user icon

Wolff wil zijn vrouw in 2014 op vrijdag zien rijden

  • Gepubliceerd op 17 nov 2013 15:08
  • comments 21
  • Door: Kenney Lybeer
Toto Wolff, aandeelhouder bij Williams, hoopt dat zijn vrouw Susie Wolff in de vrijdagtrainingen kan rijden volgend jaar.

Toto Wolff: "Ze zal waarschijnlijk bij Williams blijven als ze een goed aanbod krijgt. Ze wil echter meer rijden, ook vrijdagtrainingen bijvoorbeeld."

De 30-jarige vrouw reed dit jaar al in de young drivers test voor Williams.

Reacties (21)

Login om te reageren
  • lars75

    Posts: 8.908

    Wanneer hij zijn vrouw eens wat vaker wil zien rijden, moet ie zorgen dat ie vaker thuis is.

    • + 0
    • 17 nov 2013 - 15:20
    • +1

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 15:23
    • Warlord

      Posts: 2.095

      Lol.

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 15:38
    • Als Wolff die 40 miljoen aandelen wilt houden om ze vrouw vaker te zien, prima toch:D

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 17:11
    • ...ja maar dan moet hij zelf weer meerijden...

      • + 0
      • 18 nov 2013 - 01:00
  • IK ben gelijke behandeling voor mannen en vrouwen. Maar het moet gaat om talent en niet om geslacht. Susie Wolff heeft in de DTM en in de F3 en lagere klasses nooit aangetoond een uitzonderlijk talent te zijn en dan verdien je geen kans in F1, hetzelfde denk ik over Chilton.

    In de Indycar series heb je met Simona De Silvertro die heeft bij de junioren aangetoond echt over talent te beschikken. Die zou zo\'n kans echt verdiend hebben, maar Sussie Wolff verdiend geen kans. Helemaal als talenten als Frijns en Vandoorne niet eens een kans maken op een vrijdag rol.

    • + 0
    • 17 nov 2013 - 15:35
    • Absoluut mee eens! Simona de Silvestro zou een goede kans moeten krijgen in F1, misschien is ze geen wereldkampioen maar ze zal denk ik erg goed mee kunnen komen. Liever haar dan gozer als Chilton in F1 !

      Maar gasten als Frijns, Bird en Vandoorne ... die staan echt bovenaan het lijstje van jongens die in de F1 horen.

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 16:39
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      Susie heeft gewoon een leuk smoeltje, dus wat zeur je nou? ;-)

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 19:38
    • GPGERT3, ze heeft een helm op, overal aan en zit in een F1 wagen.
      Kortom, wat heb je dat smoeltje of hoe ze er voor de rest uit ziet?

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 22:57
  • Ze hoort duidelijk niet in de F1 thuis, kijk naar haar carriere. Ze is te lang in de DTM gebleven, waar ze alleen maar in de weg kon rijden. Ik ben voor vrouwen in de F1, maar er in mijn ogen 1 die het zou kunnen. Danica Patrick lijkt mij de enige die het zou kunnen, maar zelfs daar zijn twijfels volgens velen, inclusief zijzelf. Maar ik vind het een grotere schande dat ze aan het ROC mag meedoen.

    • + 0
    • 17 nov 2013 - 15:38
  • Calvinh

    Posts: 2.262

    Williams probeert zo, als bedrijf zijnde, weer de goedzak te spelen, na alle negatieve publiciteit van de afgelopen dagen. (Maldonado)

    Echter, ik sta op het standpunt dat man en vrouw zeker gelijke rechten verdienen, maar dat we niet moeten vergeten dat mannen en vrouwen fysiek en mentaal gewoon verschillen, en dat iedereen kwaliteiten heeft.

    Als zij vrijdagtrainingen verdient, dan zal ze zich bewijzen, net zoals een Van der Garde of een Vettel zich dat altijd weer moet doen.

    • + 0
    • 17 nov 2013 - 15:52
  • \'De 30-jarige vrouw reed dit jaar al in de young drivers test voor Williams.\'

    Nu wil ik niet zeggen dat men met 30 jaren al oud is, maar wat heeft een 30 jarige eigenlijk te zoeken in de YOUNG drivers test

    Verder leuke PR als ze gaat rijden, maar echt talent heeft ze niet zoals hierboven al velen vermelden. Ik zou het veel leuker vinden als ze echt jong talent zouden laten rijden, bij een transfer zou een teams Williams ook nog een leuk bedrag op kunnen strijken...

    • + 0
    • 17 nov 2013 - 16:26
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      Je hebt gelijk, het wordt hoogtijd voor een Old Women Test.
      En een MILF Test natuurlijk! :-)

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 19:40
    • @GPGERT3,
      Ik moet even iets kwijt, ik heb vaak kritiek op jou vanwege die zinloze verbeter-woede van je, maar nu kom je toch met een geweldig nieuw concept;

      The Formula MILF!

      Echt waar; respect! Ik ben bij voorbaat al fan ;-)

      • + 0
      • 18 nov 2013 - 08:20
    • Even voor de duidelijkheid; ik heb het dus NIET over een eventuele Formula Granny hé.
      Dus zou zelfs Jean veel te ver gaan...

      • + 0
      • 18 nov 2013 - 08:30
  • Hedgehog

    Posts: 104

    Als RBS nu ook eens gaat roepen dat er een Schot(se) bij Williams moet rijden dan zou het een optie zijn.

    Denk dat het voor Williams geen gekke optie is om Susie Wolff meer te laten rijden, mocht er volgend jaar commentaar zijn op het Mercedes motorblok kan zij dat mooi doorgeven. Het is de enige coureur van Williams waar Toto naar luistert.

    • + 0
    • 17 nov 2013 - 17:07
  • Ik wil mijn vrouw ook op vrijdag zien rijden. Het liefst zo ver mogelijk van wat ze nu nog huis noemt....

    • + 0
    • 17 nov 2013 - 17:29
    • +t

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 17:29
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      Probleempjes? Wil je er over praten?

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 19:42
    • Ik probleempjes, je kan beter met me vrouw gaan praten.

      Alleen praten he!

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 22:05
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      Stuur haar maar eens langs dan. ;-)

      • + 0
      • 17 nov 2013 - 22:11

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 13:00

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:30 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 13:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:30 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 6 dec 1982 (38)
  • Geb. plaats Oban, Groot Brittannië
  • Gewicht 53 kg
  • Lengte 1,68 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov