user icon

Verstappen: "Ik kreeg hoofdpijn door vibraties"

  • Gepubliceerd op 19 jun 2015 17:43
  • comments 51
  • Door: Danny Sosef

Max Verstappen was vandaag de snelste Renault-coureur op het circuit van Red Bull in Oostenrijk. Tijdens de eerste en tweede vrije training eindigde hij in de top 10. Hoewel de STR10 nog steeds een tekort heeft aan topsnelheid lijkt het er goed uit te zien voor onze landgenoot.

"Op de zachte banden ging het goed: de rondetijden waren zeker niet slecht. Op de superzachte banden ging het erg goed. Ik werd alleen in mijn laatste snelle ronde opgehouden in de laatste sector, anders hadden ik zeker de vijfde tijd kunnen noteren."

Tijdens de training klaagde je over de radio over hoofdpijn. Waar kwam dat vandaan en is het opgelost? "Ik blokkeerde op een gegeven moment mijn voorbanden, waardoor er vibratie in de auto kwam. Daardoor kreeg ik hoofdpijn", aldus Max aan Verstappen.nl.

"Het belangrijkste is om in de eerste sessie de meest belangrijke zaken te kunnen testen. Dat hebben we gedaan, zodat we in de tweede sessie de juiste keuze konden maken voor de afstelling. Ik ben er erg blij mee. Het ziet er tot nu toe niet verkeerd uit. Ik denk dat een top tien klassering voor de kwalificatie wel mogelijk is."

Reacties (51)

Login om te reageren
  • Rimmer

    Posts: 8.767

    Hahaha hij wilde eigenlijk zeggen dat hij door de Renault hoofdpijn kreeg maar wist het tijdig om te buigen ;)
    Ziet er goed uit idd, fingeer crossed

    • + 0
    • 19 jun 2015 - 17:48
    • misschien had zijn vader minder moeten pushen toen vrouwlief zwanger was van Max.
      :-)))

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:24
    • Hahhaha ok flip, dit vind ik wel een goeie van je :-p. Plusje van mij :-p

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:28
    • Ik neem overigens aan dat je bedoelt dat Jos wat minder hard had moeten pushen toen hij zijn vrouwlief zwanger maakte van Maxje?
      Z'n naam zal ook wel er mee te maken kunnen hebben... Maximum pushing!

      • + -1
      • 19 jun 2015 - 20:31
    • Nee, sennasilva.
      Ik ga ervan uit dat Jos ook seks had met zijn vrouw toen ze zwanger was van Max.
      Dat kan, hoor!
      Het stimuleert zelfs de wee-en. ( van horen zeggen, he!)

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 20:33
    • Rimmer

      Posts: 8.767

      Jongens het gaat weer de verkeerde kant op hier ;)

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 20:38
    • Ja ok Flip, van horen zeggen begrijp ik... Ik neem aan dat je zelf niet zo snel last van weeën zal krijgen :-p

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 20:39
    • @ RIMMER : Nou ... Dan zal ik je maar niet gaan vertellen dat in dit verband je username keuze redelijk ongelukkig is ... LOL. ;-)

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 20:49
    • ''Ik ga ervan uit dat Jos ook seks had met zijn vrouw toen ze zwanger was van Max.
      Dat kan, hoor!
      Het stimuleert zelfs de wee-en.''

      Ik heb weleens gehoord dat je sex met je vrouw of vriendin kan hebben dat bij haar helpt voor een betere stoelgang,maar ook hier geldt van horen zeggen hè.

      • + 2
      • 19 jun 2015 - 20:58
    • Vandaar dat ze jou Duits Sterretje hebben genoemd? :-p

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 21:14
    • Rimmer

      Posts: 8.767

      Nou gaat het gelukkig de goede kant op

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 22:03
    • Gompie

      Posts: 4.951

      @SENNADASILVA: Inderdaad, bij 'Duits sterretje' zie ik ook telkens een dark room voor me met leernichten met nazipetten op....

      • + 2
      • 19 jun 2015 - 22:29
    • @Gompie

      Dat zegt echter veel meer over jouw dan over mij,want ik denk bij een Duits sterretje over een kleine ster die de kleuren van de Duitse vlag draagt.
      Toch raar dat sommige hun fantasie zomaar op het net gooien en dan ook nog voornamelijk op een mannen site.

      • + 1
      • 20 jun 2015 - 00:06
    • Ach ja... Als je Rimmer en Duits Sterretje langs ziet komen... Is het soms moeilijk om er GEEN flauw grapje over te maken :-p

      Don't get me wrong by the way... Jullie zijn in mijn ogen gewaardeerde forumleden :-)

      • + 1
      • 20 jun 2015 - 00:27
    • Cloffie

      Posts: 411

      Heb wel moeten lachen over bovenstaand gesprek. :D

      • + 0
      • 20 jun 2015 - 02:45
    • Rimmer

      Posts: 8.767

      Om kwart voor vier in de ochtend leest het wel lekkerder weg idd ;)

      • + 0
      • 20 jun 2015 - 03:50
    • bij het aanmaken van mijn f1 today account twijfelde ik nog tussen de naam Jean Alesi, of Gloryhole of zoiets, ik dacht toe nog dat gaat wat te ver....

      achteraf bezien was het geen enkel probleem

      • + 2
      • 20 jun 2015 - 08:29
    • @ Jean Alesi: Inderdaad. Wellicht ga ik maar eens een domeinnaam aanvragen voor ons hier :

      F1togay.net. :-)

      • + 1
      • 20 jun 2015 - 08:39
    • @SennaDaSilva,
      Goed idee!

      En het ligt ook helemaal in lijn met de huidige formule 1
      Vroeger was het een sport voor échte mannen, tegenwoordig is het toch een beetje de gay kant opgegaan met die boodschappenauto's
      :-)

      • + 0
      • 20 jun 2015 - 09:18
    • Gard

      Posts: 863

      PUBERS!!!!!!!!!!!!!!!!

      • + -1
      • 20 jun 2015 - 10:38
  • Misschien toch de naweeëwen van de crash in Monaco anders kan je het toch niet verklaren.

    • + -5
    • 19 jun 2015 - 17:52
    • Cinamon

      Posts: 202

      Hij legt het toch uit....

      • + 3
      • 19 jun 2015 - 18:10
    • Sparrow

      Posts: 3.592

      @Jan: We zijn circa vier weken verder met ertussen ook nog een race in Canada, wat denk je zelf? Daarnaast, zie reactie cinamon....

      • + 3
      • 19 jun 2015 - 18:13
    • Cinamon, er staan dan ook wel erg veel woorden in deze tekst.

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 18:13
    • Jullie hebben allemaal gelijk maar van vibratie pijn in je hoofd krijgen kan hij beter met racen stoppen want dat komt regelmatig voor.
      Ps Max Fan

      • + -3
      • 19 jun 2015 - 18:20
    • Boutsen

      Posts: 709

      @ jan, er zijn wel meerdere rijders die hier last van hebben en dat heeft niets met een conditie of aandoening te maken.
      Bv Monza 2013 in de WSR. Vandoorne reed toen aan kop en had halfweg de eerste race een mega flatspot. Die is na de race kotsmisselijk uitgestapt en kort daarna was het weer helemaal in orde. Niet te veel achter zoeken. Moest Max elke race hoofdpijn hebben, dan kan men zich vragen beginnen stellen, maar dat is niet het geval medunkt. Geen paniek ;)

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 18:44
    • Whooh Sparrow, ik suggereer alleen maar wat meer niet en ik weet niet hoe lang jullie Max volgen maar ik heel lang.

      • + -3
      • 19 jun 2015 - 18:50
    • Mojito

      Posts: 4.843

      @Jan ...
      Lees eerst het artikel eens voor je dit soort zinloze comments plaatst

      • + 3
      • 19 jun 2015 - 19:06
    • Pfff Jan wat doet dat er nou toe, beetje kinderlijk niet? Maar jij bent inderdaad de grootste Max fan, gefeliciteerd.

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 19:09
    • @Mr Marly: Doe eens respect hebben voor onze senior.
      Jan probeert zijn best te doen in deze snelle tijd.
      Dan kan het gebeuren dat je de races door elkaar haalt.

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 20:24
    • Flip, het is niet dat ik geen respect heb voor Jan, zo erg is het nou toch ook niet wat ik zeg?
      Maar ook zeker niet netjes van mij. Sterker, na een nacht slapen heb ik er spijt van.
      Dus Jan, mocht je dit lezen, bied ik je mijn excuses aan om zo op de man te spelen. Sorry.

      • + 0
      • 20 jun 2015 - 11:01
  • Frijns

    Posts: 2.586

    Erg goed bezig weer. Enig puntje is dat continue als-verhaal van Max in een artikel. Van als of anders... koop je niets voor. Laten we zien waar Max toe instaat is morgen en overmorgen en hopelijk kan hij weer wat punten op zijn conto bijschrijven.

    • + 0
    • 19 jun 2015 - 18:37
    • ach, je moet toch altijd antwoord geven op vragen? en er is toch altijd wel iets mis? bijna nooit perfect, tenzij je Lewis heet

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:01
    • ''bijna nooit perfect, tenzij je Lewis heet''

      Of Mister Perfect. ;)
      http://www.mr-perfect.com/images/perfectdvdcover.jpg

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:48
  • Paracetamolletje

    • + 0
    • 19 jun 2015 - 18:58
    • dikke inderdaad, zo simpel kan het leven zijn soms....

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:01
    • Of een Maxalt smelttabletje...

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:38
    • Of een flinke zetpil.
      Zo 1 die vibreert,maar die maar niet wil oplossen.
      Spreek overigens niet uit ervaring.

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 20:42
    • Ik krijg hier er heel fout beeld bij:)

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 22:31
    • Gompie

      Posts: 4.951

      @DUITS STERRETJE: Geef ik je toch even een plusje :)

      • + 0
      • 20 jun 2015 - 08:43
  • @ rimmer: Nou dan zal ik maar niet vertellen wat de betekenis van jou username hier is :-p
    In dit verband is je naamkeuze redelijk ongelukkig ;-) :-p LOL

    • + 0
    • 19 jun 2015 - 20:44
    • Frijns

      Posts: 2.586

      De één likt graag aan een ijsje waar de ander graag aan iemands derrière likt:D

      Ieder zijn genotje

      • + 1
      • 19 jun 2015 - 20:49
    • Zo is het... :-p

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:50
    • De reactie had had btw ergens anders moeten staan.. Helaas nog altijd geen delete of edit opties hier..

      • + 0
      • 19 jun 2015 - 20:51
  • L3x

    Posts: 27

    Sterretje en Rimmer... Ja dat is wel een top combi!

    • + 0
    • 20 jun 2015 - 01:23
    • Rimmer

      Posts: 8.767

      Haha ;)
      Mijn nickname is een knipoog naar een maat die Riemer heet. Die werd dus gelijk Rimmer gedoopt, arme jongen..

      • + 0
      • 20 jun 2015 - 03:52
    • Frijns

      Posts: 2.586

      Jaja;-)

      • + 1
      • 20 jun 2015 - 07:50
    • vertel vooral NIET verder over jou en die maat

      :P

      • + 3
      • 20 jun 2015 - 08:32
  • AyrtonS

    Posts: 3.984

    Lewis last van een verhitte reet en max van vibraties. Nou wat een wereld nieuws.
    Zouden ze mekaar toch gevonden hebben?

    • + 0
    • 20 jun 2015 - 10:02
    • AyrtonS

      Posts: 3.984

      Geintje he, voordat ik de max en lewis fans pissig worden ;-)

      • + 1
      • 20 jun 2015 - 10:03

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.407
  • Podiums 86
  • Grand Prix 244
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar