user icon
user icon

Webber gepasseerd in lijst van best betaalde Australische sporter

  • Gepubliceerd op 16 dec 2011 12:12
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
Red Bull Racing-coureur Mark Webber voert niet langer de lijst van meest verdienende sportman van Australië aan. De zevenvoudig Grand Prix-winnaar streek dit jaar negen miljoen dollar op, ongeveer 7 miljoen euro, en zakte daardoor naar de derde plaats.

MotoGP-rijder Casey Stoner verdiende bijna een half miljoen euro meer, maar lijstaanvoerder is NBA-basketballer Andrew Bogut met 10,3 miljoen euro. De nieuwe Australische Formule 1-troef Daniel Ricciardo zal volgend jaar niet met stip de lijst bestormen. Hij gaat volgens WA Today iets meer dan 150.000 euro verdienen bij Scuderia Toro Rosso.

Reacties (14)

Login om te reageren
  • ARW

    Posts: 1.070

    Terecht ;). Stoner weet te winnen en kampioen te worden bij verschillende teams. Ach ja het is ook appels met...prutsers vergelijken.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 12:17
    • Prima reactie. Zo\'n oud wijf verdiend het ook niet, hij krijgt het...dat geld wat hij krijgt kan RedBull beter besparen en ons niet uitbuiten door dat smerige drankje zo duur te verkopen. Ik drink dat gore goedje toch al niet...

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 13:01
    • AtteH

      Posts: 1.517

      Wat lopen er toch veel sneue figuren rond op deze wereld...

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 13:05
    • Ja dank je wel. Liever sneu en een andere mening dan de menigte dan een meeloper die geen afwijkende mening heeft van de grote kudde zoals jij misschien in dit geval? Jij vind het jouwe, ik het mijne. Bovendien kan ik het beargumenteren.

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 13:21
    • george75

      Posts: 164

      net als mijn vrouw!!!!

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 15:24
  • MeijsS666

    Posts: 82

    Zeer intelligente reacties hierboven. Het forum gaat erop vooruit.

    Inhoudelijk: dit is echt appels met peren vergelijken. Maar goed, als ik 7 of 9 miljoen zou verdienen maakte ik me denk ik niet zo druk over wie er nog meer verdient.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 13:12
  • MeijsS666

    Posts: 82

    Zeer intelligente reacties hierboven. Het forum gaat erop vooruit.

    Inhoudelijk: dit is echt appels met peren vergelijken. Maar goed, als ik 7 of 9 miljoen zou verdienen maakte ik me denk ik niet zo druk over wie er nog meer verdient.

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 13:32
  • MeijsS666

    Posts: 82

    herhaling...

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 13:32
    • ARW

      Posts: 1.070

      Je valt een beetje in de herhaling ;)

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 14:14
  • Copse

    Posts: 361

    Dat wordt een magere kerst voor Mark...

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 14:16
    • george75

      Posts: 164

      hij ziet er al sterk vermagert uit.

      Straks gaan zijn fans komen met de actie:Help Webber de winter door.

      • + 0
      • 16 dec 2011 - 15:25
  • Tja, lekker boeiend wie er meer verdiend... Waarom zetten ze zulk onbelangrijk nieuws nog op de site?

    • + 0
    • 16 dec 2011 - 16:43
  • wat hebben mensen toch tegen webber?
    ik vind hem ook niet de meest sympatieke uitstraling hebben maar wel professioneel, als ik ergens fan van ben is het zijn vermogen om te vechten en een echt haantje te zijn, zijn actie op alonso (belgie 2011 eau rouge) vond ik enig wat omstreden en erg gedurfd, maar ik zag wel dat hij samen met alonso de ware klasse liet zien van racen, webber gokte op alonso\'s inzicht en alonso liet het niet uit de hand lopen, dit vind ik van webbers kant gewoon puur lef hebben en vechten. ik zie hem als een racer die elke keer weer aan het knokken is voor wat hij waard is. het zit hem ook niet echt mee met de aller slelste auto, die helaas op zijn duitse teamgenoot ontwikkeld is en mede daardoor denk ik dat die banden niet willen werken bij hem. ook zijn starts zijn apart genoeg erg slecht of het nou de auto is of zijn jarenlange ervaring die hem ff in de steek laat weet ik niet, maar daardoor zie je hem telkens weer keihard terugknokken naar voren en vaak genoeg het podium bereiken.
    nee heren het spijt me maar als er iemand ondergewaardeerd is vind ik het mark wel.
    agressieve professional tot op het bot met alleen ff een zure teamgenoot voor hem haha!

    • + 0
    • 17 dec 2011 - 19:13

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 825
  • Podiums 21
  • Grand Prix 111
  • Land AU
  • Geb. datum 1 jul 1989 (31)
  • Geb. plaats Perth, AU
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar