user icon

Brundle over titelstrijd: "We hebben het beste van Max Verstappen nog niet gezien"

  • Gepubliceerd op 11 sep 2021 10:08
  • comments 14
  • Door: Bob Plaizier

In Monza gaat de strijd tussen Max Verstappen en Lewis Hamilton in alle hevigheid door. Het is een duel op de scherpst van de snede tussen twee totaal verschillende coureurs. Hamilton is overduidelijk de gene met meer ervaring en dat kan in zijn voordeel werken.

Oud-coureur en huidig Sky commentator Martin Brundle volgt de strijd op de voet. In gesprek met Motorsport.com bespreekt hij de kansen van beide kemphanen: "Ik denk dat Lewis door zijn ervaring heel goed weet wanneer hij aan damage control moet doen. Ik wil niet zeggen dat het een zaak van slimmer of wijzer zijn is maar het gaat puur om ervaring."

Maar Brundle ziet ook dat dit steeds meer en meer begint te spelen bij Verstappen: "Maar Max wordt alleen maar sterker omdat hij die ervaring nu ook krijgt. De ervaring die hij op doet zal hem een betere coureur maken. We hebben het beste van Max nog niet gezien. Hij wordt alleen maar beter en beter."

Reacties (14)

Login om te reageren
  • meister

    Posts: 2.783

    Van Max of ook niet een klein beetje van de auto?

    • + 0
    • 11 sep 2021 - 10:07
    • RBH2019

      Posts: 3.718

      Laten we het hopen, want voorlopig is Mercedes nog steeds de snelste auto.

      • + 7
      • 11 sep 2021 - 10:09
    • sssssst dat mag je hier niet te hard roepen RBH2019.

      • + 3
      • 11 sep 2021 - 11:08
    • d07

      Posts: 1.046

      Hoe vaker je dat tegen jezelf zegt, hoe eerder je het nog gaat geloven ook. Het is dit jaar gewoon circuit afhankelijk welke auto sneller is. Maar dan lijken Max zijn prestaties ineens minder bijzonder, door een één of andere idiote reden...

      • + 2
      • 11 sep 2021 - 11:33
    • RBH2019

      Posts: 3.718

      d07 het is net andersom, het doet namelijk volledig afbreuk aan alle titels van Hamilton als z'n fanboys toegeven dat hij 6 van z'n titels in de meest dominante auto ooit in de F1 heeft gehaald. Max z'n prestaties zijn juist uitzonderlijk te noemen in een mindere auto.

      • + 1
      • 11 sep 2021 - 11:56
    • Titels zijn titels RBH. Hoe deze tot stand zijn gekomen doet er niet toe, daar wordt over een paar jaar amper meer over gesproken. Die gaan gewoon de boeken in.
      Maar als Max deze titel van dit seizoen gaat winnen is dat procentueel wel meer aan de coureur Max toe te schrijven omdat Hamilton/Mercedes minstens evenwaardig is.
      Dat zou een prestatie van formaat zijn, zo'n strijd heeft Hamilton zijn laatste titels niet hoeven te voeren.
      Maar afbreuk? Nee dat niet, mijn inziens.

      • + 0
      • 11 sep 2021 - 12:31
    • d07

      Posts: 1.046

      Ik kan die uitspraken gewoon niet serieus nemen, sorry.

      • + 2
      • 11 sep 2021 - 12:38
  • rafael

    Posts: 2.221

    Brundle over titelstrijd:
    Lewis wordt alleen maar sterker omdat hij die ervaring heeft. De ervaring die hij op doet zal hem een betere coureur maken. We hebben het beste van Lewis nog niet gezien.

    Zo kan dat ook!!!!

    • + 4
    • 11 sep 2021 - 10:14
    • Ach gut, zegt Brundle iets goeds over Verstappen, moet het voor de Hamboys ook over Hamilton worden gezegd. Het is bovendien wat betreft HAM onwaar, we hebben al het beste van HAM gezien en het wordt vanaf nu alleen maar minder.

      • + 9
      • 11 sep 2021 - 10:29
    • Brundle zegt wel meer goede dingen over Max hoor! Martin is best objectief naar mijn mening, en ja natuurlijk speelt de factor vaderlandsliefde ook een klein beetje mee. Da's bij iedereen zo. Maar toch kan hij Lewis ook bekritiseren, als die een beetje koeken staat te bakken. (Heeftie iets meer moeite mee bij George en Lando, .. maar dat snap ik dan ook wel weer).
      Waar ik het dan helemaal mee eens ben, is dat Lewis over z'n top heen is ...



      Zo ...

      • + 1
      • 11 sep 2021 - 11:09
    • You ain't seen nothing yet. B-b-b-b-baby ...
      You ain't seen nothing yet ...

      (song by : Lewis, Turnin' & Overdrive)




      Zo ...

      • + 0
      • 11 sep 2021 - 11:11
  • De 'damage' die Verstappen krijgt wordt alleen maar door anderen toebedeeld. Zelf maakt hij dit seizoen nauwelijks fouten.

    In tegenstelling tot Lewis die toch echt wel 2 of 3 races foutjes heeft gemaakt

    • + 1
    • 11 sep 2021 - 11:15
    • Lewis zijn beste maat heet geluk, en draagt een rode wapperende jurk.

      • + 1
      • 11 sep 2021 - 12:52
    • Beste maat was Bottas toch?

      Of draagt Valtteri die rode wapperende jurk en heet ‘zij’ dan Vallerie?

      • + 0
      • 11 sep 2021 - 15:22

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.407
  • Podiums 86
  • Grand Prix 244
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar