user icon
user icon

Video: Romain Grosjean bedankt zijn helden

  • Gepubliceerd op 04 dec 2020 08:36
  • comments 17
  • Door: Brick van Boxtel

Haas-coureur Romain Grosjean had vorig weekend een zware crash. Na een botsing in de muur ontstond er een grote vlammenzee. De coureur kon maar net op tijd uit de auto klimmen, mede door zijn helden. De mensen die hem hebben geholpen bedankte hij gisteren op het circuit. 

Reacties (17)

Login om te reageren
  • oef, op die foto te zien dat z'n helm flink gekrompen is door de temperaturen in de vlammenzee

    • + 2
    • 4 dec 2020 - 08:40
    • Ik vind het dan wel weer stoer dat hij als Tong Po door die paddock loopt. Schijnt dat hij zijn schenen stond te harden tegen de muur van de Mercedes pitbox.
      Toto wilde er wat van zeggen maar schrok zichtbaar toen Romain zich naar hem toedraaide en hem toesliste: “Susie... good f*ck..”

      • + 1
      • 4 dec 2020 - 08:56
    • en dan Toto tegen Romain; "Very good. But brick not hit back!"

      • + 0
      • 4 dec 2020 - 09:01
  • Stoer ben ik allerminst. Prachtige beelden.
    Ik gun Grosjean een waardig afscheid uit de sport.

    • + 1
    • 4 dec 2020 - 08:41
  • f(1)orum

    Posts: 807

    Erg goed dat ze dit zo doen. Prachtig!

    • + 1
    • 4 dec 2020 - 08:48
  • Ik las ergens dat die 2 op de foto geridderd zijn door de koning voor hun snelle optreden.

    • + 0
    • 4 dec 2020 - 08:55
  • Mooi gebaar.....en weer door.
    Voor mij is het nu wel klaar met dit hoofdstuk...dat uitgemelk over elk onderwerp is echt too much.

    • + 0
    • 4 dec 2020 - 09:15
    • Ja want een ongeluk als dit gebeurt ook zo veel natuurlijk.

      • + 1
      • 4 dec 2020 - 10:59
    • Er wordt helemaal niks uitgemolken en is een eerbetoon aan mensen die zonder te aarzelen een vuurzee benaderen en iemand redden. Je kan er grappen over maken, das allemaal prima en vaak zelfs leuk. Maar dit mooie gebaar dat wordt gedeeld wegzetten als uitmelken is een respectloze vullisreactie

      • + 3
      • 4 dec 2020 - 11:41
    • ik zeg ook toch....mooi gebaar....
      maar om nu elke dag hierover te posten is wel beetje teveel...en daarmee uitmelken.
      Natuurlijk was het een belachelijk zware crash...vraag je maar af hoe die crash tot stand kwam...
      A door Grosjean zelf...en B door foutief plaatsen van een halve vangrail.

      Dit hoofdstuk is wat dit onderwerp..het bedanken ...en tranen en weet ik veel wat nog meer wel gelsloten.
      Kom op its part of the deal en dit gevaar komt eindelijk weer eens kijken....en daarbij bedoel ik niet dat ik iemand letsel of erger toewens..maar men word ff weer op de feiten gewezen wat racen betreft en de risico's die het met zich meebrengt.
      Kun je dit niet aan...en huil je al als je blaar op je vingers hebt dan is het tijd om iets anders te doen

      • + 0
      • 4 dec 2020 - 13:26
  • Mooi om te zien.

    Maar als ik zo zijn linker hand nog zo dik ingepakt zie tov zin rechter hand verwacht il hem volgende week niet in auto.

    • + 0
    • 4 dec 2020 - 09:19
  • OlPlaze

    Posts: 44

    Mooi is dat... Gaat hij bijna uit de F1, begin ik hem aardig te vinden ;)
    Goede actie van Grosjean om deze mensen zo te bedanken.

    • + 1
    • 4 dec 2020 - 09:21
  • Zou mooi zijn als hij komende week kan racen. Dat is toch een wat mooiere laatste herinnering aan de sport. Maar 7 dagen is wel kort dag. We gaan het zien.

    • + 0
    • 4 dec 2020 - 09:33
    • Gezien zijn linker hand die nog steeds bloedt en zijn zwaar verstuikte enkel, zie ik dat niet gebeuren.
      Men heeft gisteren alle mensen opgetrommeld die bij de crash geholpen hebben en alle HAAS personeelsleden waren aanwezig. Hij heeft waardig afscheid kunnen nemen. Ik zou zeggen ga met jouw vrouw nu heerlijk naar huis, naar de kinderen en geniet van het feit dat alles zo goed is afgelopen.

      • + 0
      • 4 dec 2020 - 09:45
  • Doen ze gewoon goed dit.

    • + 0
    • 4 dec 2020 - 09:41

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Haas F1
  • Punten 155
  • Podiums 1
  • Grand Prix 117
  • Land FR
  • Geb. datum 17 apr 1986 (34)
  • Geb. plaats Geneve, FR
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel