Het team van Sauber heeft een nieuwe overeenkomst gesloten met partner Interroll. De samenwerking tussen de Zwitserse renstal en het bedrijf, gespecialiseerd in logistieke producten en dienstverlenging, ontstond in 2012 en gaat dus zijn zesde jaar in.
Sauber-teambaas Monisha Kaltenborn: "We zijn verguld om de samenwerking met Interroll voort te zetten. De Formule 1 is een globale sport en is daardoor afhankelijk van betrouwbare en precieze logistieke processen voor de evenementen over de hele wereld. Zodoende weten we als geen ander hoe belangrijk de rol van Interroll als specialist op gebied van logistieke technologie voor diverse sectoren is. Kwaliteit, de capaciteit om te innoveren en flexibiliteit zijn ook in dat segment succesfactoren."
9

Reacties (11)
Login om te reagerenPosts: 65.847
Goed bezig dat Sauber, wordt nog een bedreiging voor de front runners.
Posts: 681
Een bedreiging voor de front runners?? Als Sauber op een lap achterstand wordt gezet bedoel je?
Posts: 2.172
De mevrouw die nu de leiding heeft ; het is niet zo mijn type. Toch heeft Sauber altijd wel een hoge gunfactor gehad.
Posts: 2.629
@Roy: Die mevrouw die niet zo je type is (qua gunfactor bedoel je waarschijnlijk) heeft dat team dat voor jou een hoge gunfactor heeft, wel al die tijd in leven gehouden.
Posts: 1.366
snnnaaauwwwber
Posts: 56
Ik vraag me af, of ze bij Sauber een standaard mailtje hebben om kosten te besparen?
Wij zijn verguld ''insert name here'', en steek er een paar dode pr woorden bij.........
bijv.: specialist, kwaliteit, succes etc.
En printen maar!
Waar is de fantasie mensen??
Posts: 1.366
ik vraag me af of snnnaaauwwwber wel fans heeft
Posts: 5.734
We zijn verguld om de samenwerking met Interroll voort te zetten, we vinden het geweldig dat ze het aandurven om hun geld in onze bodemloze put te gooien. De Formule 1 is een globale en hele dure nutteloze sport en is daardoor afhankelijk van betrouwbare, hele rijke en domme maar ook precieze logistieke processen voor de evenementen over de hele wereld om dat geld te verbranden voor onze dure hobby. Zodoende weten we als geen ander hoe belangrijk de rol van Interroll als specialist op gebied van logistieke technologie en geld overmaken voor diverse sectoren is. Kwaliteit, de capaciteit om te innoveren en flexibiliteit zijn ook in dat segment succesfactoren alsmede het niet verstandige initiatief zich te verbinden aan ons want in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de wankele toekomst".
Zo'n verhaaltje zou het nooit worden natuurlijk of helaas?
Posts: 17.675
spot er maar mee jongens, ik ben blij voor sauber,
ik ben verguld zelfs!!
Posts: 65.847
@E28.
Monisha: “Printen? Niks printen, denk aan de kosten. Alleen mailen.”
Posts: 61
Ik ben het helemaal met Roy eens !