user icon
user icon

Raikkonen deelt shirts met tekst 'Leave me alone' uit aan teamleden

  • Gepubliceerd op 12 nov 2012 09:41
  • comments 17
  • Door: Rob Veenstra
Lotus-coureur Kimi Raikkonen heeft op ludieke wijze alle medewerkers van het team bedankt voor hun aandeel in de zege in de Grand Prix van Abu Dhabi. De Fin liet voor alle personeelsleden speciale shirts maken met het opschrift 'Leave me alone, I know what I'm doing'.

Raikkonen verwijst daarmee naar zijn eigen reactie op instructies van zijn engineer via de boordradio tijdens de race op Yas Marina Circuit. "Op YouTube zijn waarschijnlijk meer van dat soort boodschappen van mij te vinden, zelfs uit mijn tijd in NASCAR", aldus de wereldkampioen van 2007. Lotus-teambaas Eric Boullier voegt toe: "Laat me met rust, ik weet wat ik aan het doen ben (Leave me alone, I know what I'm doing) is nu al een Formule 1-klassieker."

Lotus merchandise kopen? Bestel het hier!

Reacties (17)

Login om te reageren
  • Tifoso

    Posts: 2.861

    GE-WEL-DIG!

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 09:45
  • haha, geniaal xD

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 09:55
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Geweldig! Maar dat zeiden Rutte en Samson ook en we hebben gezien dat dat niet klopte :)

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 10:10
  • Super..

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 10:17
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Wat een prachtvent is het toch ook!

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 10:35
  • General

    Posts: 729

    Oh?!?
    Hij heeft dus wél humor?!

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 10:37
  • Elpeos

    Posts: 309

    Hoort allemaal bij het spelletje hoor.. Die man weet heus wel dat hij geprezen wordt vanwege zijn koele persoonlijkheid, dit weten ook zijn sponsoren.
    Gewoon een trucje om extra geld in het laatje te krijgen, want reken maar dat er straks een paar duizend man op de tribunes met dat shirt aan zitten.
    Zelfde als een Christiano Ronaldo, iedereen vind hem ijdel etc., neem bv wedstrijden dat hij in de eerste helft zijn kapsel anders heeft zitten dan in de 2e helft. Iedereen: \"Oh Oh Ronaldo, wat een ijdelheid..\" Terwijl hij waarschijnlijk meer verdient buiten het voetbalveld dan daarbinnen en zelf niet eens zeggenschap heeft over hoe hij zijn haar wilt hebben. Alles uitgestippeld, van A tot Z.
    Als ik dit zo teruglees, beetje vreemde vergelijking, maar wellicht komt er een bepaald gevoel naar voren.. Top sporters overigens hoor!

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 10:56
    • Interesseert me allemaal niets, ik vind het zo geniaal dat ik wel één van die paar duizend zou zijn met dat shirt!

      (Als ik naar de race ging dan. :))

      • + 0
      • 12 nov 2012 - 12:01
    • Je hebt gelijk.. deels.. ik denk namelijk niet dat Kimi dit heeft gedaan, de Lotus marketing mensen hebben er een handje om dit soort trucs te doen en te zeggen dat Kimi het heeft gedaan. Deden ze in Maleisië ook met magnums uitdelen aan de media en zeggen dat het van Kimi kwam, maar Kimi heeft een pest hekel aan media. :P Maar goed, deze shirts zullen binnenkort heel waarschijnlijk gewoon te verkrijgen zijn in de Lotus fan shop, en heeft de marketing afdeling hun job weer goed gedaan.

      • + 0
      • 12 nov 2012 - 13:11
  • Yannis

    Posts: 925

    Was dit niet vorige week al bekend?

    Oh wacht, tijdens het weekend wordt er niets aan deze site gedaan.

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 10:56
    • vvans

      Posts: 486

      Hahaha

      • + 0
      • 12 nov 2012 - 13:16
    • En \'s avonds wordt er ook niets opgezet. Het lijken wel ambtenaren hier.

      • + 0
      • 12 nov 2012 - 21:47
  • marcio

    Posts: 2.465

    Daarom vind ik Kimi ook zo geweldig!! Deze man doet niet aan politieke spelletjes zoals jongens als Hamilton en Alonso. Hij is net als Hakkinen, geen geouwehoer maar gaan met die banaan. Daar hou ik!! Dat politieke en geneuzel van andere rijders hoort in mijn ogen in Hollywood thuis. Geef mij liever een rijder zoals Kimi, Hakkinen, Kubica en Schumacher. Je hoorde deze mannen weinig naast de baan klagen. In plaats daarvan lieten ze fantastische dingen op de baan zien. Zouden nog meer van die zogenaamde moeder-Theresa-loolalike moeten doen.

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 12:11
  • SSA

    Posts: 61

    BRILJANT!

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 12:29
  • Sparrow

    Posts: 3.592

    Kijk, dat is dan wel heel leuk! Het kan dus toch!

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 13:19
  • Hahah erg leuk. Ik zou \'m ook graag willen hoor, is ook nog ns een zwart met gouden opdruk-shirt...te gek!
    Maar denk je nou echt dat Kimi zelf naar de drukker is geweest en t lettertype op de computer heeft uitgekozen? ;-)
    Lotus heeft hier [waarsch met Kimi\'s goedkeuring] op ingespeeld. En waarom niet? Briljante actie simpelweg. Zo werkt het gewoon.

    Ik baal alleen dat ik het shirt niet heb.

    • + 0
    • 12 nov 2012 - 14:09
    • Er zullen vast wel varianten op dit t-shirt op de markt komen. Er zijn ook Lewis Hamilton t-shirts met de met de tekst \"Why always me\".

      • + 0
      • 12 nov 2012 - 21:51

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar