Optimistische Andy Soucek zet alle kaarten op de Formule 1
- Gepubliceerd op 02 dec 2009 09:19
-
10
- Door: Rob Veenstra
We hebben geen plan B op dit moment. We focussen ons volledig op Formule 1 voor 2010, dat is ons enige doel. Ik ben optimistisch omdat ik veel hulp ontvang uit Spanje, veel goede sponsors achter me heb en mijn management doet goede zaken in gesprek met Formule 1-teams. Ik ben vrij zeker dat ik de grid van 2010 haal. De nieuwe teams zijn allemaal op zoek naar budget en ik breng geldschieters mee. Dit alles is te danken aan de Formule 2, dus ik wil Jonathan Palmer bedanken. Het is een goede stap richting Formule 1, aldus Soucek.
Trending nieuws
-
Red Bull in actie na crash Verstappen: Nederlander krijgt nieuw chassis
Red Bull Racing is in actie gekomen na de crash van Max Verstappen tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Oos...
27 jun 2026 18:48 -
Verstappen verklaart crash op Red Bull Ring: "Geen fijne klapper"
Max Verstappen beleefde voor de Grand Prix van Oostenrijk een kwalificatie om heel snel te vergeten. Tijdens de alles...
27 jun 2026 17:41 -
Red Bull opent onderzoek naar zware crash Verstappen
Het team van Red Bull Racing opent een onderzoek naar de crash van Max Verstappen. De viervoudig wereldkampioen leek ...
27 jun 2026 18:37 -
Russell is zich van geen kwaad bewust na controversiële pole
George Russell is apetrots op zijn controversiële pole position in Oostenrijk. Op de Red Bull Ring reed hij een ...
27 jun 2026 18:11 -
Verstappen en Red Bull balen na crash: "P3 had erin gezeten"
Max Verstappen moest zaterdag genoegen nemen met de vijfde startplaats voor de Grand Prix van Oostenrijk. De Nederlan...
27 jun 2026 19:22
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Williams
- Basis Grove, Oxfordshire, Groot Brittannië
- Jacques Villeneuve 1
- Logan Sargeant 2
- Ayrton Senna 2
- Jacques Villeneuve 3
- Nicholas Latifi 6
- Jacques Villeneuve 6
- Nico Rosberg 7
- Nico Hülkenberg 10
- Nico Rosberg 10
- Jenson Button 10
- Pastor Maldonado 12
- Pastor Maldonado 16
- Nico Rosberg 16
- Nico Rosberg 16
- Valtteri Bottas 17
- Lance Stroll 18
- Pastor Maldonado 18
- Felipe Massa 19
- Alexander Albon 23
- Sergey Sirotkin 35
- Nyck de Vries 45
- Carlos Sainz jr 55
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
- Robert Kubica 88
161.371 reacties op Williams
39 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Williams

Reacties (10)
Login om te reagerenPosts: 110
Andy Soucek pakt de Formule 2 titel en niet de GP2 titel jongens, die was voor Hulkenberg.
Campos Meta en Soucek lijkt mij een perfect match=> Spanjaard, neemt geld mee, en dat is net wat Campos zoekt.
En di Grassi naar alle waarschijnlijkheid naar Manor, wat ook terecht zou zijn, die jongen had al lang zijn kans moeten krijgen.
Lijkt me nu al een uitgemaakte zaak dat het tussen deze 2 teams zal gaan voor \"Best of the new guys on the block\".
Posts: 133
Soucek naar Campos??
Posts: 110
Is gewoon een gok van mij, niet op geruchten gebasseerd, maar als je hoort wat voor iemand campos in hun wagen wil naast Senna, bezie ik Soucek toch wel als een kanshebber.
Zou het alvast niet slecht vinden, veel liever Soucek dan Piquet
Posts: 133
Haha, was geen reactie op jou bericht. Ik geloof namelijk ook dat hij daarheen gaat!
Posts: 110
Ah ok, dan had ik het uwe beetje anders geinterpreteerd, maar we zitten dus op dezelfde lijn.
Posts: 335
Ik denk inderdaad dat Campos, en misschien Renault, zijn enige opties zijn. Als Campos zou ik toch eerder voor een De La Rosa gaan, als nieuw team ook nog 2 rookies is denk ik niet de ideale opzet.
Posts: 249
2 Rookies in een nieuw team lijkt me niet echt verstandig. Je zult toch ook een ervaren coureur erbij moeten hebben die uit zijn ervaring goede feedback geeft over het gedrag van de auto, en met ideeën komt hoe iets te verbeten.
Posts: 110
nieuwe ontwikkeling: soucek sponsorbudget niet toerijkend. Wat betekend wrs baan vrij voor pedro de la rosa. Wat mss wel goed is voor het team, maar persoonlijk zie ik als kijker liever jonge wolven dan uitgerangeerde coureurs op de grid.
Zien we straks terug villeneuve en trulli bij lotus , volgende week,, i hope not.
Posts: 249
Wat is het probleem met Villeneuve?? Agressief, zeurkous, betweter, maar een gozer die wel gas kan geven en risico\'s neemt. Als de MS figuren menen dat die moet komen, waarom Villeneuve niet. Leuk partijtje tussen die 2.
Posts: 78
laat hem maar rijden mischien dat hij iets kan verrichten alleen bij wie rijd hij dan , bij Lotus ofzo die heeft nog niet 1 coureur