user icon

Hamilton heeft geen last meer van nek: "Gelukkig niets overgehouden aan Monza"

  • Gepubliceerd op 23 sep 2021 15:01
  • comments 44
  • Door: Bob Plaizier

Lewis Hamilton en Max Verstappen vervolgen hun kiezelharde titelstrijd in Rusland. Na hun incident in Monza klaagde Hamilton over nekpijn en waren ze bij Mercedes niet te spreken over Verstappen die na de crash boos wegliep zonder om te kijken naar zijn Britse collega.

Op de gebruikelijke persconferentie voorafgaand het raceweekend ging Hamilton in op zijn gezondheid: "Gelukkig heb ik niets overgehouden aan het incident op Monza. Ik heb veel gedaan met mijn trainer Angela: yoga, massages en ook krachttraining."

De Brit weet dat Mercedes tot nu toen alle GP's op Sotsji gewonnen. Op de persconferentie ging hij hier ook op in: "Dat gaat nu niet zo makkelijk zijn. We hebben een sterke uitdager dit jaar. Ze zijn even sterk of zelfs sterker. En misschien gaat het ook nog regenen." Het lijkt er sterk op dat de zaterdag kletsnat gaat worden en ook zondag tijdens de race is een buitje niet uitgesloten.

Reacties (44)

Login om te reageren
  • Het heeft hem niet genekt.

    • + 4
    • 23 sep 2021 - 15:07
    • Joeppp

      Posts: 4.709

      Nee, maar et geeft hem wel de nodige kopzorgen.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 15:36
    • mediF1

      Posts: 2.818

      ik denk dat hij het in de rug kreeg van het achteruit zetten .

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 17:10
    • AUDI_F1

      Posts: 1.817

      En vorige week kwam het over dat ie meerdere maanden uit de running zou zijn. Misschien is er weer een wonder geschied.

      • + 1
      • 23 sep 2021 - 17:12
    • Snork

      Posts: 12.659

      #blessed, dus wat dacht je?

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 17:35
    • Totalia

      Posts: 924

      Laat hem maar weer zijn gordijntje aantrekken, het is op die manier met recht een Aap in een tuututje .
      Wat een ongelooflijke prima-Donna, hypocrieter krijg je ze niet…. Oooo wacht Toto is nog een slag erger.
      Speetridders

      • + 2
      • 23 sep 2021 - 18:09
    • gp

      Posts: 4.386

      Misschien even opzoeken waarom hij dat "gordijntje" droeg! Hij steunde een aantal jonge ontwerpers die de financiele middelen niet hadden om deel te nemen en droeg als steun een van hun ontwerpen.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 19:08
    • WC MAX

      Posts: 3.374

      Gelukkig steekt hij er dit jaar niet met kop en schouders bovenuit. Anders had het wel eens verkeerd af kunnen lopen.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 19:34
    • Stitch

      Posts: 5.476

      Volgende keer beter nadenken Lewis. Dan gebeurt dat niet ;-)

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 19:41
    • Wat een natnek. Mag ik dat zeggen?

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 22:17
  • Geen last meer?!! Hoe kan dat nou. Je zei na de race dat je een beetje last van je nek had. Een beetje!! Wel heel verrassend dit allemaal hoor. Wij als fans vinden je maar hypocriet. Met een beetje last in je nek leuke dingen gaan doen. Foeiiii Sir Lewis

    Troll mode off……..

    Niks anders verwacht.

    • + 1
    • 23 sep 2021 - 15:08
    • precies, dat voorspelden we al toen hij op de rode loper in New York stond. Hij was er zelf nog niet helemaal gerust op, maar t lijkt allemaal erg mee te vallen.

      • + 1
      • 23 sep 2021 - 15:42
    • Nico31

      Posts: 162

      Op dat moment zal hij wel last gehad hebben maar last is niet dat heletijd blijft, en nee voor je me gaat bestempelen als lewis fan dat ben ik totaal niet.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 16:26
    • WC MAX

      Posts: 3.374

      Dat wisten we al toe hij die Benz in z’n achteruit had gezet en met veel wielspin onder de RB van Max weg wilde komen. Lewis heeft soms gewoon wat meer tijd nodig…..

      • + 2
      • 23 sep 2021 - 20:33
    • En Max loopt voorbij en denkt.. zo die is stuk.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 22:18
  • De weersverwachting voor zondag ziet er wat regenachtiger uit dan gisteren werd gedacht.
    Woensdag verwachtte men nog half bewolkt en 40% kans op regen.

    Vandaag verwacht men voor zondag een bewolkte dag met 60% kans op regen.

    Later meer...

    • + 0
    • 23 sep 2021 - 15:15
    • er was een tijd dat zulke weersvoorspellingen zorgden voor een kleine glimlach op mijn gezicht, sinds Spa is dat veranderd. We zullen toch niet weer zo'n aanfluiting te zien krijgen mag ik hopen

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 15:20
    • @Pete: ik weet zeker dat standing water geen issue zal zijn daar. Volgens wel ingelichte bronnen heeft Poetin hoogstpersoonlijk gezorgd voor een hangar vol met Lada Niva's, Wolga's en Moskvitsj's. Allen zijn voorzien van de Full Wets van Pirelli, deze schijnen namelijk te goed te werken en verwerken veel meer water dan een F1 bolide aan kan (teveel spray). Deze worden een uur voor zowel de kwalificatie als de race ingezet om de baan droog te scheuren. Dus, no worries. De Russische GP zal geen Spa 2.0 worden, zo is mij verzekerd door een zeer betrouwbare Rus....

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 15:29
    • @f(1)orum
      ik heb vernomen dat voorafgaand aan de race een Russische kosmonaut de baan op komt in een Lada Niva voorzien van pirelli full-wets en een oude sojoezraket achterop die als een grote blower werkt, eventueel kunnen ze die later ook inzetten als safetycar mocht dat nodig zijn. Betrouwbare Russen hebben verzekerd dat alles veilig is

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 15:46
    • @Pete: Top! Het komt dus helemaal goed.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 15:56
    • @f(1)orum

      'Een zeer betrouwbare Rus ' waar moet ik dan aan denken ?

      ClitoRus ?

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 16:07
    • @M@ximum Overdrive: Nope. Die van mij is niet voor een gat te vangen...

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 16:14
    • Snork

      Posts: 12.659

      Mijn Weatherpro app zegt dat het droog blijft.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 17:36
    • Dan houden we die aan @Snork.
      Iedereen verplicht op softs van start zondag...

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 22:03
    • Snork

      Posts: 12.659

      Ik heb jeuk in m'n navel. Dat betekent dat het droog blijft. Ik weet alleen nog niet waar.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 23:17
    • Geen zorgen Pete, Putin lanceert gewoon wat raketjes met zilverjodide zodat de regen elders valt.
      Hadden ze in België ook wel mogen doen ;)

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 23:28
  • DonKarst

    Posts: 271

    Hoop echt dat Perez nu een grote en doorslaggevende rol kan spelen. En dan doel ik niet op het eruit kegelen van Lewis, maar op de overwinning opeisen of in ieder geval hoger eindigen dan hem. Het moment is nu daar om goud waard te zijn.

    • + 0
    • 23 sep 2021 - 15:22
    • Dat zou wel top zijn ja. Max die een straf neemt ivm motor. Perez die Mercedes voorblijft.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 17:09
    • StevenQ

      Posts: 7.173

      Het schijnt het hele weekend te gaan regenen, dus een regenrace kan Max wel helpen makkelijker naar voren te komen misschien.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 22:45
  • LimboF1

    Posts: 5.019

    Voor mij was Hamilton al een triest figuur voor de tik op de helm, maar om te zeggen dat hij er niets aan over heeft gehouden........

    • + 1
    • 23 sep 2021 - 15:42
    • AUDI_F1

      Posts: 1.817

      Don Quichot is die klap van de molen ook nooit te boven gekomen.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 17:30
    • Snork

      Posts: 12.659

      De klap van de molen heeft Lewis al eerder gehad, getuige zijn kledingkeuzes waarmee hij dit seizoen het circuit opwandelt.

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 23:18
  • Jeetje het was kantje boord.
    Zo dichtbij de dood dat ie zo het vliegtuig instapte en naar NY vloog om vervolgens daar een modeshow te lopen.
    Door het oog van de naald! Het is een wonder!

    • + 2
    • 23 sep 2021 - 15:47
    • ik heb vernomen dat het vliegtuig naar NYC een kleine d-tour maakte via Lourdes...
      Dus dat verklaard waarom de klachten plots verdwenen waren

      • + 2
      • 23 sep 2021 - 15:54
    • OneRace

      Posts: 524

      Sterker nog: het gerucht gaat dat Lewis in een privé ruimteshuttle is gestapt, en dat zijn halo-engeltjes hem een aai over z’n bolletje hebben gegeven…

      • + 1
      • 23 sep 2021 - 15:58
    • Snork

      Posts: 12.659

      Gewoon een lekkere engel op schoot met Cup-C.
      #blessed #hornyangels

      • + 1
      • 23 sep 2021 - 23:19
  • Het is ook een nek-aan-nek race met Max

    • + 0
    • 23 sep 2021 - 16:46
  • mediF1

    Posts: 2.818

    Ik heb veel gedaan met mijn trainer Angela: yoga, massages en ook krachttraining."
    gelukkig zat er in het vliegtuig naar NY een massage stoel en heeft hij er 7 uur in kunnen zitten dat verklaart dat hij er nu geen last meer van heeft.

    • + 0
    • 23 sep 2021 - 17:06
  • Gelukkig. Geen uitvluchten, geen smoesjes; RACEN! The game is on...

    • + 0
    • 23 sep 2021 - 17:42
  • Excuseszijn al begonnen

    • + 0
    • 23 sep 2021 - 17:44
  • Numnum

    Posts: 3.252

    Mwah. Angela even in een yoga-pose dubbelgevouwen een showtje laten geven kan best verlichtend werken lijkt me.

    • + 0
    • 23 sep 2021 - 18:51
    • Snork

      Posts: 12.659

      Vrouwen in yoga-poses laten vaak winden. Niet echt verlichtend...

      • + 0
      • 23 sep 2021 - 23:20
    • @Snork
      Wel als je er een vuurtje bij houdt. ;)

      Eddy.

      • + 0
      • 24 sep 2021 - 12:27
    • Snork

      Posts: 12.659

      Bij Tata Steel noemen ze dat affakkelen :-)

      • + 1
      • 24 sep 2021 - 12:50

TR Grand Prix van Turkije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

TR Grand Prix van Turkije

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (24)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar