Vitantonio Liuzzi trots op HRT-team ondanks missen Grand Prix
- Gepubliceerd op 26 maa 2011 15:16
-
34
- Door: Robin Smeets
"Ik denk dat we trots kunnen zijn op onszelf", vertelde Liuzzi. "Dit is natuurlijk niet waar we op gehoopt hadden, maar we moeten er rekening mee houden dat we pas in de kwalificatie echte ronden konden rijden. Toch was ik nog verbaasd over mijn rondetijd, want de auto is verre van perfect. We eindigden nu als 23e en 24e, maar ik ben er van overtuigd dat we dichter bij onze concurrenten konden eindigen als we meer ronden hadden gereden. Dan hadden we ook geen problemen gehad met die 107%-regel."
Trending nieuws
-
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Force India
- Basis Silverstone, India
- Sergio Perez 11
- Sergio Perez 11
- Nico Hülkenberg 12
- Adrian Sutil 14
- Adrian Sutil 15
- Lance Stroll 18
- Adrian Sutil 20
- Nico Hülkenberg 27
- Nico Hülkenberg 27
- Esteban Ocon 31
- Esteban Ocon 31
96.021 reacties op Force India
8 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Force India

Reacties (34)
Login om te reagerenPosts: 2.267
tja, als je niet eens een auto hebt tijdens het begin van het GP weekend wordt het inderdaad lastig van zulke teams... Wellicht kunnen ze beter deze auto\'s zo naar de volgende GP sturen, zonder ze uit elkaar te halen, anders rijden ze weer niet..;)
Posts: 587
Heee allemaal.
Ik ben nieuw hier dus wou me ff voorstellen.
Voorheen was ik al actief op Formule1.nl onder de naam MJAY.
Aangezien de vernieuwde site van F1.nl mij niet bevalt ,ga ik hier nu verder onder de naam Kootje.
Onder die naam ben ik ook actief op het forum van F1pitsnet.
Sommige van jullie zullen mij dan ook al kennen.
Voor degene die mij voor \'t eerst tegenkomen: Ik waarschuw jullie.....Ik ben \'n ontzettend eigenwijze *$%*&#* ,dus jullie zullen met goede argumenten moeten komen om mij te overtuigen. Uiteraard ga ook ik m\'n best doen door met goede argumenten te komen.
Hopelijk kunnen we dan ook leuke interressante en vooral goede discussies voeren.
Ik heb er alvast zin in ,en wellicht kunnen jullie mijn inbreng straks ook waarderen.
MVG Kootje
Posts: 1.508
Hoi Kootje/MJAY,wat leuk dat ik je hier tegenkomt.Ik ben hier zelf een tijdje actief,omdat ik gek werd van die provocerende reacties,zoals die (dood)verwensingen,en die kwetsende,hatelijke,en discriminerende uitingen.Nu is die site vernieuwd,een mooie lay-out,dat wel,maar als je een reactie plaatst gaat dat heel traag.of er staan heel wat dezelfde reacties.Heb je al idee wie ik ben??
Posts: 2.267
welkom!
Eigenlijk er een speciale topic moeten komen voor dit soort \"voorstellingen\" ;)
Posts: 12.432
Vettelinnetje, jij bent Saskia met die glazen bol zo aan jou reacties te lezen. En Kootje, het gaat vaak niet eens om goede argumenten hier maar om vooral je eigen gedachten alszijnde de waarheid neer te zetten om je gelijk maar te halen. En sommige gaan daar heel ver in....en dan heb je ook nog de vriendjes van elkaar. Maar zo is het leven, en af en toe is het best gezellig en lachen we er met zijn allen om.
Posts: 1.508
@Dutch F1,ik heb geen enig idee wie Saskia is! Ik ben het in ieder geval niet!
Posts: 587
@ mitchell: Ze hebben iig \'n dag extra de tijd nu.
Wellicht kunnen ze dan wel de auto in VT1 inzetten.
Posts: 2.267
de F1 noemen ze de koningsklasse van de autosport. Zelfs in de GP2, GP3, F3 of formule ford komt dit soort \"werkweigering\" niet voor... want zo zie ik het. Ik ga ook niet naar schiphop om te vliegen als ik geen vakantie heb geboekt en geen geld heb....
Posts: 587
Je hebt helemaal gelijk.
Het is ´n schande voor de sport dat dit team bestaansrecht heeft.
Als ze het al vol houden ,vraag ik me serieus af wanneer zij bestraft gaan worden voor het in discrediet brengen vd sport.
McLaren kreeg er tijdens spygate ´n boete van 100 miljoen voor.
Briatore en die andere Renault gup (ben z´n naam ff kwijt) werden er tijdelijk voor uit de F1 verbannen.
Ben dan ook benieuwd hoe lang het duurt voordat ook zij daarvoor bestraft worden.
Posts: 1.265
Hoe kan je trots zijn? De mannen zullen vast wel hard gewerkt hebben, maar wat ze hier keer op keer weer laten zien is totaal F1 onwaardig. De wagen was pas af tijdens de kwalificatie.
Om er maar even aan te herinneren. 2 weken geleden zou de eerste race gepland staan en ze weten nu pas alle onderdelen bij elkaar te schrapen om iets in elkaar te zetten wat moet doorgaan als een Formule 1 wagen. Alles wat ze zelf gemaakt hebben lijkt op prutswerk aangezien er van alles van de wagen vloog gedurende de kwalificatie. De eigen voorvleugel wist niet eens door de FIA crashtest heen te komen. Waardoor ze moesten terugvallen op de voorvleugel van de oh zo slechte Dallara. Wel grappig dat de neus perfect past op de wagen, die zogenaamd volledig nieuw moet zijn. Het enige goede aan de wagen is de Williams hydraulica en de oude Dallara onderdelen...
Posts: 12.432
Je hebt gelijk, eigenlijk zou hij zich moeten rot schamen voor deze wanprestatie maar ja, hij hoopt dit jaar nog wat vrije trainingen te mogen rijden en dan praat je zo.
Posts: 10.412
ik denk echt dat ze het eten daar op doping moeten controleren.of de kok plukte de verkeerde paddenstoelen.:P
Posts: 2.267
wat moet die kok anders doen? Veel sponsoren hebben ze niet, en ook veel fans zullen ze niet hebben haha
Posts: 5.901
hahaha idd. Of een besmette biefstuk
Posts: 1.481
Verkeerde Sushi. ;)
Posts: 80
Hallo MJAY en Kimifreak,
Blijkbaar ben ik niet de enige die Formule1.nl stilaan zat is.
Posts: 587
Die nieuwe site is k****
Moest eerst al \'n nieuw wachtwoord aanmaken wat 3 uur duurde ,om vervolgens vandaag wéér niet in te kunnen loggen.
Dus toen dacht ik: verek maar ,er zijn meer F1 sites.
Posts: 1.503
Ach, ik ben ook trots hoor, want ze hebben het beter gedaan dan dat ik had verwacht!
Posts: 2.267
maar dat zegt meer over jou verwachtingen dan de werkelijke prestaties van dit team;) Ik had net zoals jij verwacht dat ze helemaal niet zouden rijden..
Posts: 1.503
Nou en, daarom ben ik nog wel trots, ook al viel - zoals sommigen al voorspeld hadden - de wagen uit elkaar. Maar de wagen kwam vooruit en hij hield het zelfs een aantal ronden uit en dat valt mij niks niet tegen.
Natuurlijk verwacht ik in Sepang veel betere prestaties van dit team, ik mag hopen dat dit de enigste keer is dat er DNQ achter hun naam staat.
Posts: 587
@Vettelinnetje:
Uiteraard weet ik wie je bent.
Je nickname verraad het al \"freakje\".
Ik had je hier sowieso al \'n paar x tussen de reacties zien staan ,en dacht direct aan je.
Helaas was ASTURIAS me voor met \'t antwoord.
Ben nu wel benieuwd wie hij/zij dan is.
Posts: 1.508
Is dat zo Kootje? Er zit nogal verschil tussen \"Vettellinnetje\" en \"Kimifreak\" Maar duidelijk dat je gezond verstand dat je het gelijk door had.Ik heb ook het idee dat deze site veel actiever is dan formule1.nl.
Posts: 587
Daar heb je gelijk in.
Kimifreak is totaal niet met Vettelinnetje te vergelijken.
Maar Vettelinnetje past wel in de lijn van koosnaampjes geven.
En als er iemand koosnaampjes geeft aan Vettel ,dan ben jij ´t wel.
Daarnaast komt de felheid in de door nmij gelezen reacties ook aardig overheen met wat ik gewend ben van de persoon Kimifreak.
Vandaar dat ik direct die link legde ,al wist ik ´t tot vandaag niet zeker.
Dit had ik ook toen ik laatst ´n ingezonden brief in het blad Formule1.nl las.
Ook daarvan heb ik sterk het vermoeden dat jij het bent.
Maar goed ,inderdaad leuk om toch alvast wat bekenden tegen te komen.
Voel me hier iig gelijk thuis nu. :)
Posts: 1.508
Nee Kootje,die ingezonden brief in het blad kwam niet van mij.Ik weet welke je bedoel.Die kwam van ene Zoë,en zo heet ik niet!
Posts: 587
Die brief bedoelde ik ja.
Maar nadat ik die bewering postte ,kwam ik er dmv je profiel inderdaad achter dat jij dat niet bent geweest.
Al moet je toegeven ,die brief had zo van jou kunnen zijn. ;)
Er stond precies in wat jij al tijden op de site riep.
Posts: 1.508
Het zal mij niet verbazen dat het anoniempje was!
Posts: 587
Nu blijkt dat jij ´t niet was.....Ja ,moet haast wel.
Hahahahaha !!!
Posts: 893
Hallo en welkom,
F1today is gewoon de beste site van Nederland op het gebied van F1,veel discusies , diepgang emotie opinie en uitleg.
Echter hebben sommigen \"vrouwen\" hier niet veel verstand van de F1 , maar dat komt door de natuurlijke aard.
Mvg,
Charlie Whiting vanuit Australie
De wedstrijdleiding
Posts: 2.852
Nou kootje, welkom!
In de bovenstaande reactie heb je al kennis gemaakt met onze forum trol. Hij denkt dat hij de echte Charlie Whiting is. Neem hem vooral niet serieus, probeer niet te reageren en je zult zien dat je soms nog wel eens kunt lachen om zijn reacties.
Posts: 249
Niets om trots op te zijn meneer Liuzzi. Na het vertrek binnenkort van HRT is jou feestje ook voorbij.
PS,
En ja Kootje ik ken je van de Pits. Ik hou wel van mensen die iets fatsoenlijk kunnen onderbouwen.
Posts: 435
Door het team force india aan de kant worden gezet en dan hier terecht komen en trots op het team zijn, tja, kun je beter in een andere klase racen bij een goed team,
Posts: 962
Ik heb het vaak geroepen en met het risico mezelf te herhalen: Wat een PRULLERS! Absoluut formule 1 niet waardig. De coureurs zijn niet goed, de auto is bagger.. tsja! Ga naar huis en blijf weg.
Posts: 19
Dat je je wagen pas in het eerste GP weekend een rondje kan laten rijden is al om het schaamrood op de wangen te krijgen, maar als je dit 2 jaar na mekaar voorhebt moet je gewoon erkennen dat je niet op je plek zit in de F1. Ze hebben dan ook nog uitstel gehad doordat ze in Bahrein niet moesten racen, dus begrijp ik totaal niet je trots kan zijn. De andere piloten zullen wel tevreden zijn met de herinvoering van de 107% regel.
Posts: 34
Vraag me af wat Liuzzi had gezegd als ze WEL naar Bahrein hadden moeten afreizen. We zullen het wel zien in de volgende Grand Prix. Hoop dat ze zich wel eens door de 107 % heen worstelen. Wil ze wel eens in actie zien.