user icon

McLaren: "Vandoorne hoeft zich niet te bewijzen"

  • Gepubliceerd op 21 apr 2017 13:39
  • comments 31
  • Door: Rob Veenstra

Binnen McLaren rekent niemand de mindere prestaties Stoffel Vandoorne aan. De Belg krijgt door de vele problemen bij het door Honda aangedreven team simpelweg niet de kans om te laten zien wat hij in zijn mars heeft. Dat stelt McLaren-directeur Eric Boullier.

Aan Auto Motor und Sport verklaarde hij: "Stoffel staat niet onder druk. Hij weet dat we in hem geloven en dat hij voor langere tijd is vastgelegd. Hij hoeft zich richting ons niet elke race te bewijzen. We begrijpen heel goed dat dit met het huidige pakket niet mogelijk is."

Vandoorne kon afgelopen weekend in Bahrein niet van start gaan door problemen met de aandrijflijn. De GP2-kampioen van 2015 beleeft nog weinig plezier aan zijn eerste volledige seizoen in de Formule 1. De 25-jarige Belg wist alleen in Australië de finish te halen.

Reacties (31)

Login om te reageren
  • William-E

    Posts: 395

    Denk eerder dat Honda zich nu eerst moet bewijzen...

    • + 3
    • 21 apr 2017 - 13:42
    • Exact!

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 13:57
    • Boer Gijs

      Posts: 599

      @NBTT ben je nu reclame maken voor EXACT zit je onder Max zijn duiven te schieten

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 14:05
    • Exact BOER GIJS. En deze oude vos kan toch beter onder Max' duiven schieten dan dat hij het op jouw kippen heeft voorzien? ;-)

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 14:19
    • Boer Gijs

      Posts: 599

      Je blijft van mijn kippen af NBTT,Je bent toch geen kippen n##ker

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 14:33
    • ZlatanF1

      Posts: 457

      @ NBTT: Laat Solarcelletje het maar niet horen... beetje reclame maken voor Max bij een Vandoorsnee topic.

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 14:38
    • Kippen gaan bij mij in de pan, BOER GIJS. En wat jij met je schapen doet, wil ik helemaal niet weten. ;-)

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 14:49
    • Boer Gijs

      Posts: 599

      Ik heet Boer Gijs geen Boer Mo ;-)

      • + 2
      • 21 apr 2017 - 14:53
    • Lol @ hierboven +1

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 16:37
    • @Boer Gijs, laat maar ff weten of ie lastig wordt want@dan kom ik rap aanrieën op mijn inmiddels roze gespoten John Deere.

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 22:57
  • The dre

    Posts: 2.184

    Het zal toch #×&+$@ helemaal lekker worden als die jongen zich in deze omstandigheden ook nog eens zou moeten bewijzen?

    • + 1
    • 21 apr 2017 - 14:19
    • Inderdaad, hoe moet dat dan in een auto die niet eens een paar rondjes kan rijden..

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 14:20
    • Een kanttekening. Natuurlijk mag Stoffel vanwege het McLaren-barrel niet worden afgerekend op zijn huidige prestaties. Maar Vandoorne zal wel steeds met Alonso worden vergeleken en als het barrel van Stoffel steevast nog een stuk slechter is dan het barrel van Alonso en dat wordt niet duidelijk en regelmatig naar buiten gebracht, dan kan de Belg toch een probleem hebben.
      Het is voor zijn carrière belangrijk om daar samen met zijn manager goed mee om te gaan en zich niet te bescheiden op te stellen.

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 23:54
  • Toch kan ik niet wachten tot hij Alonso voorbij streeft. Zingt die ook meteen een toontje lager.

    • + 0
    • 21 apr 2017 - 15:02
    • gp

      Posts: 4.369

      In Barhein waren was hij al met vlagen sneller. Het begint er goed uit te zien.

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 15:34
    • Ach jongens toch.. Schei toch uit zeg! Ik ben net weer opgekrabbeld, ik was van m'n stoel gedonderd na het lezen van jullie onzin.
      Ik denk dat er niemand in het huidige F1 veld in staat is Alonso wel even op een bult te rijden. Niks om je voor te schamen..
      Maar om nu al te roepen dat een gemiddeld talent wel 'even' Alonso voorbij gaat streven. It ain't gonna happen dudes...

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 18:34
    • Waarom zou Stoffel Alonso zoek moeten rijden? Totaal zinloos. Stoffel kan zich beter richten op zijn eigen groei proces zoals Max dat gedaan heeft. Daarna de vloer aanvegen met je teammaat natuurlijk hehehe.

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 19:05
    • skypeter

      Posts: 112

      Zijn beste kans krijgt hij in Monaco :)

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 21:03
  • Veldhuis

    Posts: 605

    Vandoorne KKKKKAAAAANNNNN zich niet bewijzen ;-) ;-)

    • + 0
    • 21 apr 2017 - 15:06
    • Wel op de Playstation...

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 19:06
    • @Veldhuis. Met zoveel grote en indrukwekkende K’s, A’s en N-nen moet je wel gelijk hebben. ;)

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 23:12
  • droopz

    Posts: 777

    bewijzen of niet, vind dat ie nog niet heel veel heeft laten zien als talentje...

    ;)

    • + 0
    • 21 apr 2017 - 15:26
    • Box1986

      Posts: 1.662

      Euh vorig jaar eerste punt voor Honda in zijn eerste race ooit!!! Dit jaar nog geen kans gehad met zo een zeepkist

      • + 0
      • 21 apr 2017 - 17:09
    • @Droopz; nee, die kans heeft ie ook nog niet gehad. Score McLaren; 3 races en 4 DNF's en 1 x zelfs de meest genante, een DNS...

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 18:36
  • k.w

    Posts: 719

    Wist alleen in Australië de finish te halen? ? !! ha ha .. die is goed.. Dat is nog 100 % meer dan zijn duur betaalde team maat.. Mindere prestaties ? ? ? nog een billen kletser dit !! Dat was al een HEEEL prestatie ! om die over de meet te brengen daar. Je kan de 1oom sprint meedoen, maar als je hem dan als enige deelnemer in een jutte aardappel zak moet mee lopen..t'ja.. dan ben je zeker de mindere. Maar huppel je er mee over de streep ! .. dan is dat een prestatie die best kan tellen ..

    • + 0
    • 21 apr 2017 - 15:38
    • droopz

      Posts: 777

      tikt hard aan die vrijdagmiddag borrel... ;)

      • + 2
      • 21 apr 2017 - 16:01
    • ZlatanF1

      Posts: 457

      Het is dijen kletser ;-)

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 16:55
  • Het is iedergeval wel een goede smoes, zo,n matige auto.... :)

    • + 0
    • 21 apr 2017 - 16:06
    • Veldhuis

      Posts: 605

      Vind dat je de auto van McL niet echt mag kwalificeren als matige auto. Het is ronduit een SLECHTE AUTO.

      • + 1
      • 21 apr 2017 - 18:36
  • Dat zou wat wezen om Stoffel nu al te beoordelen. Maak maar eerst een betrouwbare auto en dan kan het feest beginnen. We duimen voor je Stoffel. Topgozer.

    • + 1
    • 21 apr 2017 - 19:07
  • mediF1

    Posts: 2.812

    Denk dat zowel Mc Laren als Honda zich meer moeten bewijzen willen ze deze jonge behouden voor hun team.

    • + 0
    • 21 apr 2017 - 23:36

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land België
  • Geb. datum 26 maa 1992 (29)
  • Geb. plaats Kortrijk, België
  • Gewicht 65 kg
  • Lengte 1,77 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar