user icon
user icon

Video: Nieuwe beelden Red Bull in Naaldwijk

  • Gepubliceerd op 26 jan 2020 14:03
  • comments 35
  • Door: Danny Sosef

Red Bull Racing is al enkele dagen in Nederland voor het opnemen van promotiefilmpjes voor de Dutch Grand Prix, die op 3 mei 2020 zal plaatsvinden op het circuit in Zandvoort.

Met twee oudere F1-wagens van Red Bull, waarin nog V8-motoren zitten, rijden door het Westland op diverse locaties. Onder andere gisteren in Maasland, vanochtend in Naaldwijk en er gaan verhalen dat later nog opnames gemaakt worden Scheveningen en Amsterdam.

Hoewel de twee wagens zowel de startnummers van Max Verstappen en Alex Albon bevatten en de coureurs de helmen van Verstappen en Albon dragen, rijden naar verluidt Frédéric Makowiecki en Jüri Vips in de Red Bull-wagens.

De nieuwe beelden van onder andere vanochtend zijn hieronder te zien:

Reacties (35)

Login om te reageren
  • Toch bijzonder om een F1 wagen op een smal fietspaadje in het Westland te zien :)

    • + 2
    • 26 jan 2020 - 14:24
    • Ik wil van niemand meer horen dat de baan in Zandvoort te smal zou zijn ;)

      Maar mooie beelden inderdaad.

      • + 2
      • 26 jan 2020 - 15:07
    • Ik neem de uitdaging aan: de baan op het circuit van Zandvoort is te smal!

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 16:29
    • Maar het circuit is een van de mooiste, vind ik.
      En ze hebben hem alleen maar mooier gemaakt.

      • + 1
      • 26 jan 2020 - 17:43
    • was niet onder de indruk van Zandvoort, weinig tot niets te bieden.
      Maar na die updates, en duidelijker wordt hoe de baan eruit gaat zien, 2 kombochten wat toch wel een unicum is en precies wat Zandvoort nodig heeft om zich te onderscheiden, ben ik een heel stuk positiever geworden

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 08:18
    • Toen het plan werd geintroduceerd was nog helemaal niet bekend dat het zo ingrijpend ging worden. De ontwerper heeft vast gezegd je kunt het maar een keer goed doen. De uitkomsten hebben we in de verschillende filmpjes gezien. Ik ben ook positief gestemd.

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 11:23
  • Niet echt een stukje NL om trots op te zijn vind ik. Dat grijze weer met die kale bomen werkt ook niet mee.

    • + 0
    • 26 jan 2020 - 16:45
    • Het weer heb je niet in de hand....

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 17:07
    • Nee, maar wel iets anders.

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 17:44
    • StevenQ

      Posts: 5.700

      Het Westland is belangrijk voor de Nederlandse economie en export, waarom zou je daar niet trots op zijn?

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 17:50
    • Het weer heb je niet in de hand, wat groene blaadjes aan de bomen wel als je wacht tot maart/april.
      Het Westland wordt uitgebuit net zoals vroeger de mijnstreek in Limburg en recenter de agrarische gebieden in Brabant en Limburg. En dan vergeet ik bijna Groningen nog.

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 18:57
    • Heb je een gat in je (kl)ouwe?

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 19:05
    • @krombacher dat vind ik echt weer heel negatief. Het Westland wordt uitgebuit, alsof iedereen die daar werkt dat tegen zijn vrije wil doet. Je kan wel wachten tot maart april, maar de Dutch GP is begin mei. Deze promotiefilmpjes zullen eind februari gaan draaien, dan kan je dus niet wachten. Bovendien heb je ook toestemming nodig van gemeentes etc om wegen af te sluiten etc.

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 19:22
    • Nee, Schwantz, ik bedoelde iets anders.
      Bijna hetzelfde woord als jouw nickname, en je kan er verschillende dingen mee doen.

      • + 1
      • 26 jan 2020 - 19:39
    • Joeppp

      Posts: 2.253

      Mijn god. Wachten op mooi weer. Zo'n beetje elke pixel in dit soort promofilms gaat een filter overheen. Waarschijnlijk hebben ze maar 2 seconden nodig van wat ze daar gefilmd hebben.

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 22:19
    • 2 seconden? Dan hadden ze die bolides ook op stal kunnen laten staan ;)

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 00:47
    • mario

      Posts: 5.614

      @Joep: Ik ben een cameraman / editor en een goede promofilm maak je echt niet zomaar in een paar minuten en zeker niet als je op verschillende locaties wilt filmen voor de promo. Je weet ook niet altijd meteen welke shots het beste bij elkaar passen in de uiteindelijke video, dus je moet altijd meerdere shots en vanuit verschillende hoeken filmen. Je wilt immers niet dat je voor de kat z'n k*t gefilmd hebt....

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 06:19
    • mario

      Posts: 5.614

      @Krombacher: Het weer is niet zo van belang..... Als Nederland nou een tropisch land zou zijn geweest waar de zon 90% van het jaar schijnt, dan zou je niet in grijs weer willen filmen. Maar dit grijze weer hoort ook bij Nederland, dus dan is het geen punt......

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 06:21
  • Even geheel off-topic maar ik ben een site tegengekomen waar je alle GP’s vanaf de jaren 70 in HD kunt bekijken of zelfs downloaden. De meeste GP’s zelfs met VT’s Kwalificatie en voor- en nabeschouwing van Sky.

    De FIA kennende zal deze site niet lang bestaan dus doe er je voordeel mee;

    f1fullraces(punt)com

    Ik heb niks vreemd kunnen ontdekken mbt malafide software of schimmige links oid.

    • + 3
    • 26 jan 2020 - 19:22
    • Gaaf!!!

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 19:42
    • Hier kun je ook alle afleveringen van Drive to survive bekijken,
      althans vorig jaar wel en nu nog steeds (2019).

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 20:07
    • Is die site er al zo lang Pietje?
      Kom ik eens ergens achter 😂

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 20:23
    • Vanaf 2017 zeker al, misschien al wel langer.

      F1 Full Races

      Watch Formula 1 Races Online
      Full Races
      Download Races

      Contact Us

      "Fill out the form below if you have any questions or complaints…
      Or if you’re from FOM and want to have a cry about the existence of this completely legal site."

      🤣 🤣 🤣

      • + 1
      • 26 jan 2020 - 20:29
    • Ik kom al ruim 3 jaar regelmatig op die site, dus of de FIA knijpt een oogje dicht, of ze hebben een hele slechte IT afdeling.

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 20:34
    • Vreemd, ik heb al vaak gezocht naar replays maar ben deze nooit eerder tegengekomen. Of heeft de site “recent” een make-over gekregen?
      Heb een poos geleden veel races teruggekeken op een site maar die was veel soberder en daar stonden alle bestanden gewoon in een lijstje opgesomd.
      Naar die site was ik eigenlijk opzoek maar wist de naam niet meer. Wellicht is het dus dezelfde?
      Wel mooi dat ze het al zolang volhouden dan en dat verminderd de noodzaak voor me om de site in een week leeg te trekken. 😉

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 21:01
  • ringo

    Posts: 2.726

    ben benieuwd naar de eind video

    • + 0
    • 26 jan 2020 - 20:24
    • Ik ook @Ringo.

      • + 0
      • 26 jan 2020 - 20:31
    • Hij wordt allicht beter dan de eerdere versie:
      www.autojunk.nl/2010/06/met-je-f1-auto-door-nederland
      (promo Masters Formula 3, Zandvoort 2010)

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 07:33
  • Die V8 auto's kunnen onderhand met de Historic Grand Prix meedoen want ze hebben niets meer van doen met de huidige F1 auto's. En vanaf 2021 lopen ze zelfs TWEE generaties achter.
    Hier dus het probleem van de huidige F1 in de notendop: Te duur, te exclusief, te weinig testtijd on track.

    Gelukkig heb ik nog meegemaakt dat F1 teams hun nieuwe auto's mochten laten rondrijden tijdens demo's etc.

    • + 0
    • 27 jan 2020 - 08:43
    • het is veelzeggend dat bij demonstraties en F1 festivals waarbij ze de mensen willen enthousiasmeren voor de sport ze altijd teruggrijpen naar de Halo-loze wagens voorzien van een herrie makende V8 motor, duidelijk dat de huidige wagens dezelfde charme niet hebben

      • + 2
      • 27 jan 2020 - 09:02
    • Plusje voor het woord "enthousiasmeren"

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 09:31
  • mario

    Posts: 5.614

    Volgens motor sport worden er vandaag her en meerdere beelden geschoten..... Als ze nou vanmiddag op het NDSM terrein in A'dam wat rondjes rijden..... Ze hebben er toch al een kantoor zitten ;-)

    Iemand enig idee waar en hoe laat ze vandaag weer rondjes gaan tuffen????

    • + 0
    • 27 jan 2020 - 10:23
    • mario

      Posts: 5.614

      Oops.... zie net dat dat bericht van gisteren was.....

      Maar de vraag blijft (bijna) hetzelfde..... Iemand enig idee wanneer, waar en hoe laat ze weer rondjes gaan tuffen????

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 10:25
    • Een poosje geleden in Den Haag. Vanmorgen zijn de wagens daar gespot bij Paleis Noordeinde.
      Zie twitter Bram Ueffing @braaam

      • + 1
      • 27 jan 2020 - 11:34
    • mario

      Posts: 5.614

      Thnx Pietje.... Zal hem ff in de gaten houden 👍

      • + 0
      • 27 jan 2020 - 11:35

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Gerelateerd nieuws

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Race

    06:10 - 08:10

  • Vrije training 2

    06:00 - 07:30

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

    Snelste ronde

     

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    02:00 - 03:30

    Vrije training 2

    06:00 - 07:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    04:00 - 05:00

    Kwalificatie

    07:00 - 08:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    06:10 - 08:10

    Snelste ronde

    06:10 - 08:10

Geef je mening

Wie gaat de eerste race van het seizoen winnen?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar