user icon

Exclusieve foto's: Yelmer Buurman test voor Force India

  • Gepubliceerd op 17 nov 2010 10:51
  • comments 8
  • Door: Danny Sosef
Yelmer Buurman maakte vanochtend rond half negen Nederlandse tijd zijn Formule 1-debuut. De Gelderlander rijdt voor het eerst in een Formule 1-auto, voor het team van Force India waarvan Michiel Mol één van de eigenaren van is.

Bij deze test is uiteraard ook F1Today.nl aanwezig. Fotograaf Andy Hone maakte enkele exclusieve foto's van de eerste meters van Buurman, die hieronder te vinden zijn of in het fotoalbum overzicht. Via de Live Update kun je de complete verrichtingen van Yelmer Buurman en alle andere jonge coureurs volgen.
Foto's Young drivers-test Abu Dhabi, 16-17 november 2010

Reacties (8)

Login om te reageren
  • Mooie foto\'s. Ik had nog nergens foto\'s gezien van Buurman, toch wel leuk dat jullie zo snel zijn hiermee zoals we gewend zijn van f1today natuurlijk!

    • + 0
    • 17 nov 2010 - 11:47
  • Nijhuis

    Posts: 653

    Wat zit er voor een vreemd grote \"antenne\" op de Force India?

    • + 0
    • 17 nov 2010 - 12:18
    • Een pitot tube: twitpic.com/37k724/full . Daarmee meten ze snelheid/wind e.d. geloof ik als ik het goed heb, maar misschien zijn andere mensen technischer onderlegd... ? :)

      • + 0
      • 17 nov 2010 - 12:24
    • Nijhuis

      Posts: 653

      Vind het maar een vreemd ding... :)

      • + 0
      • 17 nov 2010 - 12:59
    • Dat zijn het ook! Vroeger had je er soms 4-5 op de neus zitten, of 2-3 in die tube die je nu ook ziet. Vroeger bedoel ik... 10 jaar geleden mee! haha

      Zoek maar eens op google, bij afbeeldingen: f1 pitot

      • + 0
      • 17 nov 2010 - 13:16
  • L.H.

    Posts: 66

    Dream on Yelmer, denk niet dat je het zal gaan schoppen in de Formule 1! mijn pijlen gaan naar van der Garde en over een flink aantal jaren de jonge Mclaren protege: Nyck de Vries! (maybe verstappen zn zoontje ook nog wel! die jochies zijn goed bezig in t karting!)

    • + 0
    • 17 nov 2010 - 13:23
    • Waarom zou Giedo het wel halen volgens jou dan?

      • + 0
      • 17 nov 2010 - 13:24
    • met landgenoten als L.H. moet je maar blij zijn, wat een onnozele reactie, is het al niet heel wat dat die mag testen?? wees blij voor hem

      en van de jonge kartertjes zien we over 10jaar wel of ze gelukt zijn, dat is ook nog mar afwachten, al ben ik wel Fan van Nyck, hijs cool

      • + 0
      • 17 nov 2010 - 13:52

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar