user icon

Ook McLaren hengelt met Huski Chocolate nieuwe sponsor binnen

  • Gepubliceerd op 05 feb 2019 12:10
  • comments 22
  • Door: Bjorn Smit

In navolging van Red Bull Racing heeft ook McLaren dinsdagochtend een nieuwe sponsor gepresenteerd. Het Britse team gaat per direct een samenwerking aan met Huski Chocolate, een Zweedse firma die chocoladedrankjes produceert.

Huski Chocolate is een van oorsprong Zweeds bedrijf dat te vergelijken is met Chocomel. Net als het Nederlandse bedrijf verkoopt Huski Chocolate koude en warme chocoladedranken en beide varianten zullen vanaf 2019 in de hospitality unit van McLaren en in de fabriek in Woking te verkrijgen zijn. Door de deal zal het logo van Huski op de achtervleugel van de nieuwe McLaren MCL34 te zien zijn, terwijl het logo ook een plaatsje krijgt op de overalls van de coureurs en de teamkleding.

"We zijn blij dat we Huski Chocolate aan ons team hebben verbonden, waarbij we ze helpen hun ambitieuze plannen te verwezenlijken door ze te introduceren in een globale sport", vertelt McLaren-CEO Zak Brown over de deal met het Zweedse bedrijf. "Ik kijk ernaar uit om op het circuit samen te genieten van het drankje en het avontuur te delen met onze nieuwe partner."

McLaren is actief bezig met het werven van nieuwe sponsoren. Enkele dagen geleden maakte het team nog bekend dat bierbrouwerij Estrella Galicia 0,0 aangetrokken werd als nieuwe sponsor.

Reacties (22)

Login om te reageren
  • Zal McLaren de trouble jaren eindelijk achter zich laten in 2019? Nu kijken hoe Sainz en Norris het gaan doen daar

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 12:14
    • z0mer

      Posts: 2.085

      Met Seidl, Key, Fry en Stella is het in ieder geval een sterk team op papier, ben benieuwd wat ze in de komende jaren gaan doen.

      • + 1
      • 5 feb 2019 - 12:17
  • geert61

    Posts: 1.099

    f1 met stappen achteruit mclaren haalt rb uit de automaten en kantine en zet er huski voor in de plaats .
    rb gaat de mensen betalen in virtueel geld , zal max zijn huisbaas daar ook mee betaald willen worden ??

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 12:19
    • Dan nog beter huski.....virtueel geld geeft Max alleen een virtuele wereldtitel vrees ik....

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 12:21
  • Rimmer

    Posts: 8.225

    Schijnt zelfs dat Huski de fabriek in Woking gaat ombouwen tot een heus pretpark annex chocoladefabriek.
    Op deze manier denken ze jaarlijks 1 miljoen betalende bezoekers te ontvangen.
    Zak “Willie Wonka” Brown zal de rondleidingenverzorgen.
    Fernando zal naast zijn raceactiviteiten ook teamleider van de Oempaloempa’s worden.
    KIMOA zal zelfs een speciale oempaloempa zonnebril op de markt brengen zodat je vanuit je klapstoeltje lekker in de zon je chocoladereep kan verorberen en toch 100% het team steunen.

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 12:21
    • :)

      ...je vergeet ook het Coca-Cola Fonteintje aan de ingang...

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 12:24
    • diverse nieuwsberichten bevestigen nu idd dat de fabriek is omgedoopt tot McLaren Choclate Centre Woking, de grote vijver hebben ze gevuld met chocolademelk, en ik zag foto's voorbij komen van een naakte Zak Brown die zich helemaal had ingesmeerd met chocolade, echt f*cking disgusting...

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 15:05
    • Arran

      Posts: 1.078

      Dankje Clemenza voor dat plaatje in mijn hoofd te stoppen, ik lust plots geen Chocolade meer.

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 15:36
  • Brede AA

    Posts: 167

    Ok als niemand 'm maakt doe ik het wel. Huski zocht een passende teambaas die hun product ten alle tijde uitdraagt. Ze kwamen eerst bij Vijay Mallya maar ja...

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 12:36
  • gridiron

    Posts: 202

    Ze zullen in elk geval drank genoeg hebben als er iets vieren valt.
    Bier, Chocolademelk en frisdrank.

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 12:41
  • Nog een van het type als niemand hem maakt: Ik zie een nieuwe chocolade dochter van Huski op de engelse markt verschijnen: Sainzbury!

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 12:47
  • What out where the huskies go...

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 12:49
  • Het antwoord van Max, daar kan ik géén Chocomel van maken... Als premie voortaan geen doos chocolaatjes maar een choco-drankje voor de McLaren werknemers...

    • + 1
    • 5 feb 2019 - 12:49
    • Een doos?! Volgens mij was het 1 koetjesreep p.p.

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 17:20
  • Het personeel zal dan wel als bonus een lekker chocolade drankje krijgen bij de al bekende chocolade repen :-)

    • + 2
    • 5 feb 2019 - 12:49
    • Dat zijn de inmiddels gesmolten chocolade repen die het personeel toen weigerde.
      Misschien dat ze het in vloeibare vorm wel accepteren.

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 13:12
  • Guust

    Posts: 279

    Zach heeft de voorraad ontdekt....zie foto ??

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 13:22
    • Zak heeft altijd zijn wokpan bij, steekt hij onder z'n bloes

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 14:19
    • Ik snap dat t een grapje is @Guust, maar van chocolade wordt je niet dik.....

      • + 0
      • 5 feb 2019 - 14:30
  • Zal goed voor Zak z'n buikje zijn.

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 13:47
  • jd2000

    Posts: 4.599

    Wat een bofkonten daar bij McLaren. Eerst chocolaatjes nu een choco on the rocks, het kan niet op. Hebben zo ook nog de beste rijder van de grid en het grootste talent voor aankomend seizoen. Seizoen 2019 wordt er een om nooit te vergeten.

    • + 0
    • 5 feb 2019 - 18:40

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Verenigde Staten van Amerika
  • Geb. datum 7 nov 1971 (49)
  • Geb. plaats Los Angeles, California U.S., Verenigde Staten van Amerika
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 0,00 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos