user icon
user icon

Video: Ted Kravitz laat schade crash Romain Grosjean zien

  • Gepubliceerd op 30 nov 2020 13:43
  • comments 15
  • Door: Brick van Boxtel

Sky Sports-verslaggever Ted Kravitz doet zijn dagelijks report tijdens een raceweekend altijd op het circuit. Na de enorme crash van Romain Grosjean, die wonder boven wonder niets meer dan brandwonden opliep, ging de verslaggever polshoogte nemen na de race. Hieronder zie je de beelden.

 

Reacties (15)

Login om te reageren
  • John6

    Posts: 4.923

    Van zaterdag staat er ook een lange video op youtube, van Ted, sky F1 , en ook van gisteren voor de liefhebber.

    • + 0
    • 30 nov 2020 - 14:24
  • Ongelofelijk hoe je daar levend en redelijk ongeschonden uit kan komen.

    • + 0
    • 30 nov 2020 - 15:02
    • @ROYALERE Precies. Ook wel bijzonder om te zien dat zelfs Kravitz een terughoudende houding heeft hier. Doorgaans best wel een haantje de voorste en daarom vaak ook interessante weetjes, maar nu echt terughoudend en er eigenlijk niet lekker bij voelen om daar te staan. Toch willen delen hoe het er uit ziet (want nieuwswaarde), maar onderwijl aangevend dat hij niet dichterbij gaat want dat vindt hij niet respectvol.

      • + 0
      • 30 nov 2020 - 15:36
    • Zzn heel klein gaatje in de naald waardoor Romain is gekropen...... Blij voor hem en zijn naarste

      • + 0
      • 30 nov 2020 - 19:26
  • ik krijg honger bij het zien van die foto, trek in een lekkere gegrilde halve haas

    • + 2
    • 30 nov 2020 - 15:07
    • Kreeg je dat gisteren ook toen je de eerste beelden zag?

      • + 0
      • 30 nov 2020 - 15:24
    • @P. Clemenza U moet helemaal zelf weten of u dergelijke berichten als grappig betitelt en wilt plaatsen/delen. Echter getuigt dit mijns inziens niet van uw klasse.

      • + 6
      • 30 nov 2020 - 15:33
    • Waarvan akte heer Henebiens

      kusjes

      Pete.

      • + 2
      • 30 nov 2020 - 17:41
    • ziekelijke reactie

      • + 2
      • 30 nov 2020 - 19:57
    • Geblancheerd in bluspoeder 😁

      • + 2
      • 30 nov 2020 - 20:14
    • Carrinthe

      Posts: 827

      @Emile Henebiens Met de wetenschap dat het goed is afgelopen zie ik echt niet wat er mis is met deze grap. Ik ben van mening dat mensen niet zo snel aanstoot moeten nemen aan dingen. Veel humor is snoeihard en vaak een manier om een situatie te verwerken , je tot nadenken te dwingen of aan de kaak te stellen. Het zou bijzonder ongewenst zijn als dat niet meer kan doordat er met elk teer zieltje rekening moet worden gehouden. Of je het verder als grappig ervaart of niet dat is individueel. Bij mij maakte het een kleine glimlach los.

      • + 1
      • 30 nov 2020 - 21:50
    • @Carrinthe U geeft aan: "Met de wetenschap dat het goed is afgelopen".
      U bent arts begrijp ik? Dus u weet nu al dat Grosjean geen blijvende schade heeft opgelopen aan zijn handen of elders?
      Stel nu dat Grosjean nooit meer fatsoenlijk een stuur kan vasthouden, is het dan nog steeds 'goed afgelopen'? Hij heeft het overleefd, dus grotendeels wel,, maar racen is zijn beroep, dus of de vraag volledig met ja kan worden beantwoord weet ik niet.
      Ik vind het dus veel te vroeg om de conclusie "met de wetenschap dat het goed is afgelopen" te trekken. Daarnaast hebben we het niet eens gehad over de psychische ellende die hij (nog) kan doormaken.

      U geeft aan: "Ik ben van mening dat mensen niet zo snel aanstoot moeten nemen aan dingen. Veel humor is snoeihard en vaak een manier om een situatie te verwerken , je tot nadenken te dwingen of aan de kaak te stellen".
      Humor is subjectief. Wat de één grappig vindt, vindt de ander helemaal niks.
      Daarom geef ik ook aan dat @P. Clemenza zelf moet bepalen of hij zijn/haar grap wel al dan niet wil plaatsen. Deze vrijheid van om dit te mogen plaatsen, geeft mij dan toch ook de vrijheid om daarop te mogen reageren dat ik het niet zo smaakvol vindt? Dat wil toch zeggen dat ik er over nagedacht heb?
      Een kritische noot plaatsen, is wat mij betreft iets anders dan ergens aanstoot aan nemen. Daarnaast ben ik behoorlijk flegmatisch, dus neem ik niet zo snel ergens aanstoot aan.
      Terzijde, u bent niet degene die voor anderen bepaald of zij ergens aanstoot aan nemen. Stel dat ik in mijn familie een dierbare ben verloren die in een uitgebrande auto om het leven is gekomen. Dan zal ik anders op een dergelijk 'grapje' reageren dan iemand die zoiets niet heeft meegemaakt.

      U geeft aan: "Het zou bijzonder ongewenst zijn als dat niet meer kan doordat er met elk teer zieltje rekening moet worden gehouden".
      Dat zeg ik toch ook niet? Ik geef louter aan dat ik het grapje,, op dit moment,, niet erg kies vindt. Als anderen daar anders over denken, evenwel goede vrienden. Ik heb nergens een demonstratie aangekondigd, of ben geen actie begonnen om @P. Clemenza te defunden.
      Heeft u overigens de ironie door? Volgens uw eigen logica neemt u nu aanstoot aan opmerking op internet en valt u in de door u eigen aangegeven categorie 'teer zieltje'.

      Enfin, ik wens u nog een prettige avond.

      • + 0
      • 30 nov 2020 - 22:39
    • Wat een semi-intellectueel gezeik @Emily Wijdbeens. En u is dyslectisch? Mijn god, geen doorkomen aan zeg.

      Ik zie Carrinthe een opmerking maken over iets wat hem opvalt in de maatschappij. Nergens zie ik dat deze maatschappijkritische opmerking aan u is gericht. Ja hij zet uw naam erbij, zoals ik het lees puur om u te informeren over zijn kijk op het hele gebeuren en de steeds langer wordende tenen.
      U vindt uzelf blijkbaar erg belangrijk wanneer u er direct vanuit gaat dat u het lijdend voorwerp bent.

      Uw ironie opmerking raakt derhalve kant noch wal.

      Wanneer iemand wegloopt van een crash als deze en niet veel later vanuit een ziekenhuisbed zijn verhaal doet, hoef je geen arts te zijn om te kunnen concluderen dat het goed is afgelopen.

      Ik hoop voor de slakken in uw omgeving dat het zout op is...

      • + 2
      • 30 nov 2020 - 23:36
    • d@nny

      Posts: 2.368

      De auto van Haas is net mijn BBQ. De ene helft is nog rouw terwijl de andere helft goed aangebrand is.

      • + 0
      • 1 dec 2020 - 11:03
    • :)

      Komt door te hoge temperatuur. Dichtschroeien in het midden, daarna nagaren aan de randen van je bbq. Wel op kolen, bbq'en op gas is net gourmetten.

      Overigens een uitermate atletisch Haas(t)je-over de vangrail van Grosjean.

      • + 0
      • 1 dec 2020 - 13:18

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Haas F1
  • Punten 155
  • Podiums 1
  • Grand Prix 117
  • Land Frankrijk
  • Geb. datum 17 apr 1986 (34)
  • Geb. plaats Geneve, Frankrijk
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel