user icon

Red Bull Racing regelt line-up voor 2013 in augustus

  • Gepubliceerd op 10 jul 2012 09:39
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Red Bull-motorsportadviseur Helmut Marko zal zich volgende maand over de line-up van Red Bull Racing voor volgend seizoen buigen. Sebastian Vettel heeft nog een doorlopend contract, dus het gaat vooral om de toekomst van Mark Webber. Marko vertrouwde Sport Bild toe: "In augustus zullen we de line-up voor 2013 regelen."

Webber schermt ondertussen wel met interesse van Ferrari. De Australiër, dit jaar winnaar in Monaco en Silverstone, dient zelf ook nog de knoop door te hakken. "Ik ben niet ver verwijderd van mijn beslissing. Ik heb het besproken met mensen die dicht bij me staan, ook afgelopen weekend weer, en het moment van mijn keuze nadert", aldus de huidige nummer twee in de tussenstand tegenover The Age.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Hessel

    Posts: 437

    Dus dan komt Hamilton naast Vettel te zitten?

    • + 0
    • 10 jul 2012 - 09:51
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    Dat kan Marko wel zeggen, maar als Webber zelf nog twijfelt kan Marko in augustus nog geen knoop doorhakken. Ferrari zal rond die tijd echt nog niet weten wat ze volgend jaar gaan doen.

    • + 0
    • 10 jul 2012 - 09:58
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      @redactie: Geheel off-topic, maar ik heb een opbouwende tip voor het reactie-systeem op jullie website. Op o.a. [gp update dot net] gebruiken ze zo\'n Facebook-plugin waardoor je reactie direct verschijnt en je via Facebook ook een seintje krijgt wanneer iemand op jouw reactie reageert of hem liked. Werkt erg fijn! Misschien een optie voor F1today?

      • + 0
      • 10 jul 2012 - 10:14
    • @ Rudi84

      We werken momenteel aan een flink aantal updates voor de site. Wanneer deze erop komen is nog niet te zeggen maar er komen dan veel opties, o.a. voor het reactiesysteem, bij. Ook de plusjes en minnetjes, favoriete gebruikers etc.

      • + 0
      • 10 jul 2012 - 10:38
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      @ Redactie

      Fijn dat te horen! Succes ermee. En plusjes en minnetjes zou een simpele maar leuke toevoeging zijn. Net als notificaties wanneer iemand op jouw bericht reageert (door het hoge aantal berichten bloedt een discussie nu nog vaak dood), maar dat is zeker moeilijk te realiseren?

      • + 0
      • 10 jul 2012 - 11:43
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      @ Redactie

      Haha, nu weet ik juist niet of mijn vorige reactie is doorgekomen, maar voor de zekerheid nog een keer: Fijn te horen dat jullie ermee bezig zijn! En die plusjes en minnetjes lijkt me een simpele maar handige toevoeging. Is een notificatie bij reacties op je reactie ook mogelijk? Nu bloedt een discussie vaak dood omdat het bericht te ver naar onderen gezakt is.

      • + 0
      • 10 jul 2012 - 12:11
  • sfmmsc

    Posts: 14

    Martin Brundle twittert NU dat Webber bij RBR heeft bijgetekend voor 2013. Even afwachten voor bevestiging.

    • + 0
    • 10 jul 2012 - 11:10
  • sfmmsc

    Posts: 14

    Ja, eigenlijk is dit topic dus overbodig. Webber en Vettel racen voor Red Bull in 2013!

    • + 0
    • 10 jul 2012 - 11:15
    • Np-F1

      Posts: 917

      Marko en Horner veranderen wel vaker per dag van mening, blijkbaar nu dus zelfs over wanneer ze gaan onderhandelen en contracten bekendmaken..

      • + 0
      • 10 jul 2012 - 12:39
    • Helmut Marko lult maar wat in de rondte, zie volgende topic. Die man is zo te vertrouwen als zijn zicht. Minimaal 50% zijn leugens.

      • + 0
      • 10 jul 2012 - 14:09
    • Marko vind ik een gluiperd. Een onbetrouwbare gast. Ik vind het een engerd. Hij gaat zo duidelijk over lijken en liegt net zo makkelijk glas- en glashard.. Nee, not my kind of person, brrrr.

      • + 0
      • 10 jul 2012 - 20:24
  • Ach jongens, weet je wat het is? Augustus is dit jaar gewoon 23 dagen te vroeg begonnen. ;-)

    • + 0
    • 10 jul 2012 - 15:11

TR Grand Prix van Turkije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

TR Grand Prix van Turkije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Coureursprofiel

  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jul 1987 (34)
  • Geb. plaats Heppenheim, Duitsland
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar