user icon

Ferrari reageert fel op vraag over relatie met Alonso

  • Gepubliceerd op 29 okt 2013 14:32
  • comments 20
  • Door: Rob Veenstra
Ferrari-teambaas Stefano Domenicali verwerpt elke suggestie dat er spanningen bestaan tussen de Scuderia en coureur Fernando Alonso. Eerder dit jaar vertoonde de voorheen zo hechte band de eerste haarscheurtjes met kritiek over en weer. Dat zorgde voor speculatie over een breuk tussen Ferrari en Alonso.

Domenicali was in India een beetje prikkelbaar toen dit onderwerp ter sprake kwam. Op de vraag of alles nog goed zat tussen Alonso en Ferrari, reageerde hij fel. "Waarom blijven jullie dat vragen? Ik weet niet waar jullie het vandaan halen, maar het is tijd om te stoppen met zeggen dat er dingen spelen tussen Ferrari en Alonso. Eerlijk waar, ik zie het probleem niet. Dat is mijn standpunt en ik weet zeker dat Fernando hetzelfde standpunt heeft. De motivatie om samen te winnen is onaangetast. Daar ligt onze focus, dat is ons doel. Punt uit."

Reacties (20)

Login om te reageren
  • Edgar

    Posts: 1.511

    Ik geloof ook dat je er behoorlijk zat van ben, elke keer dezelfde vragen te moeten beantwoorden, maar ja, dat hoort bij het vak, en waar rook is, is vuur.

    • + 0
    • 29 okt 2013 - 14:41
  • Maart5469

    Posts: 130

    Ik voorspel Raikkonen / Hulkenberg bij Ferrari in 2014...

    • + 0
    • 29 okt 2013 - 15:07
    • Ik voorspel Alonso / Raikkonen bij Ferrari in 2014...

      Hé Maart5469. Zullen we wedden om een slagroomtaart?

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 15:14
    • Maart5469

      Posts: 130

      We zullen zien Damon. Een flesje wijn is ook wel lekker.
      Het is puur speculatie maar ik zeg dit omdat de resultaten van Alonso er niet beter op geworden zijn sinds bekend is dat Raikkonen bij de scuderia heeft getekend.
      En waarom speelt Grosjean nu ineens wel de eerste viool bij Lotus? Wel erg \"toevallig\"... In de F1 wordt veel gemanipuleerd.
      Feit is dat Alonso graag een ja knikker als teamgenoot heeft. Daarom mocht Massa ook zolang blijven. Volgens mij doet hij het in zijn broek voor Kimi en is hij bang zijn ongenaakbare status te verliezen. Daar hoeft hij bij McLaren met Button niet zo bang voor te zijn. Tevens heeft Honda aangegeven in 2015 met Alonso te willen werken.
      Wordt vervolgd...

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 15:31
    • @Maart5469,

      Een fles wijn vind ik natuurlijk ook goed. Wel rode wijn want wit is niet te zuipen:).

      Deal or no deal?

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 15:33
    • Maart5469

      Posts: 130

      Deal

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 15:36
    • Zou leuk zijn als Alonso halverwege 2014 wordt vervangen door Hülkenberg :)

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 16:06
    • Welk merk Maart5469?
      Ik verwacht wel dat je me die fles toestuur he als je verloren hebt.

      Voor de goede orde.
      Ik heb nu 2 lopende weddenschappen.

      1:
      Damon Hill vs Jacky om een Slagroomtaart

      \"Frijns debuteert in 2014 als racer in de F1\"
      Damon Hill: Nee
      Jacky: Ja

      2:
      Damon Hill vs Maart5469 om een fles rode wijn waarvan het merk nog niet bepaald is.

      Damon Hill zegt: Ferrari rijdt in 2014 met Alonso & Raikkonen
      Maart5469 zegt: Ferrari rijdt in 2014 met Raikkonen & Hülkenberg.

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 16:11
    • Calvinh

      Posts: 2.263

      Damon, zou je F1Today niet eens een mail sturen, of je op deze site een gokloket kan openen? ;-)

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 16:34
    • Maart5469

      Posts: 130

      @Damon
      Een Mouton de Rotschild ligt buiten mijn budget. Vraag die maar aan Alonso als ie ooit nog wereldkampioen wordt. Er is best een lekkere andere Bordeauxwijn voor dit doel.
      Die slagroomtaart van Jacky heb je alvast wel binnen volgens mij. ;-)

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 16:43
    • Ik regel wel een leuk wijntje als je wint.

      Al zit Alonso écht wel in die Ferrari.

      Ik verheug me er nu al op! Een lekkere taart bij de lekkere wijn!

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 16:59
    • Haha @Damon, dat gaat je een taart en een fles wijn kosten:D

      Alonso ---> Lotus
      Frijns ---> Caterham

      proest

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 17:22
    • @Damon,
      Die 2014 fles wijn pak je wel, maar Honda motorsport baas Yasuhisa Arai wil niemand anders dan Alonso in de Honda McLaren, en is bereid daar zeer diep in de buidel voor te tasten, Santander hevelt het Alonso salaris aandeel dan gewoon over van Ferrari naar McLaren.
      Mocht Alonso volgend jaar de titel niet pakken met Ferrari, is de kans zeer groot dat hij verkast, een vervroegde komst van Vettel naar de Scuderia lijkt dan het meest aannemelijk.

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 18:19
    • vissoeddha

      Posts: 45

      Raikkonen/Hulkenberg 2014

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 20:56
    • Maart5469

      Posts: 130

      @Damon
      www.f1today.net/nl(...)-stoeltje-bij-lotus

      Die fles wijn komt toch weer een stukje dichterbij... ;-))

      • + 0
      • 30 okt 2013 - 11:17
    • XLR8

      Posts: 106

      Wat de heer Monza zegt is de meest logische gang van zaken.
      Alonso rijdt volgend seizoen echt nog wel voor Ferrari. Met de aankomende wijzigingen is dat ook de verstandigste keus, na volgend jaar weet men pas wie waar staat. Dan is de kans op succes bij een ander team beter in te schatten. Alonso moet en zal nog een titel halen dus die stapt nu echt niet over naar mcLaren.

      Als RedBull volgend jaar \"misschien\" de dominantie kwijt is, is Vettel de volgende Ferrari piloot....ideaal scenario lijkt mij.

      Hulkenberg....ja...goeie vent, goeie coureur maar mist het moment/geluk. Hij heeft de pech dat hij een Duitser is en er nu te veel Duitsers in de F1 zijn waardoor de sponsors verdeeld zijn. Als hij een Braziliaan/Rus of Dubaan was had hij meer kans op succes, denk ik. Wel zonde maar het is nu eenmaal zoals het is.....waarom rijdt er nooit een Nederlander voor een top team?.....Cash Rules Everything Around Me...cream..get the money..hunderd dollar bill ya\'ll.

      • + 0
      • 30 okt 2013 - 20:12
  • Alonso was wel flink boos tijdens de qualificatie. Het rommelt daar wel flink iig.

    • + 0
    • 29 okt 2013 - 19:32
  • In ieder geval krijgt die spanjaard volgend jaar op z\'n sodemieter van die fin.

    • + 0
    • 29 okt 2013 - 20:17
    • MD1981

      Posts: 9

      En waar is dat op gebaseerd? Volgens mij is Alonso de enigste die Vettel de laatste jaren enigszins kan bijhouden.
      Allebei uitmuntende racecoureurs, maar ben bang voor de Kimi fans dat Alonso wel een maatje te groot is.
      Zal allang mooi zijn dat Ferrari ze een auto geeft die Red Bull kan uitdagen en dan zien we wel wie het snelst is.

      • + 0
      • 29 okt 2013 - 20:53
  • amgbenz

    Posts: 272

    Die gaat naar mclaren toe .het gaat nooit werken tussen die twee

    • + 0
    • 30 okt 2013 - 21:53

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Alpine F1
  • Punten 158
  • Podiums 0
  • Grand Prix 88
  • Land Spanje
  • Geb. datum 29 jul 1981 (40)
  • Geb. plaats Oviedo, Spanje
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar