user icon

Codemasters gaat de mist in met uitdelen F1-games

  • Gepubliceerd op 07 sep 2017 15:39
  • comments 37
  • Door: Rob Veenstra

Codemasters had bedacht dat het leuk zou zijn om de huidige Formule 1-coureurs een gratis exemplaar van de nieuwste Formule 1-game F1 2017 te geven. Alleen is er bij het versturen van de spellen iets niet helemaal goed gegaan, getuige de tweet van Mercedes. De Duitse renstal ontving namelijk twee exemplaren van F1 2017 voor Lewis Hamilton en Valtteri Bottas. De bijgevoegde kaartjes zijn echter geadresseerd aan Pascal (Wehrlein) en Marcus (Ericsson), het Sauber-duo.

 

Reacties (37)

Login om te reageren
  • Dat is niet het enige wat fout gaat bij Codemasters..

    • + 2
    • 7 sep 2017 - 15:38
  • Iemand al gespeeld trouwens die graag zijn mening wil delen?

    • + 1
    • 7 sep 2017 - 15:41
    • Online werkt nog niet helemaal naar behoren, maar offline is het spel echt een genot om te rijden. De AI dit jaar zijn echt heel erg goed, het is een flinke uitdaging. De handling en dergelijke is dikke prima en de banen zijn beter gestyleerd. Vooral Japan is heel erg gaaf geworden. Zeer tevreden tot nu toe. :)

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 15:49
    • De careermode is veel uitgebreider dan vorig jaar, met veel diepere ontwikkeling van de auto en het managen van je motor en versnellingsbak. De AI die al goed waren zijn nog wat agressiever en daardoor ga je soms meerdere bochten naast elkaar.
      Alleen vanaf de tweede seizoenshelft in careermode komen veel teams in motorproblemen en komen er steeds meer gridpenalties. In de laatste 5 races van het seizoen kan je jezelf als 15de gekwalificeerd hebben en zelf ook nog eens een 5 plaatsen penalty hebben en toch als 13de starten ofzo. Dat is wel jammer. Daarnaast zijn er hier en daar ook nog wat andere bugs, maar die worden hopelijk binnenkort verholpen.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 15:49
    • Hoog

      Posts: 91

      Bij mij is McLaren heel realistisch gemaakt, bij career al problemen met de motor na 2 races :).

      • + 4
      • 7 sep 2017 - 15:52
    • AI, om hoeveel kunstmatige intelligentie hebben we het dan?

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 15:55
    • T_G60

      Posts: 86

      Bij de online time trials is er al een circuit waar afgesneden kan worden ( abu dabi.). Elke ronde die ik reed 3 seconden te langzaam in de 1ste sector. Na jet bekijken van de snelste tijd bleek waarom, de 1ste bocht wordt volledig afgesneden.

      Nu sta ik ineens 13de :)

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 16:02
    • @Hoog, Je hebt de finish nog niet gehaald begrijp ik? :p

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 16:03
    • Roy

      Posts: 2.172

      Simpelweg : Tof.

      Ik hoor iedereen over bugs etc. Maar dit zijn dingen die gaanderweg opgelost zullen gaan worden. geloof mij maar.

      gameplay : super goed. Carrier mode uitgebreid. Betere AI. Die classics zijn gaaf. Challenges tijdens je carriere : super tof.

      @Hoog : dat had ik gister! mclaren honda, china, stromende regen. 2 bochten voor het einde. Laatste Ronde. Bam... kapot.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 16:05
    • T_G60

      Posts: 86

      @Roy, dat is bij 2016 ook niet gebeurd. Dus heb er weinig vertrouwen in.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 16:07
    • T_G60

      Posts: 86

      Even reactie op heteerdere bericht van mij, het gaat om Bahrain

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 16:12
    • Roy

      Posts: 2.172

      @ T-g60 , ik heb het alleen over offline overigens.

      Maar ik kom niet eens de problemen tegen die andere wel lijken te ervaren. Speel dit op een ps4. Met een T300RS met Ferrari Add-on.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 16:13
    • Hoog

      Posts: 91

      Problemen zijn bij mij alleen in online, ik wordt er na een race uitgegooid.
      Offline career vind ik geweldig, geen problemen (behalve de motor waar ik binnenkort gridstraf voor krijg).

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 16:27
    • Thanks allemaal. Ik ga hem deze week snel bestellen!! Een F1Today PS4 poultje kunnen we kijken hoe goed we zijn allemaal?

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 16:40
    • T_G60

      Posts: 86

      Ik zit hier met een G29 (PS4). Nu nog met een standaard playseat, maar dit moet volgend jaar een F1 playseat worden.

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 16:56
    • Roy

      Posts: 2.172

      T-g60 , ik heb ook de standaard playseat, maar die bevalt mij beter ook voor mn rug. Anders had ik graag zown f1 uitvoering gehad.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 17:00
    • Oef, val ik wel een beetje door de mand met mijn controllertje?

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 17:02
    • Roy

      Posts: 2.172

      Dutchice ; echt doen. Ik heb nu ergens een jaartje ofzo een stuurwiel en playseat. De ervaring en het plezier is echt vele malen groter.

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 17:04
    • stap 1 is in ieder geval Done. Hij is onderweg:)

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 17:39
    • F1today poultje zou leuk zijn.

      Ik ben aantal bugs tegengekomen. Zowel offline als online.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 17:43
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.741

      Iemand info over de klassieke bolides? Hoorde van een diverse gamers dat die behoorlijk afgeknepen leken te zijn. Mag toch hopen dat dat niet het geval is.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 18:15
    • f1netnl

      Posts: 481

      @sun-tzu ik keek laatst een filmpje van de RB6 over een rondje japan. In f1 2010 en nu dan in f1 2017. In de 2010 game accelereerde de rb6 veel sneller was te merken. Dus misschien dat er een kern van waarheid in je post zit.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 18:20
    • T_G60

      Posts: 86

      Het geluid is dan wel weer heerlijk van bijvoorbeeld de Renault (2006). Heerlijk jankend torretje op Monza

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 18:31
    • Ik heb hem bij mijn zwager even gespeeld in een playseat. Graphics nagenoeg gelijk aan 2016. Wat ik echt wel tof vond om gewoon tijdritten te rijden in klassieke F1 wagens, tenminste een stukje beleving met dat geluid. Heel komisch om daarna in een 2017 wagen te rijden, continu in de toerenbegrenzer.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 20:03
    • Tis zelfs zo realistisch met McLaren dat motorupdates geen enkele vooruitgang geven. Wel heel toevallige bug.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 21:05
  • Ik denk dat April binnenkort een gesprekje met haar baas krijgt. ;-)

    • + 0
    • 7 sep 2017 - 15:42
  • Jeetje, er staat onder Best Regards April....

    Nu heb ik wat onderzoek gedaan over April en ze schijnt May met de achternaam te heten. June heet haar hond en July haar dochter. Verder is ze getrouwd met Augusto, woont de op het 12th September Square, is haar favoriete video 'The hunt for red October, luistert ze graag naar Guns n Roses (november rain) is ze boogschutter (december), werkt ze sinds January bij Codemasters, heeft ze in february haar 1e racewagen gekregen, een March CG911C.

    • + 10
    • 7 sep 2017 - 16:26
    • Kraai

      Posts: 682

      hahahahahahahahahahaha

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 17:44
  • En deze is voor April....

    https://youtu.be/PYD-DIggB2k

    • + 0
    • 7 sep 2017 - 16:44
  • Hopelijk mét een deftig penalty systeem deze keer ;D .. Online was dit huilen met de pet op!
    P14 starten, naar P5 rijden, eruit geramt worden door iemand die zonder te remmen in je flank rijdt, om vervolgens bovenop de kapotte voorvleugel een penalty van 10 sec te krijgen voor "corner cutting"

    • + 3
    • 7 sep 2017 - 17:00
    • erwin93

      Posts: 893

      Haha idd.

      • + 1
      • 7 sep 2017 - 17:32
    • Online is nog steeds huilen.

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 17:44
  • Klus

    Posts: 1.073

    Een "fout" voor extra publiciteit?

    • + 1
    • 7 sep 2017 - 17:11
  • Ramon

    Posts: 308

    Is hier een demo van om te proberen op de pc?

    • + 0
    • 7 sep 2017 - 20:02
    • The dre

      Posts: 2.184

      Wel in de PS store maar daar heb je waarschijnlijk niets aan;)

      • + 0
      • 7 sep 2017 - 20:13
  • JM_K

    Posts: 923

    Wat een spannend bericht. Ik ben niet van het afzeiken van de topics maar dit is wel van een Privé of Weekend niveau! pfff

    • + 1
    • 8 sep 2017 - 08:11

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 1.354
  • Podiums 52
  • Grand Prix 122
  • Land Finland
  • Geb. datum 28 aug 1989 (31)
  • Geb. plaats Nastola, Finland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit