user icon

Video: Nikita Mazepin crasht opnieuw tijdens eerste training

  • Gepubliceerd op 16 apr 2021 12:16
  • comments 49
  • Door: Rob Veenstra

De bedenkelijke reputatie van Nikita Mazepin zal voorlopig niet afnemen. De Rus wordt gezien als echte paydriver en spint en crasht om de haverklap tijdens trainingen, kwalificaties en races. Ook vandaag zorgde hij wederom voor bijzondere blikken in de paddock.

Tijdens zijn eerste ronde spinde hij meteen van de baan op het circuit van Imola. Datzelfde gebeurde in de laatste ronde, toen de vlag al was gezwaaid, waarbij hij crashte bij het ingaan van de pitstraat en alsnog voor een rode vlag zorgde.

 

Reacties (49)

Login om te reageren
  • Verwijderen die vent!

    Voegt helemaal niets toe behalve chaos!

    • + 1
    • 16 apr 2021 - 13:04
    • Hij brengt een hoop geld mee..

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 13:09
    • Nee man, als Mazepin steeds goed is voor krantenkoppen en artikeltjes dan is t onhoudbaar om te zeggen dat hij niets toevoegt. Hij voegt nl geregeld controverse toe. Ik begin 'm steeds leuker te vinden om 'm erbij te hebben. Beetje als Taki Inoue, daar was ook altijd iets mee.

      • + 2
      • 16 apr 2021 - 13:26
    • Geld ja. Ook belangrijk... maar Mazepin bereikt wel iets wat niet voor mogelijk was: andere rijkeluiszoontje Stroll stijgt in iederreen's achting.
      Die was iig niet zo zwak als deze gast.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 13:42
    • Er is al een prachtige website gemaakt naar aanleiding van de competenties van Mazepin:
      whendidmazepinspin.com

      Ik geloof niet dat Nikita een lang leven in de F1 is beschoren.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 14:23
  • delange

    Posts: 1.436

    alè jong.....hij heeft het meeste sensatie gebracht in fp1

    • + 1
    • 16 apr 2021 - 13:09
  • Mooi man. Dan betaald je vader 30 miljoen per jaar om te mogen rijden en schrijf je voor 1miljoen per race aan onderdelen af. Voordeel van zo weinig tracktime is dan weer wel dat hij geen straf punten kan verzamelen.

    • + 2
    • 16 apr 2021 - 13:10
    • Dan heeft hij nog 28 races te gaan en maakt hij nóg winst.

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:19
  • Die Nikita, rijdt z'n wagen zo krom als n Chiquita, neem nog lekker n Margarita

    • + 1
    • 16 apr 2021 - 13:15
    • flyineddy

      Posts: 945

      Ik blijf het een rare naam vinden, Chiquita Marsepein.

      Eddy.

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:24
    • die Nikita, draait evenveel rondjes als m'n Makita (schroefmachine ;)

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:26
    • flyineddy

      Posts: 945

      Is dat duur, zo'n Makita Mazespin?

      Eddy.

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:33
    • Snork

      Posts: 10.601

      Op basis van z'n Instagram dingetjes en zijn abonnement op pirouettes dacht ik aan Nikietelaar Mazespin.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 14:48
  • beerkuh

    Posts: 2.162

    wat en succes zeg, hij heeft werkelijk nog geen een sessie zonder een spin of crash afgelegd! ik hou mijn hart vast als hij het na de start een paar rondjes meer gaat volhouden! want op deze manier is ie wel heel erg onvoorspelbaar! ik zou haast zeggen neem hem die wodka af want die maakt meer kapot als hem lief is!

    • + 0
    • 16 apr 2021 - 13:16
    • Patrace

      Posts: 2.516

      Inderdaad, het is helemaal niet zo slecht dat hij de auto bij bocht 1 al in de muur parkeert hoor, want dan kan hij in de rest van de race niet voor problemen zorgen.

      Dus ja, ik hou mijn hart vast als hij onverhoopt de eerste ronde doorkomt.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 18:49
    • MSB195

      Posts: 109

      Lijkt me doodeng joh om in de buurt van deze man een race te moeten starten.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 21:05
  • De teller voor dit weekend staat alvast op 1. Ik moet wel ff mijn telmachine checken, het is een hele oude en hij gaat volgens mij niet verder dan 10...

    • + 0
    • 16 apr 2021 - 13:18
    • "Tijdens zijn eerste ronde spinde hij meteen van de baan op het circuit van Imola. Datzelfde gebeurde in de laatste ronde"
      ik heb het niet live gezien, maar volgens mij staat de teller voor dit weekend dus op 2,
      je doet hem tekort, die arme Nikita

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:23
    • Hij spinde twee keer volgens mij ;-)

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:24
    • OK. Thx guys; ik heb m al opgehoogd!

      • + 2
      • 16 apr 2021 - 13:28
    • Beetje kinderachtig, maar goed.

      Google maar op: mazesp.in/

      • + 3
      • 16 apr 2021 - 13:49
    • Oh, je hoeft niet te googelen. Klik er maar op.

      • + 2
      • 16 apr 2021 - 13:50
    • Snork

      Posts: 10.601

      Die gast hoort thuis op een balletschool. Daar zijn ze jaloers op zijn pirouettes.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 14:50
  • Nikita's favoriete dier: een spin.

    • + 1
    • 16 apr 2021 - 13:20
    • flyineddy

      Posts: 945

      Hij schijnt ook fan te zijn van Tasmaanse duivels.

      Eddy.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 13:25
  • Inmiddels jaagt Mazepin op een record van Philo Paz Patrick Armand. Aardige vent uit Indonesië die een jaar met ondersteuning van KFC Indonesië in de GP2 actief was en het een aantal keren voor elkaar kreeg in álle sessies van een raceweekend te spinnen of te crashen

    • + 1
    • 16 apr 2021 - 13:27
    • beerkuh

      Posts: 2.162

      kan jij mij 1 sessie geven waar hij niet gespind is? mag vanaf de wintertest btw, het gaat je denk ik niet lukken!

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 13:30
    • jawel Beerkuh, het was die ene sessie die net voor of net na (dat weet ik niet meer precies) die andere kwam waarin hij niet spinde, althans niet zo heel erg veel, dacht ik

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 13:34
    • Daarom zeg ik ook dat hij op een record jaagt beerkuh 😊 Philo Paz Patrick Armand ging in Baku, Monaco en Spanje in alle sessies een keer achterstevoren (training, quali, main race en sprintrace). Da's 12 keer. Als hij goed zijn best doet breekt Mazepin dat record deze zondag al.

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:48
    • Snork

      Posts: 10.601

      Schijnt dat hij van parkeerterrein naast het circuit terug naar het hotel niet gespind was. Maar dat kwam omdat iemand anders reed.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 14:51
  • Krijg nou tieten, die gast kan er geen bos hout voor de deur van.

    • + 0
    • 16 apr 2021 - 13:31
    • Snork

      Posts: 10.601

      Pas maar op, of hij knijpt erin.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 14:51
  • wat een waardeloze rijder, Stroll lijkt er in zijn eerste jaar een genie naast.

    • + 1
    • 16 apr 2021 - 13:46
    • flyineddy

      Posts: 945

      Maar Stroll is ook een genie, vraag maar aan Ouw. ;)

      Zonder gekheid, Stroll is best een redelijke coureur. Geen wereldtopper, maar bij vlagen best goed. Zijn er coureurs buiten de F1 die qua rijkwaliteiten meer thuis horen in de F1? Ja. Maar Stroll is wat mij betreft goed genoeg om mee te blijven doen.

      Eddy.

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 13:58
    • Snork

      Posts: 10.601

      Handjes af van Stroll.

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 14:52
    • Lance strollt hem op

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 15:13
    • ik ga vanavond ff een shoarmastroll halen denk ik

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 16:34
    • of we moeten thuis strollade eten

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 16:35
    • waarom heeft lawrence geen deal gesloten met strolls royce?

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 16:36
    • flyineddy

      Posts: 945

      They see me Strollin', they hatin'.

      Eddy.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 17:37
    • delange

      Posts: 1.436

      strolling strolling strolling .................limp bizkit

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 17:42
    • flyineddy

      Posts: 945

      Strollin', Strollin', Strollin', Rawhide!

      Eddy.

      • + 1
      • 16 apr 2021 - 18:09
    • wanneer treden de Strolling Stones trouwens weer op

      • + 2
      • 16 apr 2021 - 19:55
    • @Pete: Wanneer ze een podium gevonden hebben die groot genoeg is voor al die strollators....

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 21:36
  • John6

    Posts: 5.167

    Die heeft meer Crashes gemaakt, dan hij heeft rond gereden in een training of GP .

    • + 0
    • 16 apr 2021 - 13:48
  • Ik zeg niet dat Mazepin het goed doet, maar feit is dat hij in deze VT was hij 7 tienden sneller dan Schumacher. was. Misschien heeft hij meer de limiet van de auto opgezocht en hem in zijn onervarenheid die limiet twee keer gevonden.

    • + 2
    • 16 apr 2021 - 13:52
    • Montfort

      Posts: 860

      1e spin aan het begin was sowieso niet zo'n probleem, toen kon hij zelf naar de pits rijden. Schade rijden is natuurljk niet goed, iets hardere impact en hij had wellicht VT2 niet mee kunnen doen.

      • + 0
      • 16 apr 2021 - 14:06
  • Ach, achterstevoren zitten in de auto is hij wel gewend... ;-)

    • + 1
    • 16 apr 2021 - 15:10
  • Numnum

    Posts: 2.482

    Dankzij hem een team op de baan.
    Zonder hem, wellicht één team minder op de baan.
    Mwah, hij mag blijven wmb.

    • + 0
    • 16 apr 2021 - 23:36

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team Haas F1
  • Punten 0
  • Podiums 0
  • Grand Prix 3
  • Land RU
  • Geb. datum 2 maa 1999 (22)
  • Geb. plaats Moskou, RU
  • Gewicht 65 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel