user icon
user icon

Max Verstappen sluit nieuwe persoonlijke sponsordeal met CarNext.com

  • Gepubliceerd op 12 nov 2019 09:29
  • comments 19
  • Door: Bjorn Smit

Max Verstappen heeft een nieuwe persoonlijke sponsor aan de haak weten te slaan. De coureur van Red Bull Racing gaat in zee met CarNext.com, een online platform waar je auto's kan kopen en inruilen. 

CarNext.com is een Europese marktplaats voor kwalitatief goede, jong gebruikte auto's. Het bedrijf werd in 2018 opgezet door LeasePlan Nederland, een van de grootste leasemaatschappijen in Nederland. Het idee achter CarNext.com is dat het volledige proces van de aankoop van een auto online gaat. De auto kan vervolgens thuis afgeleverd worden, terwijl het ook mogelijk is om de auto bij een van de delivery stores op te halen.

Het relatief jonge bedrijf, dat in 23 Europese landen actief is, heeft met Verstappen dus een ambassadeur met aanzien aan de haak weten te slaan. Vanaf 2020 zal CarNext.com dus met Verstappen gaan samenwerken. "Onze klanten staan bij CarNext.com echt op de eerste plaats. We zetten altijd de stap extra en innoveren continue om de meest betrouwbare manier te bieden om een gebruikte auto te kopen of te financieren", aldus CarNext.com-CEO Ewout van Jarwaarde. 

"We zijn hier om de dingen anders te doen en de status quo te challengen. We groeien, en het is onze missie om onze unieke propositie in Europa uit te rollen. Wij geloven in het overtreffen van de verwachtingen en zijn altijd op zoek naar partners die hetzelfde doen om ons merk te versterken. Daarom ben ik heel trots dat ik onze samenwerking met Formule 1-coureur Max Verstappen mag aankondigen."

"Ik ben erg enthousiast over de samenwerking met CarNext.com", zegt Verstappen over de nieuwe samenwerking. "Zij doen echt iets anders, bieden mensen een nieuwe manier om auto’s te kopen en zijn niet bang om een nieuwe standaard te creëren. Tegenwoordig kopen we bijna alles online, dus waarom geen auto’s? CarNext.com is hier om te winnen en ik kijk uit naar wat we samen kunnen bereiken."

 

Reacties (19)

Login om te reageren
  • masf1

    Posts: 6.602

    Max kwam ze Red Bull inruilen voor een Mercedes,maakte een praatje met de baas en voor hij het wist had hij een sponsor deal,hoe raar kan het lopen.

    • + 0
    • 12 nov 2019 - 09:34
    • mario

      Posts: 6.419

      "ze Red Bull"???????? Damn!!!!

      • + 2
      • 12 nov 2019 - 11:25
    • hoogie35

      Posts: 629

      tja.. nieuwe spelling zullen we maar zeggen.

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 19:39
  • ringo

    Posts: 3.143

    tja, redbull is al gedegradeerd tot tweedehandse auto's :p dus ook een tweedehandse coureur hahaha

    • + 1
    • 12 nov 2019 - 10:03
    • ringo

      Posts: 3.143

      ps , wil echter eerst in de auto zitten voor je het koopt :)

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 10:06
    • Jij gaat volle zalen trekken.....

      • + 1
      • 12 nov 2019 - 10:42
    • hoogie35

      Posts: 629

      "ps , wil echter eerst in de auto zitten voor je het koopt :)"

      Dat kan gewoon bij CarNext hoor. Ik heb mijn auto daar ook gekocht destijds en geen spijt van gehad.

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 19:41
  • WilcoF1

    Posts: 91

    Hij verkoopt zijn Aston Martin Valkyrie denk ik

    • + 0
    • 12 nov 2019 - 10:39
  • Ze hebben maar 2 Honda's in het assortiment bij Carnext.
    Een Civic Tourer en een Type R GT.
    Beetje karig....

    • + 0
    • 12 nov 2019 - 10:46
    • Mensen die Honda rijden, blijven er langer in rijden dan 4 jaar.
      Die kunnen daar nog geen afstand van doen. ;-)
      Zij verkopen alleen wagens van 1-5 jaar oud.

      • + 2
      • 12 nov 2019 - 11:47
  • Vraag me wel eens af, hoe leuk een Max vind om zijn schaarse tijd buiten het racen om ook nog eens in te moeten zetten voor sponsor en PR-evenementen. Natuurlijk wordt hij hier vast ook weer heel goed voor betaald maar op een gegeven moment zal zijn vrije tijd hem kostbaarder zijn dan weer een extra miljoen erbij per jaar.

    Bij Jumbo, Exact en G-Star Raw moet hij nu ook al best vaak komen opdraven volgens mij.

    • + 0
    • 12 nov 2019 - 10:58
    • SEN1

      Posts: 711

      Potje fifa minder dan.

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 11:04
    • mario

      Posts: 6.419

      "Natuurlijk wordt hij hier vast ook weer heel goed voor betaald"

      Daarmee beantwoord je je eigen vraag al meteen..... Het is echt geen verplichting voor Max hoor om die sponsordeals aan te gaan.... Het is allemaal om z'n pensioenpotje te vullen wanneer hij stopt met racen en het vullen van dat potje kan hij het beste nu alvast doen....

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 11:27
    • Alsof Max zich daar zelf mee bezig houdt. Heeftie toch een management voor? Af en toe effe opdraaien voor wat promo en klaar.

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 17:23
    • hoogie35

      Posts: 629

      "Bij Jumbo, Exact en G-Star Raw moet hij nu ook al best vaak komen opdraven volgens mij".

      Hoe weet jij dat? Lijkt mij een erg persoonlijke aanname. Wat denk je dan van LH?

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 19:42
    • @Hoogie35,

      "Hoe weet jij dat? Lijkt mij een erg persoonlijke aanname."

      Max laat die sponsor verplichtingen altijd zien op zijn Instagram
      (en story) , Twitter, etc. en zijn eigen site en dat zijn best wel veel
      verplichtingen even tussen twee races door.

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 20:38
  • Zal wel de nodige centjes scoren, erg aansprekend is het niet.. Maar ja, dat is Jumbo ook niet, suffige Hollandse supermarkt zonder uitstraling... Wat moet je ermee als aanstaande W.K ;)

    • + 0
    • 12 nov 2019 - 15:47
    • SEN1

      Posts: 711

      Uitstraling intresseert me niet echt. Ik vind het mooi wat jumbo voor de nederlandse racerij betekend.

      • + 2
      • 12 nov 2019 - 15:56
    • hoogie35

      Posts: 629

      Goed gezegd SEN1 En het werkt wel, want doordat Jumbo zoveel coureurs sponsort kom ik daar 80% meer, ook al is AH en Poiez dichter bij.

      • + 0
      • 12 nov 2019 - 19:44

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:10 - 17:10

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:30

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

     

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 2

    15:00 - 16:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:10 - 17:10

    Snelste ronde

    15:10 - 17:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.025
  • Podiums 35
  • Grand Prix 107
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar