
  • weba010

    Posts: 47

    Te lelijk man die voorvleugel!
    Ik vind het wel beetje verpest man

    • + 0
    • 20 nov 2008 - 17:57
  • Ja, lijkt me toch ook wel. Ze steken zelfs buiten de wielen. Wat dit jaar nog een tikje op het wiel was, is volgend jaar een gebroken vleugel.

    Zullen ze ook wel mee leren leven.

    Ze mogen de voorvleugel tijdens het rijden verstellen. Misschien kunnen ze hem even optillen voordat ze iets raken ;)

    • + 0
    • 20 nov 2008 - 18:02
    • MrOrange

      Posts: 193

      Vanplaats zon push to pass button. Wing lift for(safe) overtake button.
      Dus eerst de Wing lift for (safe)overtake button en dan de push to pass button. vind het wel grappig haha

      • + 0
      • 20 nov 2008 - 22:18
  • Wat is hij de laatste tijd toch negatief...Dat siert Kubica niet. Ik snap hem wel, maar deze auto is toch nog niet zeker de definitieve configuratie??

    • + 0
    • 20 nov 2008 - 19:53
  • Roy-NL

    Posts: 848

    Zouden ze de vleugels dan niet beter van rubber kunnen maken?

    • + 0
    • 21 nov 2008 - 08:35
  • Jeffers

    Posts: 115

    Is toch mooi :-D ik vind kapotte vleugels altijd wel spectakel.

    • + 0
    • 21 nov 2008 - 18:01
    • dus jij zou een pit wedstrijd willen zien 8-) Beetje apart maarja zo iedereen zo zijn gedachte he.

      • + 0
      • 24 nov 2008 - 09:07
  • sanderndk

    Posts: 586

    Negatieve kerel is het inderdaad geworden, die frustratie heeft doorgezet in een lijn bij kubica. ik snap \'m eerlijk gezegd niet bij BMW weet je waar je aan toe bent en dat kubica zoveel punten heeft gescoord dit seizoen is prachtig. Bij gebrek aan consistentie in de top heeft kubica lekker die punten weten weg te sprokkelen denk dat het anders veel minder punten waren geweest voor beiden BMW coureurs.

    • + 0
    • 22 nov 2008 - 15:45

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar