Vettel: "Red Bull blokkeerde mijn overgang naar McLaren"
- Gepubliceerd op 03 apr 2008 14:14
-
3
- Door: Rob Veenstra
De Duitser vervolgt: Op dit moment zijn er twee teams die het kampioenschap kunnen winnen en McLaren is daar één van. Ik heb echter voldoende vertrouwen dat ik in de toekomst nog meer van dit soort kansen krijg. Het maakt me niet uit bij welk team. Dit was een mooie gelegenheid, maar ik ben niet teleurgesteld.
Vettel wilde dus wel, maar mocht gewoon niet. Op de vraag of Red Bull zijn transfer blokkeerde antwoordde het talent: Ja. Maar ik heb niet het gevoel dat ik wordt tegengehouden in mijn ontwikkeling. Ik moet nog veel leren en ben tevreden waar ik zit.
Trending nieuws
-
Pérez sneert weer naar Red Bull: "Pas nu ziet iedereen hoe groot ik ben"
Sergio Pérez heeft opvallende uitspraken gedaan over zijn periode bij Red Bull Racing. De Mexicaan, die inmidd...
11 jun 2026 18:04 -
Verstappen bevestigt Red Bull-gesprekken met de FIA
Max Verstappen bevestigt dat Red Bull in gesprek is met de FIA over de ADUO-uitslag. Bij Red Bull zijn ze niet blij m...
11 jun 2026 17:21 -
Antonelli reageert verrast op FIA-besluit over Red Bull
Andrea Kimi Antonelli heeft zijn mening gedeeld over de opvallende conclusie van de FIA over de Red Bull-krachtbronne...
11 jun 2026 16:46 -
Verstappen zet Red Bull onder druk: "Barcelona wordt de eerste échte test"
Max Verstappen begint met gemengde gevoelens aan het raceweekend in Barcelona. De Nederlander krijgt bij Red Bull Rac...
11 jun 2026 18:29 -
Verstappen en Hamilton adviseren Antonelli: "Ze verklappen niet al hun geheimen"
Andrea Kimi Antonelli beleeft een droomseizoen in de Formule 1 en krijgt daarbij steun uit onverwachte hoek. De jonge...
11 jun 2026 16:09
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 1.480
- Podiums 56
- Grand Prix 161
- Land Duitsland
- Geb. datum 3 jul 1987 (38)
- Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
- Gewicht 62 kg
- Lengte 1,75 m
281.401 reacties op Aston Martin
57 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Sebastian Vettel
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.431 reacties op McLaren
162 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (3)
Login om te reagerenJermaine
Posts: 7.176
Was wel een net team geworden dan, als je kijkt naar rijders. Want ik vind Hamilton en Vettel wel de meer rustige rijders... die gewoon echt blij zijn dat ze de kans hebben F1 te rijden.
Maar ben wel een Massa man. Het was wel leuk te zien hoe hamilton en Massa met elkaar omgingen als ze samen op podium stonden.
patrickl
Posts: 11.414
Massa en Hamilton op het podium? Dat is alweer knap een tijd terug dan.
Ik kan me wel een dolkomische huldiging herinneren waar Massa maar zat te foeteren op iemand die hem ingehaald had. Was dat met Hamilton of Alonso? Dat was inderdaad erg \"leuk\", maar vast niet op de manier die jij bedoelt.
Ik vond inderdaad dat Hamilton en Rosberg zich heel leuk naar elkaar toe gedroegen. Het viel ook op hoe Heidfeld daar duidelijk buiten bleef. Het is leuk om die jonge jongens inderdaad zo blij te zien. Maar Massa en \"leuk\" kan ik me echt niet herinneren. je hebt echt een heel bijzonder \"Massa gekleurd\" geheugen Jermaine.
Jermaine
Posts: 7.176
Dat was met Alonso. En ja heb een \"heel gekleurd\"geheugen over massa. Ik vind massa een goeei rijder en de stijl dat hij rijd bevalt me ook. Jah turrlijk hij maakt fouten en maakt zich veel te druk telkens en dat kan erg tegen hem inlopen maar veranderd niet mijn mening.
En dat van dat inhalen toen was omdat Alonso hem beukte nou dat is opzich niet erg maar Massa stond ver voor hem en door de setup van zijn wagen en de vleugel setup die niet veranderd was was alonso snel dichterbij. En als je een racer bent baal je gewoon als je net op het laatst ingehaald wordt en dat beuken dat maakt het alleen maar erger, zo zit het gewoon.
JIj hebt ook dingen waar je erg boos om kan worden en waar andere van denken wat heeft hij nou weer iedereen iets.