Ron Dennis hoopt op terugkeer van Jacques Villeneuve
- Gepubliceerd op 14 aug 2010 13:38
-
18
- Door: Robin Smeets
De FIA moet nog altijd het dertiende startbewijs voor volgend jaar uitgeven, maar Dennis hoopt dat Villeneuve deze toebedeeld krijgt. "Iedereen hoopt dat het hem lukt om terug te keren naar de Formule 1, het is namelijk goed voor de sport om veel voormalig kampioenen te hebben. Het zal echter niet gemakkelijk worden voor hem, omdat het vooral zal afhangen van het financiële pakket", aldus Dennis.
Trending nieuws
-
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.583 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (18)
Login om te reagerenPosts: 1.092
Stel eens voor dat Villeneuve en Raikkonnen terugkeren. En dat Webber of Vettel Wereldkampioen wordt in 2010. Hoeveel wereldkampioenen hebben we dan in één seizoen: 7. Ongelooflijk. Volgens mij is dat nog nooit eerder voorgekomen.
- Schumacher
- Alonso
- Villeneuve
- Button
- Hamilton
- Raikkonnen
- Vettel/Webber
Posts: 1.481
Lijkt me sterk maar wel leuk :)
Posts: 10.412
doe webber dan maar die gun ik het meer na alonso. aan vettel heb ik een hekel gekregen.
Posts: 1.481
Ik heb ook heel veel respect voor Mark gekregen, hij gaat vol tegen z\'n team in om te laten zien wat hij kan.
Posts: 2.788
Als je zo gaat tellen, dan hebben we hakkinen ook nog in de f1. Hij is volgens mij manager \"in spe\" van Hamilton. Villeneuve gaat zelf niet rijden, maar een team managen.
Posts: 8.004
@dumdum: hoe weet je dat aangezien Flavio ook aan het team gekoppeld is, ik denk dat hijzelf achter het stuur wil kruipen, omdat Villeneuve dat ook heeft probeerd voor dit seizoen.
Posts: 489
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Villeneuve weldegelijk zelf zal rijden..
Posts: 235
laten we Hakkinen...Hill...Prost...Piquet SR en Mansell dan ook maar meteen terughalen en alle jonge gasten eruit gooien...gaan we alleen met ex kampioenen rijden...oh nee...dat was een raceklasse opgezet door Mansell die helaas niet echt van de grond kwam...
Laten we de jonkies de kans geven om door te stromen naar de F1...Als we ex-kampioenen terug halen krijgen de jonkies nooit een kans...
Posts: 3
Juist ja, weg met die opa\'s, die hebben hun kans gehad.
Wij willen nieuw jong bloed, gasten die nog voor de eer en glorie gaan, niet voor de dollars, hoewel iedereen daar toch wel zit voor de big buck\'s.
Posts: 1.092
Oh...wat denk je van Hulkenberg. Jonkie waarvan iedereen verwachte dat hij zou waarmaken. In elke klas waar hij reed oppermachtig...in de f1: NIKS WAARD. Na 12 GPs wordt hij nog soep gereden door de oude rot.
Leeftijd zegt niet altijd wat. Er hebben genoeg jonkies afgelopen jaar kans gehad, maar vrij weinig van bakten (Piquiet Jr. Grosjan). Er zijn veel talenten die erg goed zijn, maar vaak is de f1 net een stap te hoog.
Ik ben grote Alonso fan, maar ik moet eerlijk zeggen dat Hamilton enige echte grote doorbraak (samen met Kubica) van afgelopen jaren. Velen roepen dat hij juiste moment en juiste team f1 binnen kwam, maar om vanaf gelijk begin van seizoen gevechten aan te gaan met een tweevoudige wereldkampioen was indrukwekkend. Vooral Malysie waar Massa en Raikkonnen rijles kregen van de jonkie.
Posts: 1.308
Hulkenberg heeft wat pech gehad, en is wat ongeduldig geweest, maar veel slechter dan Barrichello is hij tot nu toe niet. En diezelfde Barrichello is vorig jaar 3e geworden en deed tot de één na laatste race mee om de titelstrijd. Dus zo slecht is dat nog niet. Ik zie Hulkenberg dus echt nog wel groeien tot een topcoureur.
Posts: 15.285
Het is juist Hulkenberg samen met Petrov die dit jaar juist wel indruk maken.
Posts: 3
Juist ja wij willen jong bloed zien, die nog lekker knallen.
Posts: 1.092
3e in een kampioensauto....
Posts: 8.004
Ik vond het een goede prestatie van Barrichelo de enkele keer dat er problemen waren bij BrawnGP was dat altijd bij de wagen ven hem. Ik zeg het eerlijk ik had hem al afgeschreven, hij heeft mij anders doen inzien vorig seizoen.
Posts: 1.308
De auto waar jouw favoriet in 2007 in reed was ook een kampioenschap waardige auto. Soms kan je gewoon niet al het potentieel benutten van een auto.
Posts: 631
Van mij mag hij wegblijven, ik denk niet dat het zin heeft dat hij terug komt en achteraan gaat rijden. Kan je beter nieuw talent een kans geven zich te bewijzen achteraan. Hij kan net zoals Schumacher alleen nog maar verliezen.
Posts: 15.285
Ik denk dat Villeneuve met Durango juist het meeste kans maken. Ook nog met Flavio in het team (ondanks crashgate) spreekt dat de meeste sponsors aan.