user icon

'Carlos Sainz denkt niet aan Renault'

  • Gepubliceerd op 24 feb 2017 11:34
  • comments 29
  • Door: Rik Klein Entink

De laatste dagen doken er weer geruchten op, dat Carlos Sainz Jr. wederom begeerd werd door het team van Renault. Afgelopen jaar zouden er ook al gesprekken zijn geweest tussen de jonge Spaanse coureur en het Franse fabrieksteam. Carlos Sainz Sr. verwijst de nieuwe geruchten in gesprek met EFE, echter naar het rijk der fabelen.

'Renault? Ik denk er niet eens over dat is echt verzonnen door de pers. Ik vind het überhaupt niet netjes om daarover te praten. Carlos houdt zich alleen maar bezig met Toro Rosso en daar de best mogelijke resultaten te halen in zijn derde seizoen Formule 1."

"Ik weet zeker dat als Carlos een goed jaar heeft bij Toro Rosso en het maximale resultaat uit de auto weet te persen, dan komen de kansen voor een overstap naar een groter team vanzelf. Maar op dit moment moet hij daar helemaal niet mee bezig zijn en zich focussen op zijn werk bij Toro Rosso."

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Nee, hij droomt er van.

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 11:33
    • Carlos denkt niet aan Renault maar wij denken wel aan Carlos.
      Carlos 4ever, altijd!

      • + 1
      • 24 feb 2017 - 12:16
    • Laat hem eerst nog maar wat rijpen in het opleidingsteam......lol

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 12:31
    • Maximo

      Posts: 6.803

      De kans is groter dan Carlos momenteel nachtmerries heeft over zijn gemiste kan om in 2016 een overstap te maken.

      Hij weet als geen ander dat hij zich in 2016 optimaal heeft kunnen profileren als een betere coureur dan zijn teamgenoot omdat Kvyat gedesillusioneerd van RB kwam en tijd nodig had om het team van TR en de wagen te leren kennen.

      Dat voordeel is dus verdwenen dit jaar Carlos heeft het eind 2016 niet weten te "verzilveren", Dit jaar is Kvyat beter gemotiveerd en beter voorbereid dus zal het veel lastiger worden voor Carlos om hem te domineren, als dat zelfs al lukt. En als Kvyat in het begin van het seizoen beter presteert dan Carlos, dan gaat Carlos hele gekke dingen doen denk ik. Rijden onder stress was al niet zijn sterkste punt tegen Max en daar zal hij zeker last van krijgen zodra hij zich realiseert dat zijn prestaties uit 2016 compleet waardeloos zijn als Kvyat nu de betere blijkt.

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 13:07
    • KoBus

      Posts: 2.382

      @MAXIMO

      Daar had Carlos niet zo veel invloed op...
      Als je met kop en kont contractueel opgehangen bent aan een team, dan kun je nog zoveel willen maar dan heb je maar te doen wat de baas zegt.

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 14:03
    • Maximo

      Posts: 6.803

      Mwwhhaaaaa.... als je goed genoeg bent is er altijd een prijs waarvoor je te koop bent.

      Maar ik doel er meer op dat hij in 2017 hoogstwaarschijnlijk niet meer zo kan domineren t.o.v. Kvyat als in 2017 en dat het daarom een stuk lastiger wordt voor hem.

      • + 1
      • 24 feb 2017 - 16:27
  • wibi

    Posts: 4.514

    Daaaaar is ie weer ! Gelukkig moet ik zo weg. Beter voor mij...:-)

    • + 1
    • 24 feb 2017 - 11:34
    • Ah Wibi.....Ik ben er wel ; )

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 11:40
    • @Wibi, Volgens mij is Carlos SR. aan het woord......

      • + 1
      • 24 feb 2017 - 12:01
    • .................... zijn wel echt jullie dingetje hè?

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 12:24
  • ZlatanF1

    Posts: 457

    Hij heeft er toch 1 in de achtbak liggen?? Hoezo denkt ie er niet aan?

    • + 4
    • 24 feb 2017 - 11:36
  • Renault lyrisch over Carlos Sainz

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 11:36
  • Natuurlijk.. maar wacht maar tot Renault dit seizoen voor Toro Rosso eindigd..

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 11:37
  • Er ligt een Renault motor in het Torretje.....
    Hoe kun je nu niet aan Renault denken. Carlosje Carlosje

    • + 3
    • 24 feb 2017 - 11:39
  • skicrack

    Posts: 270

    Mapfre, nieuwe spaanse sponsor van renault, schijnt ook str te gaan sponsoren. Zo uit de lucht begrepen schijnt het niet.

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 11:48
  • mordor

    Posts: 1.213

    8 ste plek voor TR wordt al lastig genoeg..Die Carlos.. Het wanhoopsbijtertje..

    • + 1
    • 24 feb 2017 - 11:57
  • SR over Jr.... Het zal wel...

    • + 1
    • 24 feb 2017 - 12:08
  • Sainz Jr. gaat niet naar Renault maar rijdt in 2018 naast Hamilton in een Mercedes F1-bolide. Afwijkende berichtgeving is fakenieuws.

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 12:20
    • moustache

      Posts: 80

      Dan zal ie toch beter moeten gaan presteren

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 12:23
    • Larry, onmiddelijk stoppen met dat witte poeder snuiven, het tast je hersenen aan ;-)

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 12:35
    • Pitt

      Posts: 443

      Nee nee, Carlos gaat naar het nieuw op te richten Manor 2018 ?

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 12:38
    • Alsof Mercedes daar interesse in heeft.

      • + 0
      • 24 feb 2017 - 15:05
  • Carlos playing hard to get.

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 12:28
  • liteon

    Posts: 95

    Hij kan beter wel kijken naar anders teams voor voigend jaar. Er is geen rijder die langer dan 3 jaar bij het opleidingsteam STR heeft gezeten. En bij de grote moeder RBR is de komende jaren geen plek voor hem.

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 16:06
  • VF-Ray

    Posts: 128

    Die voelt zich weer te goed en denkt dat ie volgend jaar bij Mercedes terecht kan.

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 17:07
  • mediF1

    Posts: 2.812

    Sainz gaat het dit jaar afleggen tegen Kvyat deze auto is voor hen beide nieuw en met dat gegeven acht ik Kvyat sterker dan Sainz . Carlos heeft in het verleden regelmatig laten zien dat druk niet zo best werkt bij hem . Daar in tegen wil Kvyat laten zien dat hij het nog steeds kan en zal vanaf het begin de lat behoorlijk hoog leggen.

    • + 1
    • 24 feb 2017 - 17:24
  • Renault is een B-team

    • + 0
    • 24 feb 2017 - 17:40
  • Hij heeft wel wat langer de tijd nodig, ma ooit zal em terug de nachtmerrie van verstappen worden

    • + 0
    • 25 feb 2017 - 10:37

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Ferrari
  • Punten 455
  • Podiums 5
  • Grand Prix 235
  • Land ES
  • Geb. datum 1 sep 1994 (26)
  • Geb. plaats Madrid, ES
  • Gewicht 66 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar