user icon

Video: Gekkenhuis op Max Verstappen-tribune in België

  • Gepubliceerd op 01 sep 2019 08:10
  • comments 23
  • Door: Brick van Boxtel

Ook in België zijn er een hoop Max Verstappen-fans aanwezig. De fans gaan helemaal los als Max Verstappen langs de tribune rijd. 

 

Reacties (23)

Login om te reageren
  • Elpeos

    Posts: 312

    Nu Prins Carnaval er nog bij en het feest is compleet...

    • + 1
    • 1 sep 2019 - 08:57
    • Jep wat een feest, tot ze weer dronken naar de camping waggelen, gaan voor niks of niemand meer aan de kant.

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 11:00
  • Wat een sfeertje, prachtig.

    • + 2
    • 1 sep 2019 - 08:58
  • gijzje

    Posts: 371

    belachelijk dat juichen bij een crash , wangedrag van f1 supporters.

    • + 2
    • 1 sep 2019 - 09:02
    • 15:08 uur is dat filmpje geüpload. Dat is tijdens de kwali dus voor de heftige crash.

      • + 5
      • 1 sep 2019 - 09:08
    • Ik ben er ook niet zo'n fan van, maar de doorgewinterde autosportfan heeft denk ik wel door wanneer iets foute boel is of niet.

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 09:12
    • StevenQ

      Posts: 6.840

      ze waren bij FP3 ook aan het juichen toen Hamilton crashte

      en ik heb ook beelden gezien van de feesten van Nederlandse fans die doorgingen na de F2 crash, zelfs nadat bekend werd dat Hubert was overleden.

      • + 1
      • 1 sep 2019 - 09:16
    • Want? als bij voetbal de tegenstander een eigen goal maakt moet je maar medelijden hebben en mag je niet juichen? Of als ze een fout maken en je krijgt een penalty? Deze sport bestaat nu eenmaal uit fouten. en als je favoriete rijder dan een foutje maakt dan mag je best juichen van mij.

      Ik stond ook te juichen hoor bij de Duitse GP. Anders had Verstappen waarschijnlijk niet gewonnen.

      • + 2
      • 1 sep 2019 - 09:28
    • tegenstander van favoriete rijder moet dat natuurlijk zijn.

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 09:29
    • snailer

      Posts: 4.409

      Kijk dan ook even het filmpje van de fatale crash gemaakt vanaf de tribune. Tijdens de crash is er al untzetting bij de omstanders te horen. Dat filmpje is door een Nederlander gemaakt omringd door supporters. Men ziet echt wel het verschil.

      Ik raad je aan een andere bril op te zetten daar waar het vooroordelen betreft, gijzje. Je bent duidelijk beinvloed door de mening van een paar forumleden hier.

      Het merendeel van de supporters zijn nette mensen die een weekend uit zijn naar de F1. Ze omwikkelen zich in Oranje en juichen voor hun held en joelen tegen anderen. Helemaal niets mis mee. Vraag het aan al die mensen en ze vinden het verschrikkelijk wat er is gebeurd. Overigens in Duitsland werd er ook gejuicht toen Leclerc er af tetste door de Duitsers. In Monza is men tegen Hamilton en Mercedes. De gemiddelde Nederlandse supporter is gemiddeld niet anders dan die uit andere landen. Ze vallen alleen door de kleur wat meer op.

      • + 9
      • 1 sep 2019 - 09:30
    • @StevenQ dit artikel gaat over fans die Verstappen voorbij zien rijden. Het staat los van de verschrikkelijke crash van gisteren.

      Wat je wel kan afvragen of het handig is om dit artikel nu te plaatsen.

      Over de crash, als grote namen crashen zijn er altijd mensen die balen en mensen die juichen. Want voor de een ligt de held eruit en voor de ander een groot concurrent.

      Er zijn zelfs beelden van korea 2010 dat de pitcrew van McLaren juicht als Webber crasht tegen de wagen van Rosberg . (Om een voorbeeld te noemen.)

      En over het feesten na de crash. Tja daar kan ik weinig over zeggen. Behalve dat dat loslaat staat van dit artikel/filmpje.

      • + 1
      • 1 sep 2019 - 09:36
    • “Over de crash” verwijzing naar de FP3 van Hamilton.

      Voordat men denkt dat ik verwijs naar de F2 tragedie.

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 09:40
    • Dan ben je uiteraard een hersenloze. Iedereen kon wel zien dat het foute boel was. Ik heb het over foutjes waarbij ze de muur raken en gewoon uitstappen.

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 09:45
    • Pipo

      Posts: 4.742

      Je bedoelt de crash van Hamilton tijdens VT3???
      Of wat bedoel je eigenlijk?

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 10:31
    • Grijze, ik denk echt dat jij jouw post even moet herzien. Je zit er giga naast.

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 10:42
    • @pipo en @royale.

      In mijn reactie op stevenQ benoemde steven dat fans juichte tijdens fps3 toen Hamilton crashte.

      Ik schreef daaover het volgende “Over de crash, als grote namen crashen zijn er altijd mensen die balen en mensen die juichen. Want voor de een ligt de held eruit en voor de ander een groot concurrent.“

      Ik zag later dat ik het woord crash gebruikte ipv een verwijzing naar fps3 Hamilton. Omdat ik bang was dat mensen zouden vallen over het woordje crash en daarbij denken dat ik refereer naar de crash tijdens de F2. Dat wilde ik rechtzetten.

      Helaas kan ik de opmerkingen niet aanpassen. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. ;-)

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 10:58
    • Juichen om dat de tegenstander wordt in ingehaald ja, juichen omdat een tegenstander crasht is van een kinderachtig en zielig niveau.

      • + 3
      • 1 sep 2019 - 11:15
    • Ik weet zeker dat jij in je vuistje aan het lachen was begin verleden jaar. Dat kan je ontkennen natuurlijk ;)

      • + 0
      • 1 sep 2019 - 13:09
  • Zojuist herdenking gezien van Hubert, was heel respectvol en indrukwekkend. Ook oranjeshirtjes deden mee zoals verwacht. Uiteraard zou ik zeggen.

    • + 1
    • 1 sep 2019 - 10:53
  • Mag toch hopen dat ze zich vandaag een beetje inhouden, zou wel zo fatsoenlijk zijn...

    • + 1
    • 1 sep 2019 - 10:58
  • Ook in België zijn er een hoop Max Verstappen-fans aanwezig. De fans gaan helemaal los als Max Verstappen langs de tribune rijd. +T

    • + 0
    • 1 sep 2019 - 12:57
  • Van je hee, van je ha, van je hopsasa!

    Ga lekker terug naar Thialf, kansloos volk.

    • + 0
    • 1 sep 2019 - 17:57

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit