user icon

Ralf Schumacher verwacht nog meer incidenten tussen Hamilton en Verstappen

  • Gepubliceerd op 13 aug 2021 11:52
  • comments 31
  • Door: Bob Plaizier

Max Verstappen en Lewis Hamilton zijn dit jaar in een titanengevecht verwikkeld. Op Silverstone kwam dat tot contact met een zware crash voor Verstappen als gevolg.

Volgens oud-coureur Ralf Schumacher is dit zeker niet de laatste keer dat de twee elkaar in de wielen rijden. In zijn column voor Sky spreekt hij zich erover uit: "Ik geloof niet dat dit de laatste keer is dat ze elkaar raken. Het gevecht zal alleen maar harder worden als ze dichterbij komen in het wereldkampioenschap. Voor ons als toeschouwer is dat super want we kunnen ons dan op super spannende races verheugen."

De tussenstand

Op dit moment gaat Hamilton aan de leiding in de tussenstand met vlak achter hem de Nederlander. De crash in Groot-Brittannië zorgde ervoor dat de titelstrijd een nieuw niveau bereikte. Waar de coureurs zelf met nog enig respect met elkaar om leken te gaan werd Hamilton in Hongarije genadeloos uitgefloten door het publiek. Max krijgt daarin tegen veel complimenten over zich heen.

Ook de jongere Schumacher broer doet daar een duit in het zakje: "Max Verstappen heeft twee keer veel pech gehad, maar laat een ongelooflijke snelheid zien. Zelfs als het bij Red Bull niet zo loopt haalt hij het beste uit de auto."  

Mika Kimi

Posts: 472

Ah mooi, nog een bericht over dit onderwerp!

  • 4
  • 13 aug 2021 - 12:06

Reacties (31)

Login om te reageren
  • Ralf Inbar?

    • + 0
    • 13 aug 2021 - 12:00
    • Ach dat Mercedes wissel grap voor Ralf Inbar. Dat ze zijn auto hadden gewisseld en stuur aan de andere kant.

      Maar deze Ralf, kan dat/dit wel 20x herhalen ieder jaar.

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 15:03
  • MaxRaw

    Posts: 573

    Het is te hopen voor Mercedes dat ze het fair gaan spelen anders verwacht ik erg veel commotie.

    • + 0
    • 13 aug 2021 - 12:05
  • Mika Kimi

    Posts: 472

    Ah mooi, nog een bericht over dit onderwerp!

    • + 4
    • 13 aug 2021 - 12:06
    • MWHT

      Posts: 2.910

      Evert. mee eens, maar ergens ook wel begrijpelijk van de redactie. Tel het aantal reacties bij een bericht over pakweg Latifi of Jack Aitken en vergelijk dat eens met het aantal reacties bij een bericht waarin de laatste wind van Verstappen of Hamilton word beschreven....

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 12:21
    • Of zelf een bericht maken. Of beter gezegd afmaken!

      Over het overlijden van Carlos Reutemann stonden een paar regels tekst met daaronder “Later meer...”

      Natuurlijk is later een rekbaar begrip, maar het zou nu een uitgelezen moment zijn om daar eindelijk eens werk van te maken...

      Kwartiertje googelen, half uurtje bericht samenstellen, kwartiertje redigeren en klaar. Tekst en foto kunnen de seit op.

      En zo zijn er meer opties die interessant zijn.

      • + 4
      • 13 aug 2021 - 12:26
    • Kunnen we wel checken of Ralf Schumacher vaak van mening verandert...

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 12:50
    • Waar is @Evert, @MWHT?
      Ik zie hem nog niet reageren.

      Wat rook je?

      • + 1
      • 13 aug 2021 - 15:06
    • MWHT

      Posts: 2.910

      Modest: Crack! 😛

      Kon toch zweren dat Evert er was, zal wel een hallucinatie zijn geweest....of misschien een tikkeltje censuur?

      Dan kom ik toch nog even terug op gisteren: Evert zijn post word verwijderd, maar een ander mag een paar dagen terug zonder consequenties "geef Ham een banaan op de apenrots" zeggen? apart....

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 16:03
    • Ik begrijp het ook niet.
      Ik gaf welliswaar kritiek op deze s!te, maar wél met onderbouwing en een positieve twist.
      Helaas wordt de bezoekers ervaring hier kennelijk niet gewaardeerd en iedere terugkoppeling niet op prijs gesteld.

      • + 1
      • 13 aug 2021 - 16:58
  • Snork

    Posts: 17.183

    Dit bericht is hier al eerder geplaatst. Waarom nog een keer?

    • + 2
    • 13 aug 2021 - 12:22
    • Omdat het kan @Snork. ;)

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 12:27
    • Snork

      Posts: 17.183

      Komkommers zijn nog niet geoogst denk ik.

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 12:30
    • En waarom wordt mijn zelfde constatering verwijderd?

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 13:07
    • Ik ga niet(!) het gebbetje maken dat ze misschien de pick op jou hebben @Pick. ;)

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 13:25
    • Snork

      Posts: 17.183

      Deze s!te brengt me hiermee wel op ideeën. Ik ga vanavond de herhaling van het 20u journaal van 4 augustus kijken. Gewoon omdat het kan.

      • + 1
      • 13 aug 2021 - 13:51
    • Ik moet zeggen dat ik de berichten van de heer Plaizier wel prima te pruimen vind. Schetst context maar weet het desondanks compact te verwoorden - dat is moeilijker dan menigeen denkt.

      Daarbij vind ik het fijn dat dit artikel zich werkelijk enkel richt op de mening van Der Ralf en de veelvuldig uitgekauwde en totaal irrelante kijk op zaken van de dienstdoende auteur achterwege blijft. Een nieuwsbericht is immers geen column, maar dat onderscheid is voor sommigen moeilijk te maken.

      Anyway, welkom aan boord en keep up the good work, Bob!

      • + 2
      • 13 aug 2021 - 14:12
    • Daar ben ik het wel mee eens @Roger.

      Bob weet wel hoe digitale berichten samengesteld moeten worden: to the point, in het besef dat internet een vluchtig medium is.

      • + 1
      • 13 aug 2021 - 14:49
  • ...daarin tegen... Zucht.

    • + 2
    • 13 aug 2021 - 12:34
  • Wisten jullie trouwens al dat Niki Lauda de Grandprix van Zandvoort heeft gewonnen?

    • + 0
    • 13 aug 2021 - 12:45
  • Volgens mij is er helemaal niemand die GEEN incidenten tussen
    Lewis en Max meer verwacht!

    • + 1
    • 13 aug 2021 - 13:03
    • Mooi, dan hoeven we het hier ook niet meer over te hebben. Bel jij Ralf ff om het door te geven Pietje? ;)

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 13:10
    • Zou er nog een incident komen tussen Nikita en Mick?

      Geef daar maar eens antwoord op Ralfieboy...

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 13:23
  • Beetle

    Posts: 2.170

    En haal de reacties maar weer weg...
    Kansloos, net zoals het bericht

    • + 4
    • 13 aug 2021 - 13:17
    • Snork

      Posts: 17.183

      Domme censuur. Ook mijn berichten verwijderd. Stel je voor, kritiek…poeh poeh. Dat mag hier niet op deze s!te van de herhalingen van herhalingen.

      • + 3
      • 13 aug 2021 - 13:36
    • ik dacht al: ik had hier gereageerd. ach. als hij daar Plaizier in beleefd.

      *bukt weg*

      • + 2
      • 13 aug 2021 - 13:40
    • Mijn eerste briljante reactie is ook verwijderd, weg plaizier.

      • + 0
      • 13 aug 2021 - 20:56
    • Hier ook mijn eerste reactie verwijderd, erg jammer dat plaizier en en kritiek nietsamengaan

      • + 0
      • 14 aug 2021 - 07:54
  • Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat de secuur hier hoogtij viert. Dom van mij dat ik me hier niet eerst wat beter ingelezen heb, dan had ik veel eerder opgemerkt dat het niveau hier op vele vlakken van een bedenkelijk laag is.

    • + 1
    • 13 aug 2021 - 15:27

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race

    16:00 - 18:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    16:00 - 18:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    16:00 - 18:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    16:00 - 18:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Ga jij een Grand Prix bezoeken in 2023?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (25)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2023

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
3 - 5 maa
Bahrein
17 - 19 maa
Saoedi-Arabië
31 - 2 apr
Australië
28 - 30 apr
Azerbeidzjan
5 - 7 mei
Verenigde Staten van Amerika
19 - 21 mei
Italië
26 - 28 mei
Monaco
2 - 4 jun
Spanje
16 - 18 jun
Canada
30 - 2 jul
Oostenrijk
7 - 9 jul
Groot Brittannië
21 - 23 jul
Hongarije
28 - 30 jul
België
25 - 27 aug
Nederland
1 - 3 sep
Italië
15 - 17 sep
Singapore
22 - 24 sep
Japan
20 - 22 okt
Verenigde Staten van Amerika
27 - 29 okt
Mexico (land)
3 - 5 nov
Brazilië
17 - 19 nov
Verenigde Staten van Amerika
24 - 26 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2023

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 maa
17 - 19 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
31 - 2 apr
Australië Albert Park
28 - 30 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
5 - 7 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
19 - 21 mei
26 - 28 mei
Monaco Monte Carlo
2 - 4 jun
16 - 18 jun
30 - 2 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
7 - 9 jul
Groot Brittannië Silverstone
21 - 23 jul
Hongarije Hungaroring
28 - 30 jul
25 - 27 aug
Nederland Circuit Zandvoort
1 - 3 sep
Italië Monza
15 - 17 sep
22 - 24 sep
20 - 22 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
27 - 29 okt
3 - 5 nov
Brazilië Interlagos
17 - 19 nov
Verenigde Staten van Amerika Las Vegas Street Circuit
24 - 26 nov