user icon

Sauber presenteert nieuwe C31 op 6 februari in Jerez

  • Gepubliceerd op 16 dec 2011 15:03
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Sauber toont een dag voor de eerste voorbereidingstest in Jerez, die op 7 februari begint, de nieuwe bolide aan de wereld. Dat maakte de Zwitserse renstal in een kerstgroet aan alle persrelaties bekend.

De nieuwe auto krijgt de typering C31 mee, een logisch vervolg op de C30 van dit jaar. De presentatie vindt plaats op het Circuito de Jerez. Sauber handhaaft Kamui Kobayashi en Sergio Perez als rijders voor 2012 en gaat proberen om de zevende plaats van dit jaar te verbeteren.

Reacties (7)

Login om te reageren
  • AtteH

    Posts: 1.536

    En Sauber, of Monica vertelde dat, heeft een nieuwe kleurtje belooft, dus ben benieuwd wat het gaat worden!

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 15:05
    • Hopelijk weer zoals ze vroeger eruit zagen, ook al kwam dat grotendeels door Red Bull. Ik hoop dat ze weer een beetje terug gaan naar die livery

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 15:13
  • Ik hoop op oud ouderwets git zwart, net als in hun eerste jaar in de F1 toen powered by mercedes, mercedes is daarna naar McLaren verhuist.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 16:19
    • Het eerste jaar, in 1993, waren ze grijs. Met Lehto toen nog voor Sauber onnder andere. In 1994 inderdaad zwart, met een Broker logo en later in dat jaar met een mooi Tissot horloge op de motorkap. Mooie wagens destijds.

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 16:22
    • AtteH

      Posts: 1.536

      Niet te hopen dat ze de kleur uit 1993 gaan gebruiken, die kleur hebben we vorig jaar al op de grid gezien en ik werd echt vrolijk van de kleur die de HRT wagen droeg...

      De kleur zal vast en zeker iets met de sponsoren te maken hebben, we wachten af wat het wordt.

      • + 0
      • 17 dec 2011 - 19:49
  • Mij lijkt knalgeel ook wel weer leuk... Dat wit vind ik zo goedkoop.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 16:42
    • Alles beter idd dan dat wit. Inspiratieloos, saai.
      Nee, dat donkerblauwe met geel en zeegroen zie ik niet meer terugkomen, maar omdat ze nu al antracietkleurige sidepods hebben, zou die kleur wel eens de hoofdkleur kunnwen worden. als je dat met zwart combineert [zoals de oer Saubers], dan kun je volgens mij een puike livery bewerkstelligen! :-)
      [dat laatste stukje zei ik met een polygoonjournaalstemmetje]

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 17:35

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Racing Point
  • Punten 518
  • Podiums 6
  • Grand Prix 117
  • Land MX
  • Geb. datum 26 jan 1990 (31)
  • Geb. plaats Guadalajara, MX
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar