user icon

Trulli past binnenkort stoeltje voor 2011 bij Lotus F1 Racing

  • Gepubliceerd op 25 nov 2010 10:23
  • comments 9
  • Door: Rob Veenstra
Jarno Trulli maakt zich op voor nog een seizoen in de Formule 1 bij het team van Lotus F1 Racing. De Maleisische renstal heeft de line-up voor 2011 nog niet bevestigd, maar Heikki Kovalainen lijkt zeker van een langer verblijf. En het is waarschijnlijk dat ook Trulli blijft.

De Italiaan bereidt zich deze dagen op volgend jaar voor in de fabriek van Lotus F1 Racing in Norfolk. “Ik pas binnenkort een stoeltje voor 2011 en maak het chassis en de cockpit klaar voor volgend seizoen. Sommige prestaties dit jaar waren slechter dan ik gewend was. Toch heb ik altijd geprobeerd om alles uit mezelf en de auto te halen en ik heb genoten van enkele mooie gevechten”, besluit de eenmalig Grand Prix-winnaar op BBC Radio Norfolk.

Reacties (9)

Login om te reageren
  • beide heren weten wat er nodig is voor succes. Ze hebben bij mclaren en renault gezeten in de topjaren

    • + 0
    • 25 nov 2010 - 10:34
    • Trulli leeft!!! Lang niks meer gehoord. Een coureur die in 2010 amper op beeld was. Snap niet wat het team in hem ziet , het is volgens mij een Ralf Schumacher verhaal.

      • + 0
      • 25 nov 2010 - 10:47
    • @ Charlie Whiting

      Zie je wel dat je het kan, normaal reageren! :) Je gaat nog al eens over de schreef maar ik hoop dat je nieuwe verblijf onder je duidelijk nieuwe username beter afgaat als je voorgaande periode...

      Kan het niet anders dan met je eens zijn, ik krijg ook een Ralf Schumacher gevoel hiervan. Hij heeft niets laten zien, geen inbreng op de baan. Bij het team zal die ongetwijfeld dingen toevoegen en de wagen kunnen ontwikkelen maar ik zie hem eerder als een oude rot die een plekkie voor een jonkie vasthoudt. Kovalainen is daarnaast ook beduidend veel sneller!

      • + 0
      • 25 nov 2010 - 12:07
  • gelijk charlie, maar een team als lotus moet heb hebben van ervaren coureurs, die wellicht iets \"minder\" zijn...

    • + 0
    • 25 nov 2010 - 11:04
  • miauw

    Posts: 1.136

    Ervaring is toch iets wat telt, en misschien geeft hij technisch wel een heel goede feedback, over waar ze naar toe moeten. Hij heeft niet voor de minste teams gereden en zal echt wel weten wat hij wil met de auto voor volgend jaar.

    • + 0
    • 25 nov 2010 - 11:19
  • Shoarma

    Posts: 75

    waarom moet hij opnieuw een stoeltje passen? verandert de zithouding dan elk jaar?

    • + 0
    • 25 nov 2010 - 12:54
    • reprep

      Posts: 547

      ik dacht het zelfde , Lotus heeft vast nog wel zn stoeltje van dit seizoen liggen.

      maar het kan natuurlijk ook zijn dat , het stoeltje van Trulli gemaakt is in bijvoorbeeld DEC09
      en dat om Trulli zo confortabel te laten zitten.
      ze dat nu weer doen , omdat ie misschien wel 1KG lichter is geworden gedurende het seizoen

      • + 0
      • 25 nov 2010 - 13:40
  • Nou ja, het is in elk geval geen paydriver ;) En nu hij achteraan rijdt behoort de Trulli-train definitief tot het verleden

    • + 0
    • 25 nov 2010 - 16:29
  • «Trulli past binnenkort stoeltje voor 2011 bij Lotus F1 Racing»
    Goed, die kan ik dus bijschrijven als coureur voor 2011... ;-)

    • + 0
    • 26 nov 2010 - 09:13

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar