Rubens Barrichello: "Ik hoef me niet meer te bewijzen"
- Gepubliceerd op 28 nov 2008 09:30
-
6
- Door: Rob Veenstra
Barrichello wil in ieder geval zijn lange Formule 1-loopbaan met minstens één jaar verlengen. Ik ben zeer trots op hetgeen ik tot nu toe gepresteerd heb. Ik zeg dit omdat het lijkt alsof ik in de Formule 1 wil blijven om mezelf te bewijzen, maar dat is niet het geval. Ik wil gewoon door omdat ik van de Formule 1 hou en nog steeds veel energie heb, ik hoef mezelf niet meer te bewijzen.
Het voelt nog altijd alsof ik gisteren begonnen ben met racen, maar het is alweer 21 jaar geleden dat mijn vader me vertelde dat ik misschien niet meer kon karten door geldgebrek. Dat was de grootste teleurstelling van mijn leven. Gelukkig stelden mijn vader, mijn opa en mijn broers alles in het teken van mijn autosportcarrière en kan ik nu met een trots gevoel terugkijken op mijn loopbaan, waarvan ik hoop dat er nog een vervolg aan komt, aldus Barrichello op zijn website.
Trending nieuws
-
Norris kent dramatische vrijdag in Monaco: "Harde conclusie voor McLaren"
Lando Norris heeft geen plezierige openingsdag beleefd tijdens het Grand Prix-weekend van Monaco. De McLaren-coureur ...
05 jun 2026 21:59 -
Russell volledig verrast door Verstappen en Red Bull
George Russell zag de snelheid van Red Bull in Monaco niet aankomen. De Britse Mercedes-coureur had wel verwacht dat ...
05 jun 2026 20:27 -
Leclerc waarschuwt Verstappen en Hamilton na sterke vrijdag: "Kwalificatie wordt millimeterwerk"
Charles Leclerc heeft na de vrijdagtrainingen voor de Grand Prix van Monaco zijn belangrijkste concurrenten alvast aa...
05 jun 2026 21:36 -
Stewards delen hoge boete uit na onderzoek naar Norris
Het team van McLaren heeft een zware boete ontvangen voor een fout met de auto van Lando Norris. De Brit viel in Mona...
05 jun 2026 20:34 -
Alonso haalt vernietigend uit na vrijdag in Monaco: "De slechtste auto's ooit!"
Fernando Alonso heeft zich na de vrijdagtrainingen voor de Grand Prix van Monaco bijzonder kritisch uitgelaten over d...
05 jun 2026 21:04
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Scuderia Toro Rosso
- Basis Faenza, Italië
- Daniel Ricciardo 3
- Pierre Gasly 10
- Pierre Gasly 10
- Pierre Gasly 10
- Sebastian Vettel 15
- Daniel Ricciardo 16
- Jean-Eric Vergne 17
- Jean-Eric Vergne 18
- Daniel Ricciardo 19
- Sebastian Vettel 19
- Nyck de Vries 21
- Yuki Tsunoda 22
- Alexander Albon 23
- Jean-Eric Vergne 25
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Daniil Kvyat 26
- Brendon Hartley 28
- Max Verstappen 33
- Liam Lawson 40
- Carlos Sainz jr 55
94.365 reacties op Scuderia Toro Rosso
46 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Scuderia Toro Rosso

Reacties (6)
Login om te reagerenJermaine
Posts: 7.176
Nou straks hoeft hij het boek niet meer uit te geven want hij blijft praten haha.
TonPunk
Posts: 4
Rubinho hang je helm aan de wilgen, het wordt tijd voor een jongere generatie rijders.
je hebt je kans gehad ga nu maar lekker je boekje schrijven mischien ben je daar wel een topper in.
het wordt tijd voor nieuw bloed in de formule 1
MrOrange
Posts: 193
Bar is gewoon bar slecht voor in de top, misschien een echte sub-topper. Nu hij in the Abyss staart maakt hij rare sprongen. Hij betrekt zijn familie bij zijn ellende, ik moet erin blijven want... zij hebben betaalt. Ik kan nog wereldkampioen worden ben de beste echt waar..blah blah.... Weet zeker dat Schumacher en Massa hem op dat kart event om de oren rijden. Wie wil er met mij wedden. Ik wed voor 10euro dat schumacher voor barslcechtello eindigt. De reden dat ik zo overdreven doe tegenover Barrichello is dat ik genoeg van zijn gezeik heb.
sanderndk
Posts: 586
Overdrijven kan je zeker ja...
sanderndk
Posts: 586
Het heeft er niks mee te maken of bari een goed leven heeft of genoeg geld heeft, dat is als appels met peren vergelijken werkt niet. Het geheel is gewoon inderdaad overdreven je kan die situatie niet zo inschatten zoals het echt is. Je leest hier een bericht betekend niet dat je zijn levensloop even kan uitleggen.
Mensen klappen wel vaker dingen naar buiten in de formule 1, als het bericht over schumi gaat of hij wel of niet ooit de boel op wat voor manier heeft belazerd zonder dat er concrete bewijzen er van zijn, roept er een legio mensen hier JA DAT IS WAAR.
Vergeet niet dat Barrichello het begrip \"2e viool spelen\" heeft uitgevonden in de F1 interpertatie. Jullie doen alsof hij er toen niet mee zat, NOU HIJ ZAT ER HEEL ERG MEE
In die tijd zag je al vaak zat de ongenoegen van Bari! In de vele interviews die hij had met Olav Mol kwam dat vaak zat naar voren met subtiele hints. Olav vond bari niet voor niets een sympathieke kerel, hij weet ook hoe het zat.
Ik vind ook dat wat Bari doet stijlloos en dom is maaaar het is op wel voor te stellen, want het was ook een probleem. Ferrari was in die tijd razend door het succes en toe alles in staat zoals iedereen weet. Niet de Ferrari zonder schumi en een 2005 en 2006 alonso ferrari.
Maar goed mijn visie er op...