user icon
user icon

Villeneuve voelt zich gevleid door interesse Lotus F1 Racing

  • Gepubliceerd op 09 nov 2009 10:43
  • comments 16
  • Door: Rob Veenstra
Jacques Villeneuve is in gesprek met het nieuwe Lotus F1 Racing en de wereldkampioen van 1997 is daar uitermate blij mee. De Canadees voelt zich vereerd met de belangstelling, al benadrukt hij wel dat een overeenkomst nog ver weg is.

Villeneuve deelde aan Rue Frontenac mede: “Het is zeer vleiend dat Mike Gascoyne van Lotus F1 Racing publiekelijk gezegd heeft dat we in contact staan. De onderhandelingen verkeren nog in een beginnende fase. We zijn nog niet op het punt aanbeland dat we de details voor een mogelijk dienstverband bespreken.”

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Het gerucht gaat dat men ook in gesprek is met Martin Brundle... :-)
    Hou toch op met die Villeneuve. Die is echt geweest...

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 11:21
  • reprep

    Posts: 547

    Ik reken er op dat Villeneuve volgend jaar (gewoon weer in de Formule 1 zit) , hij wil het graag , maar het grootste voordeel dat hij heeft is dat hij wereldkampioen is geweest , dat kan je als Lotus maar mooi zeggen tegen je potientiele nieuwe sponsoren , (maar bij ons rijdt een oud wereld kampioen f1) en zo slecht is villeneuve ook weeer niet , en dan hebben we weer \'\'persoonlijkheid\'\' in de f1 iemand die zegt als hij het er niet mee eens is.

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 11:48
    • Ach man, hou toch op met dat gezeik over karakters. Iedereen loopt erover te huilen, maar als de laatste jaren een coureur z\'n bek opentrok over iets was \'t weer een zeikerd, klaagt ie te veel etc.

      • + 0
      • 9 nov 2009 - 11:59
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Villeneuve bashers kom er maar in! ;-)

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 11:59
  • Smukkie

    Posts: 131

    Kan iemand Montoya ff bellen??

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 12:28
  • Marcd

    Posts: 397

    Villeneuve mag er van mij weer in hoor, leuk !!

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 12:40
  • Beri

    Posts: 2.758

    Villeneuve, Montoya en Schumacher terug en je hebt weer vuurwerk :-)

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 12:49
  • Nou, Villeneuve is zo slecht nog niet hoor....hij heeft de triple crown en ervaring...er zijn nieuwe teams die ervaren coureurs zoeken.vind dat er hier wel erg emotioneel gereageerd wordt!!Als bepaalde mensen van deze topic teambaas zouden zijn dan zouden ze Villeneuve al niet aannemen vanwege zijn rare haar...Objectief gezien is Jaques zeker een interessante coureur!

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 13:38
  • Goed gezien en gezegd autoverkoper

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 14:24
  • Hoe bedoeld hij dan dat hij vereerd is met de belangstelling? Hij heeft gewoon gesolliciteerd toch?

    Klinkt een beetje alsof hij probeert te suggereren dat hij spontaan door teams gevraagd wordt.

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 14:59
  • Racefreak

    Posts: 269

    Een beetje meer respect voor Jacques was hier op zijn plaats geweest. Villeneuve zorgde hoe dan ook altijd voor vuurwerk en is een persoon die de sport misschien weer wat kleur kan geven. Bovendien wordt niemand toevallig maar even wereldkampioen. Als Schumacher niet te oud wordt gevonden voor een terugkeer, dan mag daarom ook bij Villeneuve zijn leeftijd zeker geen argument zijn.

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 18:00
  • Zelf solliciteren en daarna het erop laten lijken alsof hij goed genoeg is dat teams hém benaderen? Het moet echt niet gekker worden met deze mafkees.

    • + 0
    • 9 nov 2009 - 20:53
  • rufage

    Posts: 167

    Met alle respect voor Villeneuve en andere oud-coureurs, maar dit komt het imago van de Formule 1 niet ten goede.
    Er moet nieuw bloed komen. Van gestopte coureurs terughalen wordt de F1 niet beter.

    • + 0
    • 10 nov 2009 - 09:47
    • f60

      Posts: 1.725

      Dan verkies ik toch Villeneuve en Schumacher boven Buemi en Alguersuari...

      • + 0
      • 10 nov 2009 - 12:00

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar