Testschema eerste wintertest 2015
- Gepubliceerd op 29 jan 2015 09:35
-
33
- Door: Jeroen Jonkers
Om voor de komende dagen wat duidelijkheid te scheppen maken we een schema waarin de voorlopige informatie te vinden is:
Zondag 1 februari:
Ferrari - Vettel
Lotus - n.n.b.
McLaren - Alonso
Mercedes - Rosberg
Red Bull Racing - n.n.b.
Sauber - Ericsson
Toro Rosso - Sainz
Williams - Bottas
Maandag 2 februari:
Ferrari - Vettel
Lotus - n.n.b.
McLaren - Button
Mercedes - Hamilton
Red Bull Racing - n.n.b.
Sauber - Nasr
Toro Rosso - Verstappen
Williams - Bottas
Dinsdag 3 februari:
Ferrari - Raikkonen
Lotus - n.n.b.
McLaren - Alonso
Mercedes - Rosberg
Red Bull Racing - n.n.b.
Sauber - Nasr
Toro Rosso - Sainz
Williams - Massa
Woensdag 4 februari:
Ferrari - Raikkonen
Lotus - n.n.b.
McLaren - Button
Mercedes - Hamilton
Red Bull Racing - n.n.b.
Sauber - Nasr
Toro Rosso - Verstappen
Williams - Massa
Trending nieuws
-
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Red Bull Racing
- Punten 3.500
- Podiums 128
- Grand Prix 240
- Land Nederland
- Geb. datum 30 sep 1997 (28)
- Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,8 m
833.849 reacties op Red Bull Racing
984 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Max Verstappen
Team profiel
- Team naam Sauber
- Basis - Zwitserland
- Gabriel Bortoleto
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 8
- Marcus Ericsson 9
- Nico Hülkenberg 11
- Felipe Nasr 12
- Esteban Gutierrez 12
- Felipe Massa 12
- Felipe Massa 12
- Kamui Kobayashi 14
- Sergio Perez 15
- Charles Leclerc 16
- Kamui Kobayashi 16
- Sergio Perez 17
- Kimi Räikkönen 17
- Esteban Gutierrez 21
- Kamui Kobayashi 23
- Guanyu Zhou 24
- Nico Hülkenberg 27
- Antonio Giovinazzi 36
- Valtteri Bottas 77
- Pascal Wehrlein 94
- Adrian Sutil 99
115.816 reacties op Sauber
5 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Sauber

Reacties (33)
Login om te reagerenPosts: 963
Weet iemand hoe laat Nederlandse tijd de McLaren launch is?
Posts: 1.278
12u onze tijd blijkbaar
Posts: 963
Bedankt
Posts: 10.089
Iemand ook enig idee waar het op internet te zien is? Ik kan het niet vinden nl.
Posts: 963
Ik heb voor de zekerheid de site van Mclaren open staan, en 2 twitterpagina's.
#MakeHistory is er 1 van.
Posts: 903
Ik zit het te volgen via de twitter van SkySports.
Posts: 758
Of (hoe afgezaagd): #BelieveInMcLaren
Posts: 758
Of de liveblog van SkySports op hun website, die is wat prettiger bij te laden (ik heb de foto van die ouwe bak nu wel gezien).
Posts: 232
www1.skysports.com(...)laren-mp4-30-launch
Posts: 94
Ik vroeg het me ook al af. Je kunt het nergens echt vinden dus zal er wel ineens out of the blue zijn ;)
Posts: 246
Eh, en de mannen en vrouwen van de site zijn met z'n allen vertrokken naar Jerez?
Posts: 9.176
Zijn druk aan het F5-en op de McLaren site :-)
Posts: 232
Voor de mclaren launch volg ik deze site:
www1.skysports.com(...)laren-mp4-30-launch
Vorig jaar was het ook al zo vaag.
Ik verwachte een live stream, en ineens was er een foto..
IK vind het jammer, de launch van de MP4-27 was de mooiste, met de oude auto's die voorbij kwamen en de P1 enz. Sowieso hoe de teams de presentaties invullen is de laatste 2 jaar echt gewoon slecht. Maarja zondag is de winterstop gelukkig over en begint het wachten tot Melbourne en dat zal samen gaan met de speculatie over die het wel en niet goed heeft Gedaan. Laat het seizoen maar weer snel beginnen.
Posts: 232
Even een vraag, waarom kost het zoveel tijd om mijn reactie te plaatsen??
Posts: 232
En het moet zijn: De speculatie over wie het wel en wie het niet goed heeft gedaan tijdens de winterbreak. Excuus..
Posts: 903
Eerste beelden STR10, filmdag Misano, wie hem bestuurt is er niet uit te halen.
www.gpupdate.net/n(...)f1-auto-verstappen/
Posts: 3.846
Mooie bak hoor!
Ziet er een stuk beter uit dan die van vorig jaar.
Posts: 2.095
Ja, mooi he? Vooral dat streepjeseffect vind ik prachtig.
Posts: 903
Eerste beelden STR10, filmdag op Misano, wie er achter het stuur zit is voor mij onbekend.
http://wwwPUNTgpupdatePUNTnet/nl/videos/5831/eerste-beelden-f1-auto-verstappen/
Posts: 903
Excuses dubbelpost !
Posts: 232
@ De nieuwe Mclaren :
Geweldig dat de het rode van vodafone terug hebben gebracht met het rood van Honda.
Een mooie neus, doet met denken aan de Auto's van 2009. Of zie ik dat verkeerd?
Posts: 232
www.youtube.com/watch?v=yoOT0NiydEA&x-yt-ts=1422503916&x-yt-cl=85027636
^de beelden van de MP4-30
Posts: 7.033
Maar hij is nog altijd zilver.. Ze zeiden altijd dat dat het sowieso niet ging worden omdat het aan Mercedes gelinkt is.. Vreemd.. Dit zal wel de testlivery zijn denk ik.
Posts: 7.033
media.fyre.co/rhgm(...)McLaren%20Honda.JPG
Voor degene die hem nog niet gezien hebben
Posts: 7.033
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi. Als dit de definitieve livery is dan vind ik het een teleurstelling.
Posts: 232
Ik ben het met je eens dat wit met rood beter was maar opzich het valt niet tegen.
Ik kijk verder het meeste uit naar de overige TOP teams, Mercedes RBR en zelf Ferrari.
Nog even wachten dus.
Posts: 11.757
Best een mooie wagen, livery niet erg spectaculair maar ook niet lelijk. Zilver is alukleur geworden, en dat is ook de achtergrondkleur van Mobil1 trouwens dus het is te "verantwoorden" ;)
Posts: 232
De sidepods mogen wel meer "kleur" hebben ofwel meer sponsors. Een beetje wit er door zou hem beter maken :D
Posts: 9.925
Ik vind de auto er mooi uitzien, ziet er slank en snel uit. De livery vind ik echter teleurstellend.
Posts: 2.734
Geen mooie auto en een vrij saaie livery. Had niet verwacht dat er nog een chrome-achtige livery zou verschijnen na de breuk met Mercedes. Zou me niks verbazen als dit een tijdelijke is.
Posts: 689
Het gewoon een evolutie van de MP29, met een rode rand. Jammer als het deze word.Persoonlijk had ik er meer van verwacht omdat het al lang bekend was van de samenwerking van McLaren en Honda
Posts: 689
is
Posts: 666
@V6POWER helemaal met je eens. Gemiste kans deze livery