user icon

Peter Sauber positief verrast door Kamui Kobayashi

  • Gepubliceerd op 28 okt 2010 08:42
  • comments 13
  • Door: Rob Veenstra
Peter Sauber zag wel wat in Kamui Kobayashi, maar dat de Japanner het zo goed zou doen als nu het geval is, dat komt ook voor de Zwitser als een verrassing. Kobayashi maakte in de GP2 geen geweldige indruk, maar verovert in de Formule 1 de harten van de fans met zijn aanvallende rijstijl.

En dat combineert hij met resultaten. Sauber vertelde aan Autosport: “We zijn allemaal positief verrast voor Kamui. Als debutant scoort hij significant meer punten dan onze ervaren rijders. Ik ben ervan overtuigd dat hij volgend jaar nog een stap voorwaarts kan zetten.”

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Big El

    Posts: 367

    Vertaling: kijk eens, top teams: we hebben een nieuwe top coureur. Voor veel geld mag je hem overnemen. (Zoals een paar jaar geleden met Raikonnen die naar McLaren ging voor vele miljoenen.)

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 08:46
  • miauw

    Posts: 1.136

    Dat hij talent heeft geloof ik, maar ik wil hem nog wel eens een jaar zien, of hij zo constant blijft als hij nu is. Hij zal echter wel niet lang meer bij Sauber blijven als ze dit roepen. maar heeft heeft inderdaad veel punten gescoord en heeft een spectaculaire agressieve stijl van rijden.

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 09:15
  • WH

    Posts: 206

    Kobayashi maar naast Fredje Alonso, kan leuk worden om zo iemand te zien smijten met een Ferrari en daarnaast, als ik me niet vergis, de eerste Japanner bij Ferrari

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 10:45
    • szixxx

      Posts: 4.754

      En dat is dan ook de reden waarom ik het niet zo snel zie gebeuren, een Japanner bij Ferrari. Niks ten nadele van Kamui maar ik denk niet dat hij ooit voor Ferrari zal uitkomen.

      • + 0
      • 28 okt 2010 - 11:42
    • Kenney

      Posts: 2.207

      Goh ja, ik denk dat hij nog liever Alonso van de baan ramt dan hem voor te laten :D Go Kobayashi!

      • + 0
      • 29 okt 2010 - 19:58
  • yorkstar

    Posts: 325

    Van mij mag hij naar een top team !!
    Super om hem te zien racen !!

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 11:24
  • supertank

    Posts: 116

    Kamui zal pas naar n topteam verhuizen als hij constante prestaties neer kan zetten. Massa was eerst ook n brokkenpiloot maar na zn testperiode bij ferrari heeft hij dat wel afgeleerd.

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 11:45
  • felix50

    Posts: 5.792

    Ik moet ik wel een beetje aan de jonge Alesi denken in zijn tijd van voor ferrari.Bij ferrari deed hij bijna niks meer aan gewaagde aanvallen.jammer genoeg.Toen reed hij als een oud wijf rond vergeleken die andere tijd van hem.

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 12:05
  • amirk

    Posts: 223

    ik zie hem over 3 jaar WK worden in een Ferrari!

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 14:16
    • jij ziet rare dingen, maar als je gelijk hebt, zeg ik

      YEEAAHHHHHH :D

      • + 0
      • 28 okt 2010 - 17:10
  • rchorus

    Posts: 880

    Ik zal dat debuut nooit vergeten. Button rijdt in zijn kampioenschapsrace jan en alleman voorbij. Ineens Olav keihard in die microfoon .. \"Maar Kobayashi denkt ammehoela!\" .. wat een voorteken. Genieten, deze jongen. Heerlijk.

    • + 0
    • 28 okt 2010 - 20:01
    • Kenney

      Posts: 2.207

      Ja, dat was gewoon geweldig! Hij hield die Button op alsof zijn leven er vanaf ging!

      • + 0
      • 29 okt 2010 - 20:01

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar