user icon

Manager Petrov: "Vitaly biedt zijn excuses aan voor kritiek"

  • Gepubliceerd op 18 nov 2011 13:37
  • comments 18
  • Door: Rob Veenstra
Vitaly Petrov heeft spijt van zijn uitlatingen in een gesprek met de Russische televisiezender Rossiya 2. De Rus uitte felle kritiek op de ontwikkeling en de pitstops van zijn werkgever Lotus Renault GP, waardoor zijn positie binnen het team is verzwakt. Zijn manager Oksana Kossatchenko probeert te redden wat er te redden valt.

Aan persbureau Reuters vertelde ze: “Het was een emotioneel interview. Het was een eenmalige uitglijder en Vitaly heeft zich al bij het team verontschuldigd. Het zal nooit meer gebeuren. We betreuren dit voorval en de teamleiding heeft Vitaly al op de vingers getikt.” Petrov scoorde in 2011 tot nu toe 36 punten, inclusief een podium in de openingsrace in Melbourne.

Reacties (18)

Login om te reageren
  • Dan is het pas echt een grote lul !!
    Het was nl. niet een enkele zin met kritiek,
    Maar een compleet verhaal hoe zo,n bende dat het daar wel niet is.

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 13:44
  • wat een watje...

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 13:50
  • Deze jongesn zitten altijd gevangen in ene keurslijf. als alles goed gaat is dit niet zwaar, maar als er veel fout gaat of tegen je advies als coureur in, dan kan het heel zwaar zijn om die facade in stand te houden, terwijl je hart het tegendeel wil gillen. Petrov heeft per ongeluk zijn EIGEN ECHTE mening laten ontglippen. Zijn manager schrok zich kapot en onder druk moet hij zijn woorden terugnemen. Ik denk dan ook niet dat Petrov spijt heeft, eerder zijn manager heeft spijt dat hij dit niet heeft kunnen voorkomen.

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 13:53
    • AtteH

      Posts: 1.564

      Helemaal mee eens ja!

      En voor de duidelijkheid, de manager van Vitali is een vrouw.

      • + 0
      • 18 nov 2011 - 14:02
    • Ik loop mij altijd al te ergeren aan die Oksana, ze loopt altijd door de paddock alsof ze bernie ecclestone is, of zelfs nog groter

      • + 0
      • 18 nov 2011 - 14:39
    • VDS21

      Posts: 1.265

      Het is niet moeilijk om groter te zijn dan Bernie (in lengte dan).

      • + 0
      • 18 nov 2011 - 14:51
    • Oja Atteh, dat is die Milf die geen milf is..

      • + 0
      • 18 nov 2011 - 15:15
    • Sprokkel

      Posts: 517

      @Raikkonen-Fan

      Ah, je bedoelt zoals jij je hier altijd als fanboy presenteert.

      Ik zou zeggen, mail haar eens, misschien passen jullie goed bij elkaar.

      • + 0
      • 18 nov 2011 - 15:58
    • Oeps, touché!

      • + 0
      • 18 nov 2011 - 16:55
    • Kinderachtig sprokkel

      • + 0
      • 19 nov 2011 - 09:58
  • GPGert

    Posts: 803

    Te laat....

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 13:58
  • Niet alleen het voetbal maar ook de F1 kent emotie in de sport. En als zaken k*t zijn binnen een team dan is het toch een feit. Maar nee hoor, tegen de pers mag je nooit de waarheid vertellen, altijd positief blijven naar de buitenwereld toe en maar blijven roepen dat alles in orde is en je tevreden bent etc etc. Mediatraining...gatver! Just tell the truth!

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 14:21
  • Amaai!

    Posts: 305

    Ach, zo af een toe een potje uithuilen op de schouder van mama. Moet kunnen... jammer dat hij de ballen niet geeft om zijn woorden recht te doen. Paydrivers have no rights,... Het slavendom is hun rijk.

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 14:28
  • aruba24

    Posts: 640

    Wat een mietje , hooeveel sweepslagen heeft petrov gekregen van zijn meesteres manager , en een keu in zijn ???

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 15:31
  • Rodawa

    Posts: 2.418

    Ach, voor Petrov maakt het toch niet uit. Hij biedt nu zijn excuses gedaan, maar hij heeft expres al gezegd hoe het bij Renault zit. Iedereen weet daar nu dus van.

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 16:13
  • okkie

    Posts: 302

    Heh, nu denk je eindelijk en vent die durft zijn zegje te doen, verandert hij toch in een slap onderkruipseltje.

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 16:15
  • Op de vingers getikt / teruggefloten. Dat vind ik nou zo jammer. Niks tegen Petrov maar als je een vent bent blijf je bij je standpunten (tenzij die media weer eens een en ander opgeblazen heeft...?)

    Ik mis toch wel rijders die schijt aan alles hebben en gewoon zeggen wat ze willen (indien het ergens over gaat)

    • + 0
    • 18 nov 2011 - 17:25
    • Of Renault heeft gezegd \"Excuses aanbieden of je kan opkrassen?\" dan is het ineens afgelopen met de F1-carrière van Petrov.

      • + 0
      • 19 nov 2011 - 21:51

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar