user icon

Jarno Trulli denkt na over carrière in de NASCAR of DTM

  • Gepubliceerd op 10 jan 2011 17:23
  • comments 10
  • Door: Robin Smeets
Jarno Trulli zal ook komend seizoen weer in de Formule 1 racen, maar de Italiaan heeft al nagedacht over een carrière ná zijn Formule 1-periode. Hij kan zich een nieuwe carrière in bijvoorbeeld de toerwagens goed voorstellen.

"De NASCAR kan een interessante ervaring zijn", vertelde Trulli, die in 2011 voor het tweede seizoen bij Lotus zal racen. "Daar hebben ze een compleet ander opzet van het raceweekend, waardoor ik misschien weer meer motivatie krijg. Hetzelfde is bij de DTM en lange afstands races."

Reacties (10)

Login om te reageren
  • Trulli ik verzeker je als eenmaal de NASCAR sprint wagen probeert wil netals montoya niet meer anders, het aantal fans de spectaculaire races 1 woord \'geweldig\'. Jammer dat het niet Live in Europa wordt uitgezonden.

    • + 0
    • 10 jan 2011 - 17:29
    • op Car Channel is het af en toe wel live te zien
      ik kijk het dan af en toe, maar ik moet wel zeggen dat ik dan weer in slaap val, want het enige wat een \'\'OJOOOO\" effect maakt is een crash, al ben ik niet zon crash fan

      • + 0
      • 11 jan 2011 - 09:16
  • F1-2009

    Posts: 562

    Haha dus eigenlijk geeft hij al toe dat hij niet genoeg gemotiveerd is...

    • + 0
    • 10 jan 2011 - 17:43
    • grimi05

      Posts: 51

      Inderdaad zeg. Wat een brevet van onvermogen geef je hiermee af. En dan te weten dat men talenten laat zitten voor een uitgerangeerde Italiaan, die zich niet kan motiveren. Jammer dit. Get your act together Trulli, or f*&k off!

      • + 0
      • 10 jan 2011 - 18:11
  • VDS21

    Posts: 1.265

    Niet om moeilijk te doen. Maar Trulli lijkt me echt niet iemand die zal passen in het NASCAR wereldje.

    Montoya past daar perfect, maar Trulli lijkt me meer iemand die zich op Europa moet richtten.

    • + 0
    • 10 jan 2011 - 17:56
  • TimBooW

    Posts: 45

    Zal Lotus blij mee zijn dat Trulli roept dat hij daar misschien beter is gemotiveerd. Want wat heeft een ongemotiveerde coureur te zoeken in de F1? Ik zal hem niet missen, komt er weer een stoeltje vrij voor een jonge coureur. Ik gok dat het eind 2011 exit is voor trulli.

    • + 0
    • 10 jan 2011 - 19:19
  • Roel

    Posts: 19

    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN

    • + 0
    • 10 jan 2011 - 19:31
  • Np-F1

    Posts: 917

    Meer motivatie krijgen is niet automatisch verbonden aan het hebben van geen motivatie. Immers, heeft iedereen hier wel zin in een rondje F1 rijden, maar meer zin in een rondje F1 en een nacht met een paar mooie vrouwen..

    Trulli gaf onlangs ook al aan niet vrolijk te worden van het achteraan rond rijden. Is dat een schande? Nee, het is een ietwat pessimistische manier om te zeggen dat het beter moet en daar naar gestreefd moet worden.

    Ik denk trouwens dat Trulli beter past in een toerwagen klasse dan Endurance Racing. Stel je voor, de Trullitrain op weg naar de Mulsanne...

    • + 0
    • 10 jan 2011 - 23:56
    • XD, of een Trulli Trein in de 24uur van le man :D

      • + 0