user icon

Jaime Alguersuari in beeld bij Force India voor 2013

  • Gepubliceerd op 29 mei 2012 09:46
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Jaime Alguersuari geldt bij Force India als alternatief voor Paul di Resta voor 2013. Di Resta staat in de belangstelling van enkele topteams. Mocht de Schot vertrekken, dan is Pirelli-testrijder Alguersuari de voornaamste kandidaat om hem op te volgen.

De Spanjaard houdt zich in El Mundo Deportivo op de vlakte. "Ik heb eerder gezegd dat ik in 2013 weer op de grid zou staan, maar ik vertelde niet voor welk team en dat doe ik nog steeds niet. In deze periode duiken steeds meer geruchten op, maar het is niet meer dan gespeculeer."

Reacties (8)

Login om te reageren
  • Hem zou ik graag terugzien in de f1, ma wel liever bij een topteam

    • + 0
    • 29 mei 2012 - 10:20
  • algenslager heeft een tegrote mond en vrij weinig laten zien.. lekker bsndjes laten testen!!

    • + 0
    • 29 mei 2012 - 10:46
    • Inderdaad, wat een brutale aap, die Jaime.
      Grote mond?- nou nee ,niet bepaald. Zeker als je bekijkt hoe hij genaaid is door TR.

      jogt niet, maar ik zag het zeker in hem. Hopelijk komt het er ook uit, maar fijn als ie die kans krijgt.
      Kijk naar HULK, die hoger werd ingeschat dan DiResta; het komt er helaas niet echt uit en de mensen laten je dan ook vallen. Het kotm zo nauw, het huwelijk tussen jou en je auto/banden. HULK kan echt een goed potje sturen, maar dit jaar is hij flets. Ik hoop dat ALG zich kan bewijzen, want hij is volgens mij echt een goeie.
      En hij oogt als Fancois Cevert; een klassieke racekop heeftie. :-) [bakkebaarden door laten groeien maat! ;-)]

      • + 0
      • 29 mei 2012 - 10:55
  • JV fan

    Posts: 2.071

    wie zou hij moeten vervangen ?

    enige die in me opkomt is Hulkenberg , die wat teleurstelt,

    en ik verwacht dat di resta blijft (schumacher zie ik gezien z,n huidige vorm ook volgend jaar wel blijven (tuurlijk heeft ie maar 2 punten , maar groot deel van de races deed ie het beter dan Rosberg (alleen heel veel pech...

    • + 0
    • 29 mei 2012 - 11:38
    • Calvinh

      Posts: 2.262

      Force India is achter de schermen volgens mij redelijk bezig nu. Zeggen dat Di Resta een contract heeft voor 2013, maar het zou mij niets verbazen of die met een mooie som weggekocht wordt.

      Of het slim is? Wie weet, geld kan daar goed gebruikt worden, laten we eerlijk wezen, dit seizoen is tot dusver een flinke stap terug, maar FI is nooit zo goed geweest aan het begin van een seizoen, maar Algersuari heeft mij nooit echt 100% overtuigd, en dat was iets wat ik bij de Hulk, Sutil en Di Resta ook had, net zoals bij onze vrolijke vriend Giancarlo (ik vond dat hij een beetje kon sturen ja) maar dat zal wel aan mij liggen.

      Wordt vervolgd, weet ik zeker.

      • + 0
      • 29 mei 2012 - 14:55
    • Calvinh

      Posts: 2.262

      \'\'en Di Resta ook had\'\' moet zijn \'\'wel had\'\'

      • + 0
      • 29 mei 2012 - 14:57
    • Hulkenberg zou Sutil en Di Resta zoek rijden hoorde ik vorig jaar. Hij het wel één pole gescoord met een Williams (als enige in een regenafstelling) en nog vervangen door een talentloze pay-driver (die de eerste pole en overwinning voor Williams al binnen heeft).

      Ik heb altijd gezegd dat ik die Hulkenberg niets bijzonders heb zien doen. Elke coureur heeft talent, maar Hulkenberg is absoluut niet buitengewoon.

      Jaime is uiteraard een vervanger voor wanneer Di Resta naar een topteam vertrekt.

      • + 0
      • 29 mei 2012 - 16:21
    • Calvinh

      Posts: 2.262

      :P Ik hoorde dat ook, dat zoekrijden, en eerlijk gezegd wist ik niet echt waar dat allemaal vandaan kwam, maar ik dacht wel dat \'ie een beetje kon sturen...

      • + 0