user icon
user icon

Red Bull-teambaas Horner: "Denk dat Mercedes verstoppertje speelt"

  • Gepubliceerd op 01 aug 2020 11:50
  • comments 15
  • By: Rob Veenstra

Red Bull Racing vermoedt dat Mercedes zijn echte superioriteit tot nu toe verbergt op Silverstone. Net op het moment het Oostenrijkse team een stap voorwaarts lijkt te zetten met nieuwe onderdelen die speciaal zijn ontworpen als reactie op Hongarije, meldden de coureurs van Mercedes dat ze worstelen met hun W11, terwijl die normaal domineert.

Kampioenschapsleider Lewis Hamilton zei na de training. "Ik moest de auto vooruit duwen. Het is moeilijk om te weten waar de limiet ligt. De auto is niet zo voorspelbaar als gewoonlijk."

Zowel Max Verstappen als Alex Albon zeiden ondertussen dat de nieuwe onderdelen hun Red Bull beter maakten. Verstappen zei: "We gaan de goede kant op."

Albon voegde, ondanks een crash, toe: "De auto voelt beter aan, maar we moeten voorzichtig zijn. Ik denk dat Mercedes veel te verbergen heeft."

Hun teambaas Christian Horner was het daar mee eens: "Ik denk nog steeds dat Mercedes wat achter de hand heeft. Je kon het zien toen Bottas op jacht was om Max te pakken tijdens de laatste paar ronden in Hongarije. Pas dan zie je hun ware tempo. Ik denk dat ze verstoppertje spelen en ze meer snelheid hebben dan ze nu laten zien."

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Mercedes is meester in sandbaggen, ze hebben daar zoveel zand liggen dat ze het zelfs in je ogen strooien, kan Klaasvaak een puntje aan zuigen.

    • + 4
    • 1 aug 2020 - 12:07
    • Daar trapt niemand meer in. Die rijden dadelijk in de quali iedereen op een seconde.

      • + 1
      • 1 aug 2020 - 13:36
  • Das een open deurtje!

    • + 2
    • 1 aug 2020 - 12:08
  • Mrduplex

    Posts: 412

    Tja we kijken al sinds 2014 naar een toneelstukje!alle credits voor Mercedes,maar leuk is anders

    • + 3
    • 1 aug 2020 - 12:25
  • Marko en Horner altijd klagen....nooit zelfkritiek haha

    • + 2
    • 1 aug 2020 - 12:25
    • Doen ze speciaal voor jou. :-)

      • + 3
      • 1 aug 2020 - 13:20
    • Ik heb de tekst een paar keer moeten lezen om de strekking van je post te begrijpen onder dit artikel. Ik snap hem nog niet. Ik zie het klagen niet in deze post. Wellicht heb jij een hele andere tekst dan ik.

      • + 5
      • 1 aug 2020 - 13:21
    • Xantippe

      Posts: 32

      Of is Horner gewoon realistisch DutchF1 en kan Mercedes echt nog een klap harder?

      • + 2
      • 1 aug 2020 - 13:38
    • @DutchF1 zit je al een beetje te genieten? Heb je al een beetje een strak plassertje? En maak je het dan straks met je linker of rechter hand af als de Mercedesjes na een problematische Q3 met meer dan een seconde voorsprong op het hele veld eindigen?

      • + 4
      • 1 aug 2020 - 13:43
    • @bartman, vast niet. DutchF1 kan gewoon wat anders gaan doen dit weekend, wetende dat “z’n“ team hun werk doet.

      • + 0
      • 1 aug 2020 - 14:26
  • mario

    Posts: 6.373

    Zit Mercedes toevallig op Donnington Park?????

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 13:01
  • No shit Sherlock, what’s new?

    • + 2
    • 1 aug 2020 - 13:05
  • Polleken

    Posts: 901

    Wat Xantippe zegt , ik denk dat de echte party mode nog komt MB en dat ze een klap harder kunnen.

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 14:01
  • Kiekeboe

    • + 0
    • 1 aug 2020 - 17:03
  • Hoezo speelt Mercedes verstoppertje? Ik weet niet waar Christian Horner zijn ogen heeft, maar ik kan die Mercedessen heel goed zien. Ook op het scorebord. Helemaal bovenaan staan ze Christian, 1 sec los van iedereen.

    • + 0
    • 2 aug 2020 - 09:06

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Related news

Test calendar

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

World Championship standings 2020

Show full world champion standings

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Date of b. 30 sep 1997 (22)
  • Place of b. Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Show full profile

Team profiel

Show full profile

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
Bekijk volledige kalender
show sidebar