user icon
user icon

Video: Max Verstappen's beste inhaalacties tot nu toe

  • Gepubliceerd op 24 nov 2019 19:40
  • comments 17
  • Door: Brick van Boxtel

Max Verstappen staat bekend om zijn geweldige inhaalacties. In deze video zijn de beste inhaalacties en momenten van de 22-jarige Limburger te zien. Max Verstappen rijdt nu voor Red Bull Racing, maar reed voorheen voor Toro Rosso. In de laatste vijf seizoenen heeft Max Verstappen aardig wat gevechten uitgevochten. Bekijk in dit filmpje zijn mooiste momenten:

Reacties (17)

Login om te reageren
  • Heerlijke video! Max Verstappen is echt goed, hé

    • + 0
    • 24 nov 2019 - 19:56
    • meister

      Posts: 2.469

      Ik zag anders een heleboel te voorkomen crashes.

      • + 3
      • 24 nov 2019 - 22:05
    • Iedere crash is te voorkomen. Als niemand een fout maakt dan is er ook geen crash.

      • + 3
      • 24 nov 2019 - 22:40
    • Zeker heerlijk al waren het zeker niet alle mooiste inhaal acties
      De f3 tribute op youtube is ook gaaf.

      • + 0
      • 25 nov 2019 - 17:37
  • Wat al die leeuwtjes in die video te zoeken hebben is me een raadsel...

    • + 1
    • 24 nov 2019 - 20:04
    • Max is een leeuw. Vreet iedereen rauw op😆

      • + 0
      • 24 nov 2019 - 20:52
  • Joeppp

    Posts: 3.282

    Zo'n lang filmpje en dan ook nog in het engels! Dat ga ik echt niet helemaal uitkijken hoor :P.

    Kon het even niet laten maar wat klinkt Formule1 toch een stuk beter met engels commentaar. Zoveel beter dan joheejoho. Als heeft Mol de laatste tijd het wel heel veel over F#ck that Sh#t. Dat is dan weer een beetje droevig engels wat je weer niet op d Sky hoort, gelukkig.

    • + 8
    • 24 nov 2019 - 20:06
    • De hele coverage van Sky is vele malen beter dan Ziggo natuurlijk. Die zijn daar ook met iets meer mensen en meer budget. En waar bij Sky er onder de commentatoren en analisten wereldkampioenen en race winnaars zitten, moet Ziggo het doen met Mol, Doornbos en fanboy Lammers. Dan is de keuze snel gemaakt.

      • + 2
      • 24 nov 2019 - 21:14
    • oale

      Posts: 511

      Niks mis met Doornbos. Wel met die clown met wie hij samenwerkt: kamphues.
      Maar goed, schijnbaar vindt hij het wel leuk aangezien ze het theater ingaan.

      • + 2
      • 24 nov 2019 - 21:35
    • masf1

      Posts: 6.990

      Die Kamphues valt wel mee hoor,die Plooij is pas vervelend,en wat dacht je van die gast die grid intervieuws deed bij de formule E kon wel familie zijn van Plooij wat een clown zeg.

      • + 1
      • 25 nov 2019 - 09:14
    • josdaboss

      Posts: 351

      Doorbos, komt iedere week terug op de uitspraak die hij de week daarvoor gedaan heeft en loopt Kamphues en Coronel allemaal af te zeiken of slimmer over te komen. Kwal

      • + 0
      • 25 nov 2019 - 10:48
    • Ome Theo

      Posts: 270

      Het is al lang duidelijk, er zitten te vee haantjes bij Ziggo, hun haantjes gedrag neemt de overhand en dat is irritant. Voor mij geen Ziggo meer, ik zoek liever een stream.

      • + 0
      • 25 nov 2019 - 17:28
    • Ja en Max in het Engels.. Formula Tree.. Hahaha

      • + 0
      • 25 nov 2019 - 21:37
    • @Joeppp, die uitspraak "F#ck that Sh#t." vind ik beter bij @Rimmer passen . ;)

      • + 0
      • 25 nov 2019 - 21:48
  • Ik snap dat dit filmpje wil uitbeelden dat Max altijd met het mes tussen de tanden rijd, niets ontziend. Maar hij heeft al zoveel mooie inhaalacties gemaakt, die had ik liever gezien. Die passen echter niet in 3 minuten natuurlijk. 😁

    • + 1
    • 25 nov 2019 - 06:43
  • Oostenrijk ..ik meen 2017...
    1e paar rondes... de inhaal op Ricciardo..je zag het in de achtergrond ..geniale move.
    Helaas nooit op tv herhaald

    • + 0
    • 25 nov 2019 - 15:46

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar