user icon
user icon

Video: Max Verstappen en Daniel Ricciardo zorgen voor chaos bij interview Ziggo Sport

  • Gepubliceerd op 28 sep 2019 10:58
  • comments 21
  • Door: Brick van Boxtel

Olav Mol was in Rusland bezig met het afnemen van een interview met Daniel Ricciardo. Het gesprek tussen de commentator van Ziggo Sport en de Renault-coureur verliep soepel, totdat Max Verstappen langskwam. Dat zorgde voor het onderstaande, heerlijke onderonsje:

 

 

Reacties (21)

Login om te reageren
  • Vorige week op sky hadden ze de boel ook al op stelten gezet ..
    Toch best leuk om te zien dat de meeste coureurs prive goed met elkaar zijn

    • + 0
    • 28 sep 2019 - 11:10
  • ´hij is saai´

    Haha, die mol heeft er wel de pest in volgens mij. humor van een plank heeft die vent. Ik had gewoon gezegd: Max ga zitten en doe effe mee, Improviseren kan molletje ook totaal niet zo te zien.

    • + 2
    • 28 sep 2019 - 11:11
    • SEN1

      Posts: 710

      Eens. Je was me net voor.

      • + 0
      • 28 sep 2019 - 11:15
    • DBGates

      Posts: 2.302

      Ik weet dat je de F1 goed volgt maar volgens mij is het zo dat een interview aangevraagd moet wordrn dus mag hij er niet naast gaan zitten.
      Dat stukje irritatie zie ik wel anders, volgens mij vind Mol het juist geweldig als dit soort dingen gebeuren

      • + 0
      • 28 sep 2019 - 11:33
    • die 2 bij elkaar maakt alleen maar geweldige tv. schijt aan dat ´aanvragen´.
      en hij is zeker wel een beetje kwaad. hij zegt nog: kunnen we nu verder?.

      Hij kan alleen maar vragen stellen die vast op papier staan. een echte goede interviewer kan improviseren en had deze gouden kans met beide handen aangepakt.

      • + 1
      • 28 sep 2019 - 11:39
    • Snarf058

      Posts: 151

      Mooi stukje TV. Door de opmerking van Mol gaan ze juist nog verder. Zou dus ook een geniale opmerking van hem kunnen zijn.

      • + 0
      • 28 sep 2019 - 12:25
    • NicoS

      Posts: 11.259

      @Roy,
      Je weet fat de teams de vragen eerst goedkeuren alvorens ze een coureur mogen interviewen?
      Renault had zelfs aangegeven dat ze het niet over Verstappen mochten hebben.
      Ik denk dat je geen weet hebt hoe beperkt ze zijn met interviews. Dan kun je wel zeggen schijt aan alles, maar dan weet je dat bij een volgende aanvraag je het kan schudden.

      • + 1
      • 28 sep 2019 - 13:20
    • Max heeft toch ook schijt aan alles? Daniel ook wel hoor. dit doen ze wel vaker.

      • + 0
      • 28 sep 2019 - 13:31
    • NicoS

      Posts: 11.259

      Wat heeft dat ermee te maken, als journalist kun je helaas geen schijt aan alles hebben, want dan krijg je op een gegeven moment niemand meer om te interviewen.

      • + 0
      • 28 sep 2019 - 15:58
  • SEN1

    Posts: 710

    Gisteravond al gezien bij het F1cafe. Het leek mij trouwens alsof Olav zich begon te irriteren. Dat weet ik natuurlijk niet zeker want ik kon zn gezichtsuitdrukking dan ook niet zien. Maar alleen Olav en Jack mogen de clown uithangen.

    • + 1
    • 28 sep 2019 - 11:14
    • Mol en Plooij willen allebei net iets te graag een character spelen en dus centraal staan in de uitzendingen. Dan doen Frank Weeink en David Emmett het bij de MotoGP iets meer in dienst van de sport.

      • + 3
      • 28 sep 2019 - 11:22
    • Plooij had er ook weer zin in met de donderdag interviews.
      Plooij vindt het heel stoer om fuck te zeggen tegenover de coureurs en natuurlijk vooral bij Kevin.
      youtu.be/RNZ45pVbzKM?t=210

      echt tenenkrommend weer

      • + 3
      • 28 sep 2019 - 13:14
  • l3x1c0n

    Posts: 328

    Voor de mensen die Olav nu even aanvallen en niet de vrije training kijken, Ziggo mocht niet praten met Ricciardo over Max. Dus hij mocht niet reageren.

    • + 1
    • 28 sep 2019 - 11:32
  • GHM65

    Posts: 554

    Goeie chemie tussen die 2. Wie weet komt dat nog weer terug over een jaar of wat.

    • + 0
    • 28 sep 2019 - 11:32
  • Mooi stellegie Apendaalders die 2!

    • + 0
    • 28 sep 2019 - 11:36
  • Arie54

    Posts: 3.018

    Leuk toch? beter dan al die stompzinnige vragen van welke journalist dan ook...

    • + 0
    • 28 sep 2019 - 12:29
  • Mol wist er even geen raad mee. Of had slecht geslapen. Hij liet het gelukkig gaan.
    Mooie tv. Zorgen er beiden voor dat wat ze doen niet het belangrijkste van de wereld is. Ontspannen en goan!!

    • + 0
    • 28 sep 2019 - 12:54
    • GreenEye

      Posts: 32

      Hij had waarschijnlijk idd slecht/kort geslapen.

      Zijn vlucht ging heel veel later dan gepland en dus weinig slaap voor de Mol.

      • + 0
      • 28 sep 2019 - 17:08
  • pfff, Max blijft toch gewoon een nerd type. Niet erg hoor, maar leuk???? Kom op zeg....

    • + 0
    • 28 sep 2019 - 17:42
  • Who's up there?...ohhh great...Maverick and Goose..😁

    • + 0
    • 28 sep 2019 - 18:55

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

GB F1 70th Anniversary Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar