Heidfeld besluit test als vierde ondanks probleem met KERS
- Gepubliceerd op 21 feb 2011 20:44
-
37
- Door: Robin Smeets
"In de ochtend hebben we niet ons hele programma kunnen afwerken omdat we wat problemen ondervonden met KERS", vertelde Heidfeld. "Dat is erg jammer, want het testen is zo gelimiteerd. Natuurlijk is het wel beter om deze problemen nu tegen te komen dan wanneer het seizoen al begonnen is."
"'s Middags zijn we begonnen met een racesimulatie, waarbij we vooral op de banden hebben gelet. We hebben verschillende compounds gebruikt en zowel nieuwe als gebruikte banden gemonteerd. We hebben hierdoor veel kunnen leren over de graining en slijtage van het rubber. Tegen het einde van de dag hebben we nog wat set-up werk gedaan."
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Renault
- Basis Enstone, Frankrijk
- Fernando Alonso 1
- Daniel Ricciardo 3
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 7
- Romain Grosjean 8
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 8
- Pastor Maldonado 13
- Jenson Button 15
- Kevin Magnussen 20
- Nico Hülkenberg 27
- Jolyon Palmer 30
- Esteban Ocon 31
- Carlos Sainz jr 55
236.937 reacties op Renault
26 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Renault

Reacties (37)
Login om te reagerenPosts: 898
is net een van de Beatles, haha
Posts: 2.049
Wat een hoop haren heeft die vent zeg. Met al dat gewicht in haren moeten ze toch zo aan dat hogere minimum gewicht komen.
Posts: 18.535
Tijdens het F1-seizoen snijdt hij een gat in zijn helm en maakt hij een kuif, kwestie van het verlies van al die flapjes op te vangen.
Posts: 3.840
@Runningupthathill
Je verward (niet je haar) met Trulli :)
Posts: 3.840
met \"dt\" anders krijg ik weer bepaalde groeperingen achter me aan (Hans Teeuwen)
Posts: 329
gemiddeld hebben we een 300gram haar,dus zo erg zal het wel niet zijn.
Posts: 2.885
«Modest71(175) Vandaag om 02:29
met \"dt\" anders krijg ik weer bepaalde groeperingen achter me aan (Hans Teeuwen)»
Je verwardt?? Het hele werkwoord is «verwarden»? Jaja...
On topic, wat boeit het hoeveel haar hij heeft. Kennelijk weten jullie stuk voor stuk geen zinnig woord te zeggen. Houd dan je klep gewoon... Ik bedoel, erg constructief is het allemaal niet.
Posts: 2.049
Red Stripe, je bent wel echt een enorme muggenzifter. Ja het grapje was off-topic. So? Laten we dan allemaal het trieste enorm doodsaaie bankenleven leven, jouw visie dus.
Posts: 893
Ach hier lopen veel bejaarde mensen rond, ik ben er ook een van echter met mij heeft niemand problemen. Ik ben altijd vrolijk
Posts: 2.885
Ja, dat is mijn beroep. Ik zift muggen, neuk mieren en zoek spijkers op laag water.
Posts: 893
Zo is het leven, geniet ervan
Posts: 2.049
*zucht* Red Stripe, ik ben misschien een beetje kort door de bocht gegaan. Men excuses voor die laatste, nogal geïrriteerde, reactie. Ik vond enkel dat je overdreven reageerde. Maar goed, zand erover?
Posts: 893
Het lijkt me beter dat jullie beiden het geschil laten behandelen door iemand met levenservaring,iemand met een groot denk vermogen. Dit is natuurlijk de \"Rijdende Rechter\". Ik wil best tegen een vergoeding getuigen als onafhankelijken derden.
Posts: 2.049
Neenee danku, we gaan voor relatietherapie :p. Is het niet waar, rood schatje? :p
Posts: 2.885
Ik ben je schatje niet.
Posts: 2.049
Pff, iemand heeft het echt moeilijk met humor :p.
Posts: 18.535
Hola, licht gescheld, harde discussies en vervelende trollen kon ik nog verdragen, maar nu worden er al avances gemaakt tussen de gebruikers, tijd op mijn boeltje te pakken :p
Posts: 866
In de jaren 70 hadden ze pas veel haar.....en veel wielen ook trouwens.
Red Stripe, wat is er on topic aan jouw post dan?
Niets in jouw zogenaamde on topic post gaat over het artikel dus wil je zelf ook even je klep houden sufferd en ga het stukje lezen en kom dan met je on topic gezwets!
Ik lees namelijk niets in dit stuk over zijn kapsel,zinnige woorden,kleppen en constructeurs.
Dus als er 1 niet constructief is ben jij het wel!
On topic : Heeft Alonso die snor nog?
Posts: 893
Ik draag altijd een hoed , afhankelijk van het weer een stroohoet
Posts: 866
De meeste vogelverschrikkers hebben zo\'n hoed op... Dus een nieuwe account naam voor je is mischien Niks Hoedveld? wel grappig een vogelverschrikker met een identiteitscrissis...
Posts: 2.267
On-Topic? Gaat het hier over alonso dan???
Posts: 866
Nee het gaat over hoe ontopic Red-stripe was...
Posts: 2.267
Zelf ben je ook niet on-topic, dus doe relax.
Posts: 893
Waarom ben ik nou een wéér vogelverschrikker , omdat ik een hoed draag.Het niveau is wéér ver te zoeken helaas. Misschien wordt Gillet de nieuwe hoofdsponsor van Heidfelf?
Posts: 893
Tevens is dit mijn enigste account hier. Ik ben altijd beleeft en zit nooit mensen uit te schelden. Waarom zou ik met mjn 60+ leeftijd.
Posts: 866
Mitchell....Red Stripe zegt dat we ontopic moeten zijn en steekt van leer met een verhaal wat niet over Heidfeld gaat...zucht laat maar toen niet nu niet nooit niet
Posts: 866
In de jaren 70 hadden ze pas veel haar.....en veel wielen ook trouwens.
Red Stripe, wat is er on topic aan jouw post dan?
Niets in jouw zogenaamde on topic post gaat over het artikel dus wil je zelf ook even je klep houden sufferd en ga het stukje lezen en kom dan met je on topic gezwets!
Ik lees namelijk niets in dit stuk over zijn kapsel,zinnige woorden,kleppen en constructeurs.
Dus als er 1 niet constructief is ben jij het wel!
On topic : Heeft Alonso die snor nog?
Posts: 893
Ik heb tevens altijd een zonnenbril op
Posts: 866
Dat kan ik begrijpen Charlie,jij zult wel vaak een blauw oog hebben?
Posts: 2.049
Maatjes met Ecclestone he; een Hublot dragen is om een blauw oog vragen.
Posts: 4.764
Dat Renault overall staat em goed. Ik hoop voor hem dat ie het ook goed in de wagen doet!
Posts: 898
Hey charlie, je hebt wel een erg hoge dunk van jezelf, Mooie tekst bij je profiel,,,,.......NOT
alleen gods ordeel is een hogers oordeel dan charlie\\\\\\\'s oordeel
De rest slaat ook nergens op tenzij je stiekem, geert wilders bent of zo wat is je echte naam opa.. Niet kwalijk bedoelt!
Posts: 1.481
Niet alleen gods oordeel trouwens. De mijne ook.
Posts: 5.792
wat is er mis met wilder dan
Posts: 10.089
nog even en hij maakt een Job Cohen account aan, wat een misselijk ventje is dat
Posts: 5.792
Ik vind charlie steeds leuker worden en wat geeft het.oke, ik heb mij in het begin wel geergert aan hem maar nu is de site niet zo leuk alss er niet is hahahahah
Posts: 10.412
hij kon wel de broer van giel beelen zijn.:P