user icon

Webber gepasseerd in lijst van best betaalde Australische sporter

  • Gepubliceerd op 16 dec 2011 12:12
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
Red Bull Racing-coureur Mark Webber voert niet langer de lijst van meest verdienende sportman van Australië aan. De zevenvoudig Grand Prix-winnaar streek dit jaar negen miljoen dollar op, ongeveer 7 miljoen euro, en zakte daardoor naar de derde plaats.

MotoGP-rijder Casey Stoner verdiende bijna een half miljoen euro meer, maar lijstaanvoerder is NBA-basketballer Andrew Bogut met 10,3 miljoen euro. De nieuwe Australische Formule 1-troef Daniel Ricciardo zal volgend jaar niet met stip de lijst bestormen. Hij gaat volgens WA Today iets meer dan 150.000 euro verdienen bij Scuderia Toro Rosso.

Reacties (14)

Login om te reageren
  • ARW

    Posts: 1.078

    Terecht ;). Stoner weet te winnen en kampioen te worden bij verschillende teams. Ach ja het is ook appels met...prutsers vergelijken.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 12:17
    • Prima reactie. Zo\'n oud wijf verdiend het ook niet, hij krijgt het...dat geld wat hij krijgt kan RedBull beter besparen en ons niet uitbuiten door dat smerige drankje zo duur te verkopen. Ik drink dat gore goedje toch al niet...

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 13:01
    • AtteH

      Posts: 1.563

      Wat lopen er toch veel sneue figuren rond op deze wereld...

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 13:05
    • Ja dank je wel. Liever sneu en een andere mening dan de menigte dan een meeloper die geen afwijkende mening heeft van de grote kudde zoals jij misschien in dit geval? Jij vind het jouwe, ik het mijne. Bovendien kan ik het beargumenteren.

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 13:21
    • george75

      Posts: 164

      net als mijn vrouw!!!!

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 15:24
  • MeijsS666

    Posts: 82

    Zeer intelligente reacties hierboven. Het forum gaat erop vooruit.

    Inhoudelijk: dit is echt appels met peren vergelijken. Maar goed, als ik 7 of 9 miljoen zou verdienen maakte ik me denk ik niet zo druk over wie er nog meer verdient.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 13:12
  • MeijsS666

    Posts: 82

    Zeer intelligente reacties hierboven. Het forum gaat erop vooruit.

    Inhoudelijk: dit is echt appels met peren vergelijken. Maar goed, als ik 7 of 9 miljoen zou verdienen maakte ik me denk ik niet zo druk over wie er nog meer verdient.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 13:32
  • MeijsS666

    Posts: 82

    herhaling...

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 13:32
    • ARW

      Posts: 1.078

      Je valt een beetje in de herhaling ;)

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 14:14
  • Copse

    Posts: 361

    Dat wordt een magere kerst voor Mark...

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 14:16
    • george75

      Posts: 164

      hij ziet er al sterk vermagert uit.

      Straks gaan zijn fans komen met de actie:Help Webber de winter door.

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 15:25
  • Tja, lekker boeiend wie er meer verdiend... Waarom zetten ze zulk onbelangrijk nieuws nog op de site?

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 16:43
  • wat hebben mensen toch tegen webber?
    ik vind hem ook niet de meest sympatieke uitstraling hebben maar wel professioneel, als ik ergens fan van ben is het zijn vermogen om te vechten en een echt haantje te zijn, zijn actie op alonso (belgie 2011 eau rouge) vond ik enig wat omstreden en erg gedurfd, maar ik zag wel dat hij samen met alonso de ware klasse liet zien van racen, webber gokte op alonso\'s inzicht en alonso liet het niet uit de hand lopen, dit vind ik van webbers kant gewoon puur lef hebben en vechten. ik zie hem als een racer die elke keer weer aan het knokken is voor wat hij waard is. het zit hem ook niet echt mee met de aller slelste auto, die helaas op zijn duitse teamgenoot ontwikkeld is en mede daardoor denk ik dat die banden niet willen werken bij hem. ook zijn starts zijn apart genoeg erg slecht of het nou de auto is of zijn jarenlange ervaring die hem ff in de steek laat weet ik niet, maar daardoor zie je hem telkens weer keihard terugknokken naar voren en vaak genoeg het podium bereiken.
    nee heren het spijt me maar als er iemand ondergewaardeerd is vind ik het mark wel.
    agressieve professional tot op het bot met alleen ff een zure teamgenoot voor hem haha!

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 19:13

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 917
  • Podiums 23
  • Grand Prix 125
  • Land Australië
  • Geb. datum 1 jul 1989 (31)
  • Geb. plaats Perth, Australië
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar