'Formule 1 soort drugs die je gebruikt en nodig hebt'
- Gepubliceerd op 05 mei 2017 12:08
-
20
- Door: Rob Veenstra
Trending nieuws
-
Verstappen tot actie gemaand: "Hij gooit wereldtitels weg door loyaliteit aan Red Bull"
De toekomst van Max Verstappen blijft de gemoederen bezighouden. Volgens Ziggo Sport-presentatrice Shelly Sterk betaa...
27 jun 2026 11:22 -
Uitslag VT3 Oostenrijk: Russell de snelste, Verstappen zesde
De derde en laatste vrije training in Oostenrijk zit erop. Op de Red Bull Ring werd de snelste tijd genoteerd door Ge...
27 jun 2026 13:30 -
Verstappen geeft duidelijk signaal af over Red Bull-toekomst
Max Verstappen heeft een duidelijk signaal afgegeven over zijn toekomst bij Red Bull Racing. De viervoudig wereldkamp...
27 jun 2026 13:53 -
Ocon klaar met geruchten over F1-toekomst: "Laat mij koud"
De toekomst van Esteban Ocon in de Formule 1 blijft onderwerp van gesprek. De Fransman beleeft een moeizaam seizoen b...
27 jun 2026 10:46 -
Marko vertrouwt op Red Bull: "Denk dat het goed komt met Max"
Voormalig Red Bull-adviseur Helmut Marko heeft er vertrouwen in dat het goed gaat komen voor Max Verstappen. Over de ...
27 jun 2026 12:09
Reacties (20)
Login om te reageren-
Papa betaalde zijn drugs.
- + 1
- 5 mei 2017 - 12:30
-
Schoonpapa bedoel ik.
- + 0
- 5 mei 2017 - 12:31
-
Hij ziet er anders nog best goed uit voor iemand die lijdt aan Cold Turkey. ;-)
- + 3
- 5 mei 2017 - 12:30
-
Hahaha.
- + 0
- 5 mei 2017 - 13:13
-
Yep, F1 en hiphopjunk! no rehab, no drinks with Betty Ford :) Giedo moet weer ouderwets autoradio's gaan jatten :)
- + 0
- 5 mei 2017 - 12:35
-
Aaaahhhhh Zou zeggen ga naar Bart Smit speelgoedwagen halen wil wel eens helpen!?
- + 0
- 5 mei 2017 - 12:38
-
niet alleen voor de coureurs hoor... neemt nog een lijntje asfalt.
- + 3
- 5 mei 2017 - 12:45
-
Drinkt nog een fles benzine.
- + 2
- 5 mei 2017 - 12:49
-
Rookt nog een knalpijp..
- + 0
- 5 mei 2017 - 14:16
-
Snuif nog eens aan verschroeid rubber.
- + 0
- 5 mei 2017 - 14:29
-
Nee NBTT, dat doe ik al jaren niet meer..
- + 0
- 5 mei 2017 - 14:32
-
huurt een goedkope prostituee om zijn ventielen leeg te laten lopen terwijl hij benzine inspuit en banden rookt
- + 0
- 6 mei 2017 - 01:38
-
Als het zo moet stop ik er morgen direct mee... Ik oefende jarenlang bij ons in het dorp om een goede F1 coureur te worden, maar weiger pertinent ergens aan verslaafd te zijn. Jammer voor de rest van Nederland en bedankt Giedo voor de waarschuwing !:-)
- + 0
- 5 mei 2017 - 13:04
-
Op vrijdag de opbouwende kick, op zaterdag alle spanning stress en adrenaline van de kwalificatie en dan op zondag een 1,5 uur durende non-stop adrenaline kick die nog groter wordt als er een ook gewonnen wordt of op een andere manier een grote impact hebben. Veel verslavender kan het bijna niet.
Ik speel zelf al jaren met de gedachte wat anders te gaan doen maar mijn werk geeft ook dagelijks die adrenaline shot waardoor ik er niet mee kan stoppen. Wel eens een poging gedaan hoor maar na een paar weken altijd weer terug om de spanning om te zoeken. Funest voor je lichaam, slopend voor de geest maar heeeeerlijk voor de ziel :)- + 0
- 5 mei 2017 - 13:49
-
Dus naast de soft-/harddrugs zijn er nu ook supersoft-/ultrasoftpillen... Neem nog een medium joint...Giedo.
- + 0
- 5 mei 2017 - 13:54
-
Hij kon toch, onder invloed en al, redelijk Charles Pic bijhouden!
Jaja!- + 0
- 5 mei 2017 - 18:14
-
heb altijd wel een beetje te doen met giedo. de allerbeste is hij nooit geweest, maar sauber heeft hem gewoon genaaid. hij kreeg dat zitje als testcoureur bij sauber met als voorwaarde dat hij in 2015 als volwaardig coureur mocht rijden. toen is die er uit genaaid door nasr, die meer geld meebracht. bij sauber hoeft hij, mocht hij terug willen komen, niet meer aan te bellen, want vanwege de nieuwe investeerders is dat sponsorgeld niet meer nodig
- + 0
- 6 mei 2017 - 01:34
-
Zelfs binnen het kader van het eenzijdige verhaaltje dat uit kamp Giedo komt zonder de mogelijkheid wat zaken te verifiëren klopt niet wat je zegt. Het was het geld van Ericsson dat de kansen van Giedo deed ophouden. En Sauber heeft hem niet genaaid, ze wilden hem gewoon afkopen zoals dit zo vaak gebeurt in de sport, en uiteindelijk ook gewoon gebeurd is.
En Giedo heeft met die zaak sowieso voor zichzelf voorgoed de F1-ruiten ingegooid, aangezien het niet de eerste keer was dat hij problemen had. Ook bij Super Aguri (waar hij hoe dan ook de schuldige was) en bij Spyker had hij problemen.
Bij Sauber zouden ze dus sowieso niet in hem geïnteresseerd zijn na dat verleden.- + 1
- 6 mei 2017 - 03:08
-
Goeie geluid setup.
Wat amateuristisch zeg...- + 0
- 7 mei 2017 - 00:26
-
Heeft tie al een race zitje voor dit seizoen?
- + 0
- 8 mei 2017 - 10:35
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Sauber
- Basis - Zwitserland
- Gabriel Bortoleto
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 8
- Marcus Ericsson 9
- Nico Hülkenberg 11
- Felipe Nasr 12
- Esteban Gutierrez 12
- Felipe Massa 12
- Felipe Massa 12
- Kamui Kobayashi 14
- Sergio Perez 15
- Charles Leclerc 16
- Kamui Kobayashi 16
- Sergio Perez 17
- Kimi Räikkönen 17
- Esteban Gutierrez 21
- Kamui Kobayashi 23
- Guanyu Zhou 24
- Nico Hülkenberg 27
- Antonio Giovinazzi 36
- Valtteri Bottas 77
- Pascal Wehrlein 94
- Adrian Sutil 99
115.816 reacties op Sauber
5 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Sauber

Posts: 13.929
Hij ziet er anders nog best goed uit voor iemand die lijdt aan Cold Turkey. ;-)