user icon

Sauber verwelkomt NEC als nieuwe partner

  • Gepubliceerd op 28 feb 2011 08:23
  • comments 18
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Sauber heeft het sponsorportfolio uitgebreid met NEC. Het logo van het Japanse IT-bedrijf stond afgelopen weekend bij de demo van Sergio Perez in Guadalajara voor het eerst op de C30, op de cockpitrand.

Een officiële aankondiging van de samenwerking met NEC door Sauber blijft vooralsnog achterwege, maar NEC staat wel al op de website van Zwitserse, in het rijtje Premium Partners. “Meer informatie volgt spoedig”, staat er als je op NEC klikt.

Reacties (18)

Login om te reageren
  • .Henry

    Posts: 1.308

    Mooi dat ze weer wat sponsoren krijgen. Ze hebben als BMW Sauber in 2008 wel bewezen om met de (sub)-top mee te rijden. Met de juiste mensen aan het roer, en voldoende geld zie ik ze volgend jaar wel een paar podia meepakken. Zou zonde zijn als ze hun faciliteiten niet kunnen benutten door gebrek aan geld.

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 08:50
  • vjenne

    Posts: 563

    Ja, idd, mooi nieuws!!!

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 08:52
  • Auto is te minste mooier dan die saaie Williams. Mijn hete dag is verpest toen ik de nieuwe Williams zag. Ik hoop dat Sauber kan meevechten in het middenveld.

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 09:21
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Saaie Williams? Ik vind hem juist erg strak! Maar goed, zoals wel vaker verschillen de meningen weleens ;-)

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 09:34
    • Het doet mij te zakelijk aan. Echt zo\'n notaris/juristen team , die alles onder controlen lijken te hebben terwijl het schip al overmeestert is door Somalische piraten echter de kapitein Sir Frank Williams , Leutenant Patrick Head en boottimmerman Sam Michael willen het niet geloven

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 09:55
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Tsja het doet misschien wel wat zakelijk aan maar ik vind het niet lelijk. Dat Williams al een tijdje niet meer aan het front mee doet ligt niet aan het kleurschema ;-)

      Ik hoop dat ze met de nieuwe bolide een stuk meer naar voren staan!

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 11:28
    • Daar heeft gelijk in

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 11:39
    • felix50

      Posts: 5.792

      Charlie ze kunnen je veel verwijten maar niet dat je geen fantasie hebt ,LOL.

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 11:45
    • szixxx

      Posts: 4.754

      @Felix uit Groningen(3339) Vandaag om 11:45

      Ach met een beetje fantasie is niks mis maar overdrijven is ook een vak ;-)

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 11:50
    • dan is charlie de beste in zijn vak

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 15:51
  • felix50

    Posts: 5.792

    De wagen ; vind ik vooral de neus mooi met die camara`s aan beide kanten mooi,net vleugeltjes.Het zal daar wel voor bedoelt zijn zo.De kleuren vind ik ook niets spannends aan

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 11:48
    • felix50

      Posts: 5.792

      De williams bedoel ik .Sauber is gewoon goed aan de weg aan het timmeren.

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 11:49
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Tsja het is ook niet spannend maar wel strak. Meer mijn voorkeur. Ik vind de nieuwe Sauber al een stuk mooier en hij is niet meer zo maagdelijk maar echt mooi? nee. Maar gelukkig mogen smaken verschillen ;-)

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 11:52
  • VDS21

    Posts: 1.265

    Cool eindelijk een Japanse sponsor (samen met Asia Jet voor de Aziatische races). Goed om te zien dat Formule 1 nog leeft in Japan en dat ze Koba toch steunen.

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 11:49
  • Ben ook wel benieuwd van wie die Pitbull logo\'s op de sidepods zijn: www.f1fanatic.co.u(...)ub_guad_2011_19.jpg

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 12:32
    • dat logo kan je ook interpreteren als de achterkant van een chiwauwa

      alleen ff je fantasie gebruiken XD

      • + 0
      • 28 feb 2011 - 15:53
  • Goed nieuws dit, trouwens! Hopelijk kunnen ze er lekker van ontwikkelen.

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 16:47
  • nu even ontopic inplaats van Williams bashen. Auto ziet er erg druk uit met veel kleine sponsoren. Mooi is anders naar mijn mening en wat voor Williams geld ook voor Sauber. Perez moet maar eens laten zien wat ie kan voorlopig is het sponsor geld wat hij meebrengt bepalend geweest waarom in de Sauber zit. Opvallend dat Williams hierop aangerekend wordt en Sauber niet. Dan heelft Maldonado in mijn ogen toch wel iets meer laten zien.

    • + 0
    • 28 feb 2011 - 17:36

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Mexico (land)
  • Geb. datum 26 jan 1990 (31)
  • Geb. plaats Guadalajara, Mexico (land)
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar