user icon

Video: Nyck de Vries van McLaren stelt zich voor

  • Gepubliceerd op 09 apr 2013 14:45
  • comments 20
  • Door: Rob Veenstra
Nyck de Vries maakt ook dit jaar deel uit van het opleidingsprogramma van McLaren. De 18-jarige Nederlander is sinds zijn successen in de karting kind aan huis in Woking. Dit jaar racet hij net als vorig jaar in de Formule Renault 2.0 in de World Series by Renault. De Vries stelt zichzelf voor het gemak even voor op weg richting de aftrap van zijn seizoen.



Bestel hier 2013 McLaren merchandise!

Reacties (20)

Login om te reageren
  • Nice....

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 14:58
  • Hij ziet er wel absoluut geen achttien uit..

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 15:29
  • De eerste race is al geweest afgelopen weekend op Vallelunga, die volg ik een beetje dit jaar omdat daar een 16 jarig talent uit de Ferrari school meedoet, Antonio Fuoco, werd tweede in eerste race en won de tweede.
    De Vries ging er samen met Bonifacio af in race 2, zijn resultaat uit race twee is me ontschoten, Bonifacio won race 1.
    Maar daar rijden wel talentjes rondt hoor, Antonio Fuoco 16 jaar, Italie, Ferrari Driver Academy, Nijck de Vries 18 jaar McLaren opleidings programma, Bruno Bonifacio, Brazilie 18 jaar, die drie namen ga ik in de gaten houden, daar gaan we nog van horen denk ik.

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 15:36
    • Mag ik vragen waar je dat volgt?
      Kijk je daadwerkelijk de races of pak je nadenhand de uitslagen erbij?

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 16:08
    • @Richardt,
      Vanuit Italie kreeg ik mee dat Fuoco als een toptalent wordt gezien, en zodoende ga ik het volgen, bij mijn weten zend Eurosport 2 alleen de 3.5 serie uit, en niet de 2.0.
      Tijdens een race weekend hou ik dus inderdaad de berichtgeving daarover in de gaten, en wedstrijdverslagen, die ondanks dat het een Italiaanse coureur betreft, opvallend objectief zijn, er zijn bijv.Italiaanse autosport journalisten die vinden dat er structureel iets mis is met de F1 omdat Frijns geen zitje heeft.

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 17:05
    • @Richardt,
      Heb je geantwoord, maar het filter geeft nog geen toestemming kennelijk ;)

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 17:48
    • @Richardt.
      Probeer het nog wel een keer. Volgens mij zend Eurosport 2 alleen de WSR 3.5 uit, dus ik hou inderdaad de raceweekenden in de gaten en lees dan de raceverslagen.
      Antonio Fuoco wordt als een groot talent gezien uit de Ferrari school, vandaar dat ik die serie met iets meer belangstelling volg.
      Wat wel leuk is te vermelden, sommige Italiaanse journalisten vinden dat er iets structureel mis is met de F1 omdat er geen zitje is voor een toptalent als Frijns, dat volgens hun de kampioenen van de WSR 3.5 en de GP2, Valsecchi, op de reservebank zitten gaat er slecht in.

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 19:22
    • Dat ben ik dan met ze eens.

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 20:38
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      Nicky werd in de andere race vierde. Nicky ging er inderdaad af in die tweede race, maar dat was wel in de strijd om de leiding! Hij hoort dus bij de snelsten van het veld.

      • + 0
      • 10 apr 2013 - 09:00
    • Dank je Mr. Monza, ben ik in elk geval weer wat wijzer :)

      • + 0
      • 10 apr 2013 - 10:04
  • Vette-L

    Posts: 265

    Vraag me alleen af of het wel goed is om zo jong al vol in de media aandacht te zitten.
    Wel mooi om te zien.

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 16:01
  • F12011

    Posts: 617

    Waar is de tijd naar toe toen deze knul op handen gedragen werd door de vele McLarenfans om in de toekomst plaats te nemen langs Hamilton. Waar zijn die fans nu, heeft McLaren er geen meer omdat Hamilton nu voor Mercedes rijd. Dit jochie is nog net zo gedreven als toen Hamilton nog bij McLaren was. Je ziet hoe vlug het kan gaan als je niet echt een fan bent van een team maar wel van een piloot.

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 16:17
    • Ben ik als McLaren fan dan verplicht om overal op te reageren ?
      Ik hoop i.i.g. dat deze jongen ooit zo ver komt dat hij F1 kan rijden.
      Daarnaast hoop ik dat Hamilton slaagt bij Mercedes.
      Wat is daar mis mee

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 17:41
    • Mika1

      Posts: 1.510

      Misschien moet jij dan maar McLaren fan worden, het houdt je in ieder geval wel bezig, want dit is al de tweede keer dat je erover begint.

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 18:21
    • F12011

      Posts: 617

      Hahaha, ik McLarenfan. Geen grijs gedoe hier, het weer is al grijs genoeg de laatste tijd, meer kleur in het leven zal ons goed doen. Zo te zien zijn de echte McLarenfans op sterven na dood. En nee het houd me niet bezig maar het valt wel op dat ze hun jas hebben gedraaid.

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 19:35
  • felix50

    Posts: 5.792

    18jaar hij lijkt wel 12

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 18:17
    • Frijns

      Posts: 2.564

      De vraag is of hij er hinder van ondervind? In de karts was zijn dwergen postuurtje een voordeel, in de Formule-klasse kan het een nadeel zijn. Maar daar wordt aan gewerkt, McLaren schrijft hem wekelijks en flinke dosis groeihormonen voor.

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 19:03
  • Frijns

    Posts: 2.564

    Ik heb niet zoveel met De Vries. Komt op mij een beetje over als de ideale schoonzoon. Hij weet het allemaal heel mooi te brengen, dat dan weer wel:-). Maar belangrijker is dat hij dit jaar de titel pakt. Eerst prestaties en daarna mag hij praatjes houden.

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 18:55
    • Kennie

      Posts: 2.571

      Zo denk ik er ook over, hij heeft al een seizoen FR2.0 gereden en dat eigenlijk prima gedaan. Dit seizoen zal hij de titel moeten halen of minimaal tot het einde toe serieus mee moeten doen. Hij heeft veel indruk gemaakt in de karts en daardoor terecht de wind mee gehad, nu zal hij het moeten laten zien. Ik twijfel een beetje, maar misschien onterecht aangezien het hem \"onnederlands\" makkelijk schijnt af te gaan.

      • + 0
      • 9 apr 2013 - 19:45
  • jacky

    Posts: 3.224

    iemand nog wat te vertellen over robin frijns, is hij dit weekend nog aan wezig bij sauber,

    je hoort er maar weinig van. grootste talent is hij nou al vergeten?

    • + 0
    • 9 apr 2013 - 19:28

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar