user icon

Sauber hengelt CNBC als nieuwe sponsor binnen

  • Gepubliceerd op 26 nov 2015 15:35
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra

Het team van Sauber heeft een nieuwe geldschieter weten te strikken. De Zwitserse renstal verwelkomde de Amerikaanse zender CNBC als partner voor 2016. Vanaf dit weekend prijkt het logo van CNBC reeds op de wing-end plates van de achtervleugel op de C34.

Sauber-teambaas Monisha Kaltenborn: "CNBC en Sauber delen veel waarden die overeen komen, zoals nauwkeurigheid, snelheid en geloofwaardigheid. Beide bedrijven dragen die waarden op globaal niveau hoog in het vaandel. Voor zowel CNBC als voor ons geldt dat we met hevig concurrentie te maken hebben en perfectie nastreven. Deze overeenkomsten vormen een stevige basis onder onze samenwerking."

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Volgens mij staat er een fout in het artikel... Het lijkt erop dat Kaltenborn staat voor geloofwaardigheid, maar dat zal toch wel niet kloppen?

    • + 7
    • 26 nov 2015 - 15:40
    • vind ik leuk

      • + 0
      • 26 nov 2015 - 15:44
    • Dan zal er wel een yank gaan rijden

      • + 0
      • 26 nov 2015 - 17:08
  • Wat voor waardeloze argumenten braakt dat mens toch uit

    • + 1
    • 26 nov 2015 - 15:44
  • Patrace

    Posts: 2.600

    Dit zal waarschijnlijk veel inside informatie en extra reportages betekenen voor Will Buxton. En daarmee veel extra exposure voor Sauber. Zou financieel wel interessant kunnen zijn voor Sauber om Amerikaanse sponsoren te werven.

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 15:56
  • Klapband

    Posts: 366

    Een team wat niet veel zendtijd krijgt wordt gesponsord door een zender die kampt met fors teruglopende kijkersaantallen..."a match made in heaven."

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 15:58
  • Caterham werd ook gesponsord door CNN, heeft ook niet veel geholpen

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 16:04
  • NicoS

    Posts: 12.639

    Welke coureur heeft CNBC als persoonlijke sponsor.......;)

    • + 2
    • 26 nov 2015 - 16:10
  • underdog

    Posts: 76

    geloofwaardigheid hahahahahahaha.....ja begin dit jaar was zij zeer geloofwaardig.

    • + 1
    • 26 nov 2015 - 16:41
  • Rimmer

    Posts: 8.427

    Jongens jongens, moet er weer gehakt worden op Monisha? Alleen omdat zij in al haar zuiverheid heeft getracht vier jongens in de F1 te krijgen?
    Omdat zij geprobeerd heeft, over de rug van slechts 1 man, een heel team overeind te houden?
    Omdat zij in alle eerlijkheid een van de grootste talenten die Caterham ooit gehad heeft een meerjarig stoeltje bezorgde?
    Omdat zij een team in verval nieuw elan tracht te geven of omdat zij enorme Amerikaanse sponsoren aan zich weet te binden? Omdat zij erin slaagt daarmee de gehele wing end plates te vullen?
    Alleen daarom?

    • + -1
    • 26 nov 2015 - 18:37
    • Omdat zij zichzelf de laatste 2 jaar volstrekt ongeloofwaardig maakt, met als klap op de vuurpijl de Giedo Case. Daarom.

      Als ik nu een uurtje de tijd zou nemen om al Monisha haar geblaat op te zoeken en posten, zou ik nog maar op 10% van het totaal zitten.

      • + 0
      • 27 nov 2015 - 02:23
    • Rimmer

      Posts: 8.427

      hahaha ik bedoel exact het tegenovergestelde van wat ik schrijf. In de volksmond ook wel sarcasme genoemd..

      • + 0
      • 27 nov 2015 - 06:55
  • Kunnen we volgend jaar via CNBC lekker alle races zien, mits niet achter de decoder.
    En Rimmer ziet teveel sterretjes. LOL
    Grapje maar hoor ondertussen even een kanon pakkend...

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 19:54
  • manuel

    Posts: 2.966

    CNBC doet er goed aan om een onderzoekjournalist op Kaltenborn te zetten. Dat zou wel een geloofwaardige actie zijn.

    • + 0
    • 27 nov 2015 - 06:40

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar