user icon

Sauber hengelt CNBC als nieuwe sponsor binnen

  • Gepubliceerd op 26 nov 2015 15:35
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra

Het team van Sauber heeft een nieuwe geldschieter weten te strikken. De Zwitserse renstal verwelkomde de Amerikaanse zender CNBC als partner voor 2016. Vanaf dit weekend prijkt het logo van CNBC reeds op de wing-end plates van de achtervleugel op de C34.

Sauber-teambaas Monisha Kaltenborn: "CNBC en Sauber delen veel waarden die overeen komen, zoals nauwkeurigheid, snelheid en geloofwaardigheid. Beide bedrijven dragen die waarden op globaal niveau hoog in het vaandel. Voor zowel CNBC als voor ons geldt dat we met hevig concurrentie te maken hebben en perfectie nastreven. Deze overeenkomsten vormen een stevige basis onder onze samenwerking."

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Volgens mij staat er een fout in het artikel... Het lijkt erop dat Kaltenborn staat voor geloofwaardigheid, maar dat zal toch wel niet kloppen?

    • + 7
    • 26 nov 2015 - 15:40
    • vind ik leuk

      • + 0
      • 26 nov 2015 - 15:44
    • Edward M

      Posts: 989

      Dan zal er wel een yank gaan rijden

      • + 0
      • 26 nov 2015 - 17:08
  • Wat voor waardeloze argumenten braakt dat mens toch uit

    • + 1
    • 26 nov 2015 - 15:44
  • Patrace

    Posts: 2.429

    Dit zal waarschijnlijk veel inside informatie en extra reportages betekenen voor Will Buxton. En daarmee veel extra exposure voor Sauber. Zou financieel wel interessant kunnen zijn voor Sauber om Amerikaanse sponsoren te werven.

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 15:56
  • Klapband

    Posts: 366

    Een team wat niet veel zendtijd krijgt wordt gesponsord door een zender die kampt met fors teruglopende kijkersaantallen..."a match made in heaven."

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 15:58
  • Caterham werd ook gesponsord door CNN, heeft ook niet veel geholpen

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 16:04
  • NicoS

    Posts: 12.129

    Welke coureur heeft CNBC als persoonlijke sponsor.......;)

    • + 2
    • 26 nov 2015 - 16:10
  • underdog

    Posts: 76

    geloofwaardigheid hahahahahahaha.....ja begin dit jaar was zij zeer geloofwaardig.

    • + 1
    • 26 nov 2015 - 16:41
  • Rimmer

    Posts: 8.060

    Jongens jongens, moet er weer gehakt worden op Monisha? Alleen omdat zij in al haar zuiverheid heeft getracht vier jongens in de F1 te krijgen?
    Omdat zij geprobeerd heeft, over de rug van slechts 1 man, een heel team overeind te houden?
    Omdat zij in alle eerlijkheid een van de grootste talenten die Caterham ooit gehad heeft een meerjarig stoeltje bezorgde?
    Omdat zij een team in verval nieuw elan tracht te geven of omdat zij enorme Amerikaanse sponsoren aan zich weet te binden? Omdat zij erin slaagt daarmee de gehele wing end plates te vullen?
    Alleen daarom?

    • + -1
    • 26 nov 2015 - 18:37
    • Omdat zij zichzelf de laatste 2 jaar volstrekt ongeloofwaardig maakt, met als klap op de vuurpijl de Giedo Case. Daarom.

      Als ik nu een uurtje de tijd zou nemen om al Monisha haar geblaat op te zoeken en posten, zou ik nog maar op 10% van het totaal zitten.

      • + 0
      • 27 nov 2015 - 02:23
    • Rimmer

      Posts: 8.060

      hahaha ik bedoel exact het tegenovergestelde van wat ik schrijf. In de volksmond ook wel sarcasme genoemd..

      • + 0
      • 27 nov 2015 - 06:55
  • Kunnen we volgend jaar via CNBC lekker alle races zien, mits niet achter de decoder.
    En Rimmer ziet teveel sterretjes. LOL
    Grapje maar hoor ondertussen even een kanon pakkend...

    • + 0
    • 26 nov 2015 - 19:54
  • manuel

    Posts: 2.953

    CNBC doet er goed aan om een onderzoekjournalist op Kaltenborn te zetten. Dat zou wel een geloofwaardige actie zijn.

    • + 0
    • 27 nov 2015 - 06:40

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar