user icon

Rob Smedley volgende versterking voor Williams

  • Gepubliceerd op 13 nov 2013 08:27
  • comments 14
  • Door: Rob Veenstra
Het is een kwestie van tijd voordat Williams de komst van engineer Rob Smedley bevestigt. Dat maken Britse media op uit de woorden van vice-teambaas Claire Williams. Zij ontkende de interesse voor Smedley niet tegenover de BBC. De kans is groot dat de engineer Felipe Massa volgt van Ferrari naar Williams.

Claire Williams: "We hebben geweldig talent binnen Williams, maar het is zaak om zoveel mogelijk kwaliteit te bundelen zodat we hoge ogen kunnen gooien. Dus ik hoop dat we voor het einde van het seizoen of misschien kort daarna meer nieuwe namen van het kaliber Massa kunnen presenteren."

"Als Smedley ons team komt versterken, dan is dat op zijn voorwaarden en in een functie waar hij zich prettig bij voelt. Misschien is dat weer als race-engineer van Massa, misschien ook niet. Felipe is volwassen genoeg om zich bij een team te voegen zonder te eisen dat zijn race-engineer mee verhuist."

Reacties (14)

Login om te reageren
  • Prima van williams. Het is al sinds de jaren negentig mijn team (geen hooligan maar heeft gewoon mijn voorkeur, behalve de jaren met Maldonado) en hopelijk gaan ze volgend seizoen nu eindelijk eens door waar ze vorig jaar gebleven waren, richting de top tien of hoger!
    Dit mooie familiebedrijf is helaas nog één van de weinige uit het stenen tijdperk met onder andere Tyrrell, Jordan, Minardi, Larrouse, Ligier, Benetton, Forti, Pacific, Footwork, Arrows, Stewart, Prost enzovoort. Dit team heeft alle teams hierboven overleeft en hopelijk blijven ze nog lang doorgaan en wel met successen als in de jaren negentig!

    • + 0
    • 13 nov 2013 - 08:39
  • ja dit ziet er goed uit! Het wordt weer eens tijd dat Williams echt eens mee gaat doen. Het is mijn favo team al sinds 1993. Het doet mij als fan gewoon pijn om te zien dat Williams het zichzelf zo ontzetten moeilijk maakt. Ik hoop echt dat ze nu een stap kunnen maken die zo broodnodig is voor het team.

    • + 0
    • 13 nov 2013 - 08:53
  • Offtopic: Boullier heeft Kovalainen naar voren geschoven als 1 van de grote kanshebbers om Raikkonen te vervangen. Beslissing word vandaag genomen.

    • + 0
    • 13 nov 2013 - 08:56
    • brommer

      Posts: 408

      HA HA HA HA!!! Serieus?!?!? Dan is die gast ook niet helemaal lekker meer

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 09:08
    • wrong topic! ga even ergens anders topics vervuilen. Gaat hier over Rob Smedley!

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 09:09
    • De term offtopic is je onbekend?

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 09:10
    • Pfff gaan we weer. De hoeveelheid off topics binnen een topic omdat iemand wat wil vertellen over wat niet rellevant is wat betreft het onderwerp is erg vermoeiend. Ik begrijp dat je graag een update wilt geven maar laten we gewoon even afwachten wie het wordt. Misschien moet ik ook maar de hele tijd off topics gaan plaatsen over Max Verstappen die waarschijnlijk over 5 jaar in de F1 gaat rijden. Heb je die behoefte wel zou ik zeggen begin een F1 nieuws site of meld je aan bij F1today om nieuwsberichten te schrijven. Dus tja de term is mij bekend als we toch bijdehand doen maar dat doet er eigenlijk niet toe.

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 09:16
    • @core... liever niet dat mensen het hier zelf gaan schrijven.. mensen schrijven nogal snel dingen alsof het een feit is...... daar hebben we niks aan... offtopics vind ik zelf echter niet erg. Als je t wel erg vind gewoon er voorbij lezen. Dus snap t probleem niet echt... you worry to mutch

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 09:30
    • @ jermaine ik zou zeggen lees mijn comment dan ook maar voorbij. Het is net als of je een discussie hebt over of je het eten wel lekker vind en dat iemand out of the blue gaat roepen: \"ik heb de olie ververst van mijn auto\". Tja .... iedereen heeft de vrijheid om wat te roepen maar wat voor doel heeft het dan op dat moment? Maar als Brracing daar blijkbaar behoefte aan heeft moet die dat vooral doen maar ergens op slaan doe het niet. Het is mijn ogen meer ego streling en als je dat nodig hebt wat mij betreft prima.

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 10:00
    • Kevin

      Posts: 4.950

      Core2Duo. Het ontbreekt de site aan een forum dus doet men het zo. Just deal with it.

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 11:53
    • De oplossing is om per dag een onzin topic te openen. Kan iedereen zijn roddels/breaking nieuws plaatsen.

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 12:26
    • de oplossing is: apart forum... zou echt wonderen doen voor deze site.

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 20:44
  • \"Felipe is VOLWASSEN genoeg om zich bij een team te voegen zonder te eisen dat zijn race-engineer mee verhuist.\"

    En hoe was Felipe\'s bijnaam ook alweer? Juist ja: BABY!
    Met andere woorden Smedley moet mee om zijn handje vast te houden.

    • + 0
    • 13 nov 2013 - 10:49
    • ben ik het niet helemaal mee eens. Los van Massa is Rob Smedley een aanwinst voor Williams. Dat Massa hem dan mee wilt nemen dat is dan maar zo. Eerlijk gezegd denk ik niet dat die reden de lading helemaal dekt.

      • + 0
      • 13 nov 2013 - 12:31

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Brazilië
  • Geb. datum 21 apr 1981 (40)
  • Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar